Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתיב שמאלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, ariel000 כתב:

 

בכנות מלאה, אי פעם ראית או אי פעם שמעת על מישהו שקיבל קנס על נסיעה בנתיב השמאלי?.

 

מעולם לא קרה שראיתי ניידת עוצרת מישהו על נתיב שמאל.

 

לא תאמין, אבל יש כאלה שקבלו דו"ח, והם אפילו חברים כאן בפורום.

 

  • אהבתי 2
  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

מצלמת דרך ב-400 שקל לא תהיה קבילה משפטית.

צודק. מאוד מתסכל.

 

הרי יתנו דו"ח למישהו עם דיווח של שומרי הדרך ממתנדבים שמצלמים עם הטלפון בזמן נהיגה, אבל לא עם ממצלמה של המשטרה עצמה, שבה רואים עבירה באופן ברור ומפעיל אותה שוטר.

פורסם

משומרי הדרך המשטרה לא קונה מכשירים סלולריים, ולא משלמת את תעבורת הרשת של שליחת הסרטונים.

 

משמעותית פחות עלות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ניידות - יש.

מצלמות גוף - יש.

מצלמות וידיאו בניידות לצורך אכיפה - היו כבר בשנות ה-90, בימי הקלטות המגנטיות (לא יודע מה המצב היום).

אני מניח שניידת מצויידת עולה למשטרה לפחות 250 אש"ח (בהנחה שמשולמים מיסים מלאים) - אז עוד כמה מאות ש"ח להתקנת מצלמה בניידות נבחרות, עם מנגנון אימות וסינון דומה ל"שומרי הדרך" זה כסף קטן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא ממש.

כי לא ישימו את זה בזיווד הסטנדרטי לניידת (כמו DashCam של ניידות משטרה בארה"ב)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ניידת שעומדת עם שוטר שעושה לייזר על מכוניות זה יותר זול ויותר קל.

מעדיפים שיעשה את זה במקום שיפטרל בכבישים בין עירוניים, יצלם נהגים נוסעים בשמאל ויתעסק בלעצור אותם ולתת להם דו"ח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

במקרה כזה גם הממל"ז הוא נייד, ולכן אין עלות התקנה שלו על הניידת, וכשהניידת מושבתת הממל"ז פשוט עובר עם השוטר לניידת אחרת וממשיך לעבוד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 שעות, ariel000 כתב:

 

בכנות מלאה, אי פעם ראית או אי פעם שמעת על מישהו שקיבל קנס על נסיעה בנתיב השמאלי?.

 

מעולם לא קרה שראיתי ניידת עוצרת מישהו על נתיב שמאל.

 

לא

אבל חבר שלי קיבל דוח על כך שעקף נהג כזה מהימין.

התנחלות בשמאלי בהכשרת המשטרה.

  • מבאס 1
פורסם
לפני 41 דקות, SlowRide כתב:

ניידת שעומדת עם שוטר שעושה לייזר על מכוניות זה יותר זול ויותר קל.

 

לא נראה לי שאי האכיפה קשורה לעלויות כספיות. לדעתי, בעיקר זו לא עבירה "סקסית"... אי אפשר ליחצן אותה באלף דרכים - כפי שהמשטרה אוהבת ליחצן עבירות מהירות.

המשטרה לא רואה בעבירה הזו מספיק חשיבות כדי להכביד את האכיפה עליה, בדיוק כמו הרבה עבירות נוספות (מישהו אמר איתות?)

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 9 דקות, גור אדם כתב:

 

לא נראה לי שאי האכיפה קשורה לעלויות כספיות. לדעתי, בעיקר זו לא עבירה "סקסית"... אי אפשר ליחצן אותה באלף דרכים - כפי שהמשטרה אוהבת ליחצן עבירות מהירות.

המשטרה לא רואה בעבירה הזו מספיק חשיבות כדי להכביד את האכיפה עליה, בדיוק כמו הרבה עבירות נוספות (מישהו אמר איתות?)

 

 

אפשר לייחצן הכל אם רוצים, פשוט הרגילו אותנו שנים שמי שנוסע לאט = נהג זהיר אז למה להם לנסות לשנות את זה?

זו עבירה שמפריעה ומסבכת את הסיטואציה בכביש הרבה יותר מאשר איזה מישהו שעוקף אותך 20 קמ"ש מעל המהירות המותרת, עובר אותך ואתה לא רואה אותו יותר, לעומת טיפש כזה שנתקע לך בשמאלי, מקשה עליך לעקוף וגורם לך לאבד סבלנות ולעקוף מימין. אבל מי שנוסע מהר הוא המסוכן....

  • אהבתי 7

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

לא תאמין, אבל יש כאלה שקבלו דו"ח, והם אפילו חברים כאן בפורום.

 

 

לפני 35 דקות, EliC25 כתב:

לא

אבל חבר שלי קיבל דוח על כך שעקף נהג כזה מהימין.

התנחלות בשמאלי בהכשרת המשטרה.

 

 

אני מודה, רוב הזמן אני נוסע בשמאל כי רוב הזמן אני פשוט מהיר מהאחרים.

אבל אם אני רואה שאין את מי לעקוף אני עובר ימינה.

 

אבל שוטר שנותן דו"ח, כנראה נפלו על שוטר טירון או מישהו בתחילה תחילה תחילה של משמרת.

 

  • רעיון גרוע 1

פרנקופיל מושבע!

פורסם

אני נוסע הרבה בכביש 6 ובד״כ שומר על הימין, אבל כמעט תמיד, גם כשהתנועה זורמת יש את מתנחלי הנתיב האמצעי.

האפשרות החוקית לעקוף את מתנחלי הנתיב האמצעי ולחזור לימין, שלא לדבר כשיש שני נתיבים אמצעיים, זה להתחיל לזגזג כמו מטורף בין 3-4 נתיבים במשך כל הנסיעה.

 

כפועל יוצא אני נשאר בימין ואז בעצם עובר על החוק ועוקף מימין, עושה את זה בדחילו ורחימו ומאוד בזהירות אבל זה גם מסוכן.  

חשוב לציין שאני נוסע במהירות חוקית, זה אלו שנוהגים באמצע שנוהגים במהירות נמוכה יותר משמעותית. ( לא ב 3 קמ״ש, מדובר על 10-20 קמ״ש ולעיתים יותר)

 

 

לפני 49 דקות, EliC25 כתב:

אבל חבר שלי קיבל דוח על כך שעקף נהג כזה מהימין.

 

אני יודע שגם יומי יגיע, רק לך תסביר לשוטר שהאפשרות לעקוף כמעט לא קיימת בלי לתפור את כל רוחב הכביש כל הזמן כשזה בפני עצמו מסוכן, וכל זה רק על מנת לנהוג בצורה ״חוקית״ ולשמור על הימין.

 

אגב, ממה שאני רואה, נהיגה בנתיבים האמצעיים זה עניין חוצה מגזרים, מגדרים וגילאים.

איכשהוא אותם אלה חושבים שהכי בטוח זה באמצע וכלל לא מודעים להשלכות.

על אכיפה אני אפילו לא מדבר. מאוד מתסכל.

  • אהבתי 2

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

פורסם

זה נובע מחוסר מודעות.

אחותי נהגה לנהוג באמצעי כדרך קבע כי הרגישה שם הכי בטוח (עם סלריו, בירושלים... לך תבין) אבל אז הסברתי לה שזו עבירה על החוק ובעייתי מבחינת התנועה.

גם אלו שאתה עוקף לא באמת מבינים מה הם עשו לא בסדר.

אם יגיע היום שאקבל דוח על כך שנסעתי בימין ועקפתי נהג שעבר עבירה בשמאל, אבקש להשפט ואטען לכך שמהות החוק נובעת ממניעים שהאדם השני עבר עליהם באופן אקטיבי יותר.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם נוסעים בכל הנתיבים, אי אפשר לבוא אליך בטענות.

אם תנסע בנתיב האמצעי ותעבור לימני בשביל לעקוף רכב ותחזור שוב לאמצעי, זאת עקיפה מצד ימין.

אם אתה נוסע כל הזמן בימני מבלי לזגזג זה בסדר.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...