Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש, רכשת ידנית או אוטומטית?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה אתה ירבעם החיתי שחופר כל היום בקבוצה?

מסכים עם כל מילה.

אחלה רכב בכלום כסף - רק הביצועים יכלו להיות טיפה יותר טובים.. אוטוטו שנתיים ביחד ועדיין מתלהב מהתמורה.

רק לא מבין איך אתם מגיעים ל 16 ק"מ/ל - בזמן שהרכב עומד או בירידות? אני לא מצליח לעבור את ה 13 ק/ל בנסיעה לא חסכונית במיוחד..

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
לפני 3 שעות, Potato כתב:

שלחתי לינק עם רכב שאהבתי לאבא וקיבלתי ממנו הודעה עצבנית שהוא לא משתף פעולה עם השטויות שלי ואם אני רוצה לזרוק כסף

על רכב שאני לא צריך אז לא לבלבל לו את המוח.

 

 

לפני 3 שעות, Potato כתב:

ובהזדמנות הזו אני אודה ל @EliC25 שאכל את כל הבלבולי מוח שלי בגבורה ועזר מאוד!

 

הצחיק אותי 😀

 

 

בכל אופן, תתחדש

לדעתי החלפה נבונה בשורה התחתונה לצרכים שלך

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

כן אני עושה 50-60 קילומטר ביום.

בשביל 20 דקות נסיעה הרכב הזה בסדר גמור,אם אצטרך לסוע רחוק יותר אחשב מסלול מחדש.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני שעה, avargel כתב:

הצחיק אותי 😀

 

כל אחד והדאדי אישיוז שלו...

@Potato שמחתי לעזור.

@LEGACY 1.8 צריכת דלק 1:13 מתאימה לנסועה שברובה עירונית או בין עירוני על 110 והלאה... בנסיעה משולבת בקלות מגיעים ל14-15. 16 זה כנראה תואי מאוד בין עירוני

  • מצחיק 2
פורסם

תאמינו לי אני מנסה כבר שנתיים להחליף את הפיאסטה שלי ,פשוט לא מוצא למה.

קניה מעולה,את שלי הוצאתי מהחברה ועם השווי שלה היום(סביב ה20 וקצת) אין לי פשוט למה להחליף אותה.

צריכת דלק  ממוצעת היא 1/13 עם הרבה הרבה הרבה פקקים.

בנסיעה בין עירונית ארוכה עשיתי גם 1/17 .

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

בחזור מאילת (120 כל הדרך, מזגן ו-2 נוסעים) יצא לי 1:17. מעבר לזה 1:12 קבוע. אבל אני בקושי נוסע, וגם כשכן, אלו מרחקים קצרים. 

בהלוך אגב יצא לי איכשהו 1:15, למרות שנסעתי הרבה יותר רגוע. 

בכל אופן תהנה מהאוטו, אני ממש נהנה מזה שעברתי ממשפחתית לסופר מיני הזו. קטנה וחמודה. 

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם

אדוני תתחדש!

אבל שים לנו תמונות בבקשה

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
לפני 3 שעות, iEminem כתב:

בכל אופן תהנה מהאוטו, אני ממש נהנה מזה שעברתי ממשפחתית לסופר מיני הזו. קטנה וחמודה. 

אני לא חובב של רכבים קטנים,זה התגלגל לשם.

אני דיי גבוה (185) וחסר לי קצת מרווח ותמיכה מהמושבים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
ציטוט

עשיתי סיבוב,בדיקה קצרה והעברנו בעלות.

איזו בדיקה, ומה היו הממצאים?

 

 

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם
לפני 10 שעות, ArikC כתב:

תאמינו לי אני מנסה כבר שנתיים להחליף את הפיאסטה שלי ,פשוט לא מוצא למה.

קניה מעולה,את שלי הוצאתי מהחברה ועם השווי שלה היום(סביב ה20 וקצת) אין לי פשוט למה להחליף אותה.

צריכת דלק  ממוצעת היא 1/13 עם הרבה הרבה הרבה פקקים.

בנסיעה בין עירונית ארוכה עשיתי גם 1/17 .

במידה ומחפש יותר כוח אפשר לחפש tsi.

מחסור בכוח זה החיסרון הגדול של הפיאסטה ובכלל של סופר מיני ידניות בחלקם, גם הקליאו 3 הייתה מעולה אבל חלשה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 6 שעות, elera כתב:

איזו בדיקה, ומה היו הממצאים?

 

 

בדקתי טיפולים, נסיעה דיי ארוכה ודוח סליקה של חברת ביטוח.

לפני 4 שעות, yulianx כתב:

במידה ומחפש יותר כוח אפשר לחפש tsi.

מחסור בכוח זה החיסרון הגדול של הפיאסטה ובכלל של סופר מיני ידניות בחלקם, גם הקליאו 3 הייתה מעולה אבל חלשה.

אני בינתיים נהנה מזה שהרכב חלש, נוסע רגוע וחסכוני.

על 40 ליטר הייתי עושה עם המאזדה 430 קמ,פה 620 בערך.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...