Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

עברו 3 חודשים בערך ו10 אלף קילומטר.

 

1.בוצע טיפול 90 אלף שכולל גם פלאגים.

2.הוחלף מצבר כי הגיע זמנו.

3.היה פלסטיק על התא מטען שהתחיל להתקלף וממש הפריע לי בעין,פירקתי אותו ונתתי לצביעה,עכשו פחות מציק לי בעין.

 

 

הרכב דיי נוח גם בנסיעות ארוכות,החולשה עדיין מורגשת ולא הצלחתי להתרגל אליה.

מחשבות?

*אחת התיבות הילוכים הנעימות וקלות לתפעול שיש.

*שוקל להוסיף קרוז קונטרול.

*להחליף מערכת לאנדרואיד ירד מהפרק,יש זרוע לטלפון שעושה את העבודה וחבל לי על הכסף כרגע.

 

זה לא רכב להתבגר איתו,היא ככל הנראה תלך תוך שנה שנתיים ותוחלף במשהו מעניין יותר.

החסכון בדלק יפסיק להיות פקטור מה שישפיע על הבחירה הבאה.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בעוד חודש הפיאסטה תחגוג אצלי שנתיים.

סתם רכב שקניתי בתחילת הקורונה רק בגלל מחירו הנוח ובגלל שהוא ידני.

מדובר ברכב הכי טוב שהיה אצלי מבחינת תמורה למחיר.

מנוע חלשלוש ומרווח פנימי לא מצליחים להרוס את שאר התכונות המעולות - נוחות נסיעה של רכב אירופאי קלאסי, איכות הרכבה מעולה, הגה מתקשר, ונסיעה שקט באופן יחסי.

נסעתי איתו 20 אלף ו 130 אלף בסך הכל - ותודה לאל אפס תקלות. 

רכב מומלץ בחום.

  • אהבתי 2

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
לפני 1 דקה, LEGACY 1.8 כתב:

בעוד חודש הפיאסטה תחגוג אצלי שנתיים.

סתם רכב שקניתי בתחילת הקורונה רק בגלל מחירו הנוח ובגלל שהוא ידני.

מדובר ברכב הכי טוב שהיה אצלי מבחינת תמורה למחיר.

מנוע חלשלוש ומרווח פנימי לא מצליחים להרוס את שאר התכונות המעולות - נוחות נסיעה של רכב אירופאי קלאסי, איכות הרכבה מעולה, הגה מתקשר, ונסיעה שקט באופן יחסי.

נסעתי איתו 20 אלף ו 130 אלף בסך הכל - ותודה לאל אפס תקלות. 

רכב מומלץ בחום.

תחושה זהה אצלי לאחר 6  שנים ו-100אלף קמ

  • אהבתי 1
  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מקפיץ קצת לכבוד השנה החדשה ועדכון עלויות,

הגענו ל101,000 ק"מ.

בוצע טיפול קטן,

כל העסק הרגיל בתוספת רפידות ונוזל בלמים, חלקים באיכות הכי גבוהה.

 

בעקבות רוורס לא מוצלח של מישהו בחניה הוחלף הגריל ונצבע הטמבון מחדש.

הגריל המקורי יקר,עולה 2000 שקל מסתבר,אפשר להזמין גריל מחול בשליש מחיר בערך.

 

הנסועה שלי ירדה דרסטית ועומדת על איזור ה30 קילומטר בשבוע לא כולל בלתמים.

 

כל בעיות האמינות הסתכמו בפיוז שנשרף.

 

ביטוח מקיף וחובה עולה לי 3100~ לשנה.

טסט עלה 1000~.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 3

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

זה לא באמת עדכון,

בהתאם לאיזה שרשור מ2011 ביצעתי ליטוש לפנסים מקדימה,מוסיף המון. 

 

הזמנתי מאליאקספרס פלסטיקים למראות של הרכב שיהיו בצבע הרכב ולא שחור.

 

הזמנתי גם איתותי לד בצבע שחור שיחליפו את האיתות השקוף במראה.

זה נטו ויזואלי עולה גרושים.

 

עולה לי חשק לצבוע את הידיות לצבע הרכב,ככל הנראה אעשה זאת בפסח.

אם כבר פסח,אולי גם בידוד רעשים, בנסיעה בין עירונית רועש מאוד.

 

ממש בא לי ג׳אנטים ומערכת אבל שניהם מחוץ לתקציב כרגע ולכן נסתפק בשיפורים שעולים סכום דו ספרתי בשקלים.

אולי אקנה טסות,הלוק הנוכחי מתחיל להמאס עלי גם כן 😕

IMG_20230306_205858.jpg

IMG-20230306-WA0067.jpeg

IMG_20230307_105544.jpg

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 8 שעות, Potato כתב:

 

הזמנתי מאליאקספרס פלסטיקים למראות של הרכב שיהיו בצבע הרכב ולא שחור.

 

הזמנתי גם איתותי לד בצבע שחור שיחליפו את האיתות השקוף במראה.

זה נטו ויזואלי עולה גרושים.

 

אולי דווקא ישתלב טוב איתות שחור עם פלסטיק שחור.

פורסם
לפני 51 דקות, tza כתב:

 

אולי דווקא ישתלב טוב איתות שחור עם פלסטיק שחור.

זה מכוער הפלסטיק הלא צבוע.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, imprezadude כתב:

נראה נהדר!

 

אשמח גם לקישור לשני המוצרים. ההגה במיוחד נראה תפור יפה מאוד, כל הכבוד.

 

ידית ההילוכים לא מפריעה לך אבל?

https://a.aliexpress.com/_mNlEb50

זה ההגה,הייתי קונה חוט אדום או כחול,השחור הזה מבאס קצת.

 

הלדים נקראים dynamic turn light,זה עובד ומורכב בקלות,לא יודע מה האיכות לאורך זמן.

 

https://a.aliexpress.com/_mOEpUWe

 

את הידית גם הדבקתי אחרי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

הנורות איתות לפני, פשוט שטח גדול יותר?

 

אגב, הטרנד של "אנימציית" איתות קצת מטריד.

עריכה אחרונה על ידי elera
  • רעיון טוב! 1
  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עברה עוד שנה, לא קרה בה כלום.

טיפול קטן 500

החלפת צמיגים 600

טסט 1100 (כולל אגרה)

ביטוח מקיף 4100 

 

נמכרה אתמול, תוך 4 שעות מהפרסום לראשון שהגיע.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...