Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות וכסף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ואם זו החלטה הדדית?

שהסידור הזה כבר לא מתאים לאחד הצדדים אי אפשר לבטל אותו? 

 

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני כשעה, SlowRide כתב:

אם הם החליטו בניהם שיש אחראי בלעדי על הכספים במשפחה זה לא עובר חלק בגרון? סימן שאלה

לא, עדיין לא עובר בגרון, זה סוג של אלימות איך שלא מסובבים את זה (זוכר את הפרסומות שהיו בטלויזיה בנושא לאחרונה?)

 

לפני 33 דקות, SlowRide כתב:

אני לא רוצה להגיב במקומו אבל איך בדיוק הגעת למסקנה שהוא מתייחס לאשתו כרכוש ומתעלל בה כלכלית?

זה מה שהפריע לי, ממשפט אחד הפכתם אדם שאתם לא מכירים לחרא.

חיים ומוות ביד הלשון. אנחנו מגיבים על מה שאנחנו יודעים, לא על what if's. ובמקרה של הצהרה כזאת שללא קונטקסט היא *סובייקטיבית* בעייתית, באחריות הדובר לשים קונטקסט.

  

לפני כשעה, Mech Morphix כתב:

זה למה שאלתי. בטוח שאם אשתו הייתה נותנת לו כסף זה היה עובר כמו וויסקי של היביקי

גם לא. למה צד אחד צריך לתת "תקציב" לצד השני?

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם (נערך)
לפני שעה, אורי מ. כתב:

 

על סמך המידע המועט ומהניסוח, שמן הסתם לא מתאר את המצב במדוייק, עולה שאחד מחזיק את היד על הברז של הכסף והשני מקבל הקצבה.

התיאור הזה מציג מעמד לא שווה כוחות, צד אחד שולט על הצד השני דרך השליטה על הכסף. לי זה לא נשמע לא טוב ולא הייתי רוצה לקיים ככה חיי שותפות ארוכים, לא משנה מאיזה צד שלהם הייתי נמצא.

חברים, אתם מדמיינים יותר מידי.

 

אמרתי באופן מפורש שלכל צד יש את ההכנסה שלו. אף אחד לא שולט על שום דבר בשני הצדדים.

 

רק מה, לפעמים יש לכל אחד סטנדרטים שונים. אם אני עושה קניות אני מגיע לסכומים שונים לגמרי מאשתי והיא רוצה ערימות של כל מיני דברים שאני לא מבין את ההגיון בהם אבל לה זה חשוב. למשל היא הייתה פעם קונה ערימות של חלב שקדים, גבינות מיוחדות, כל מיני כאלה דברים שמנפחים דרסטית את התקציב ושאני אישית לא אוכל.

 

אז אמרתי לה שבמקום שנתחלק חצי חצי בקניות בסופר אני אתן לה סכום שמייצג את החלק שלי בסיפור (פלוס מינוס) וכל היתר זה כבר החלק שלה. הסיבה שזה נעשה היה כי שמתי לב שהיא קונה אוכל בעלות פי 3-4 גבוהה יותר ממני. אין לי בעיה שתעשה את זה אבל זה יהיה על חשבונה.

 

זה עובד גם לצד השני. אני עכשיו פוזל לרכישת רכב לסוף שבוע בשבילי. ברור לי לגמרי שאשתי לא תשים על זה שקל מכיסה ואני מאוד מרוצה מהעניין. ממש לא בא לי שהיא תתחיל להכתיב לי מה לקנות ומה לא. 

 

אז לסיכום, התוצאה פה היא בדיוק הפוכה ממה שנדמה לכם, כל אחד חופשי לעשות מה שבא לו מבחינה צרכנית ולא צריך לפתוח בסבבי התייעצויות על כל דבר. אם כי באופן טבעי מדברים על כל דבר פתוח.

 

עריכה אחרונה על ידי edward
  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

האתר שלי: long.co.il

פורסם

So God Made A Farmer Meme | IF YOU FIND YOURSELF IN A HOLE ... STOP DIGGING WILL ROGERS | image tagged in memes,so god made a farmer | made w/ Imgflip meme maker

 

לפני 7 דקות, edward כתב:

אין לי בעיה שתעשה את זה אבל זה יהיה על חשבונה.

אז כן יש לך בעיה עם זה. גם לי אין בעיה עם המון דברים כל עוד הם לא על חשבוני

פורסם

רק בגלל שאנשים בזוגיות לא אומר שהם צריכים לשלם על התחביבים אחד של השני. מה שמתאים לכם לא מתאים לכולם זה הכל

  • אהבתי 3

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 13 דקות, Blaz00r כתב:

לא, עדיין לא עובר בגרון, זה סוג של אלימות איך שלא מסובבים את זה (זוכר את הפרסומות שהיו בטלויזיה בנושא לאחרונה?)

לא רואה טלויזיה.

אלימות זה שמדובר בכפיה. אם מישהו יודע שיש לו בעיית בזבוזים ומבקש מבן הזוג להיות האחראי על ההוצאות כדי שיצליחו להגיע ליעד מסויים, זה לא אלימות.

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני עם אשתי סביבות כמעט 9 שנים.
רוב הזמן היא הרוויחה טוב ואני פחות, עד לאחרונה, כשהחלטתי לעבוד במה שמביא כסף ולא רק מה שאני אוהב.
יש לנו עדיין חשבונות נפרדים אבל ברור מאוד מה נכנס ומה יוצא כל חודש מכל אחר.

משכנתא וקניות זה אצלה.
תשלומי רכב, דלק, טלפונים, אינטרנט של הבית, נטפליקס וכל החשבונות אצלי.

 

בגלל שהיא מוציאה פחות ממני, רוב החסכונות אצלה.
עד שהצלחתי לעבוד מספיק כדי לכסות את כל החשבונות, כל חודש היתי אומר לה כמה צריך והיא היתה מעבירה. בלי שאלות ובלי התחשבנות.

מה שהכי חשוב בזוגיות זה שתהיה ההבנה ההדדית ששני הצדדים מנסים לעשות מה שאפשר ושאף אחד לא הולך לעשות שטויות. 

אם האמון הזה לא קיים ומתקטננים על שטויות, הזוגיות לא תשרוד.

  • אהבתי 2
פורסם

גם אצלינו במשפחה יש חלוקת הוצאות באותה רוח, למשל אשתי משלמת חשבון חשמל ואני את הארנונה. 

האתר שלי: long.co.il

פורסם
לפני 15 דקות, edward כתב:

חברים, אתם מדמיינים יותר מידי.

 

אמרתי באופן מפורש שלכל צד יש את ההכנסה שלו. אף אחד לא שולט על שום דבר בשני הצדדים.

 

רק מה, לפעמים יש לכל אחד סטנדרטים שונים. אם אני עושה קניות אני מגיע לסכומים שונים לגמרי מאשתי והיא רוצה ערימות של כל מיני דברים שאני לא מבין את ההגיון בהם אבל לה זה חשוב. למשל היא הייתה פעם קונה ערימות של חלב שקדים, גבינות מיוחדות, כל מיני כאלה דברים שמנפחים דרסטית את התקציב ושאני אישית לא אוכל.

 

אז אמרתי לה שבמקום שנתחלק חצי חצי בקניות בסופר אני אתן לה סכום שמייצג את החלק שלי בסיפור (פלוס מינוס) וכל היתר זה כבר החלק שלה. הסיבה שזה נעשה היה כי שמתי לב שהיא קונה אוכל בעלות פי 3-4 גבוהה יותר ממני. אין לי בעיה שתעשה את זה אבל זה יהיה על חשבונה.

 

זה עובד גם לצד השני. אני עכשיו פוזל לרכישת רכב לסוף שבוע בשבילי. ברור לי לגמרי שאשתי לא תשים על זה שקל מכיסה ואני מאוד מרוצה מהעניין. ממש לא בא לי שהיא תתחיל להכתיב לי מה לקנות ומה לא. 

 

אז לסיכום, התוצאה פה היא בדיוק הפוכה ממה שנדמה לכם, כל אחד חופשי לעשות מה שבא לו מבחינה צרכנית ולא צריך לפתוח בסבבי התייעצויות על כל דבר. אם כי באופן טבעי מדברים על כל דבר פתוח.

 

איך שלא תהפוך את זה נשמע שאתה סמנכ"ל הכספים והיא חשבת השכר.

אין שוויון. אתה מנהל אותה ומסובב הכל כך שיתאים לך.

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, omricn כתב:

איך שלא תהפוך את זה נשמע שאתה סמנכ"ל הכספים והיא חשבת השכר.

אין שוויון. אתה מנהל אותה ומסובב הכל כך שיתאים לך.

זה שבכלל יש לך דעה בעניין מעידה יותר עליך מאשר עליי. תתחיל מלחשוב למה זה בכלל מפריע לך מה אנשים אחרים עושים בחיים.

 

איך בדיוק אני מנהל אותה אם אני אומר לה לקנות מה שבא לה, בשביל עצמה ועם הכסף שלה? זה מגוחך.

 

אגב ברור לגמרי שהכל במערכת היחסים חייב להתאים לשנינו. אני לא יכול לדבר בשם אשתי, אבל למה שאני לא אשים על השולחן את הדברים שחשובים לי?

עריכה אחרונה על ידי edward
  • אהבתי 3

האתר שלי: long.co.il

פורסם
לפני 4 דקות, edward כתב:

איך בדיוק אני מנהל אותה אם אני אומר לה

בדיוק זה חבוב. אתה לא אמור להגיד\להרשות\להסכים וכו'. ככה נשמעת שליטה.

לא מעניין אותי מה אנשים אחרים עושים בחיים, זהו דיון על זוגיות וכסף, אתה הראשון שבחרת לחלוק בו, אני רק מגיב. 

אני אסיים את חלקי בדיון הזה איתך כי לא באתי לפה בשביל התנצחויות.

  • לא הבנתי... 1
פורסם

מחלוקת תקציבים הגעתם ל"מנהל אותה" ממש כאילו הוא מחזיק אותה מתחת למדרגות כמו הארי פוטר

 

לפני 1 דקה, omricn כתב:

בדיוק זה חבוב. אתה לא אמור להגיד\להרשות\להסכים וכו'. ככה נשמעת שליטה.

לא מעניין אותי מה אנשים אחרים עושים בחיים, זהו דיון על זוגיות וכסף, אתה הראשון שבחרת לחלוק בו, אני רק מגיב. 

אני אסיים את חלקי בדיון הזה איתך כי לא באתי לפה בשביל התנצחויות.

 מדברים על ציטוטים חלקיים..

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

לדעתי זה יהיה יותר פרודוקטיבי אם מי שחולק מנסיונו בזוגיות לא ישר יותקף ויוכפש, אולי זה יוסיף לרמת הדיון ונלמד קצת יותר.

  • אהבתי 3

האתר שלי: long.co.il

פורסם
לפני 53 דקות, edward כתב:

רק מה, לפעמים יש לכל אחד סטנדרטים שונים. אם אני עושה קניות אני מגיע לסכומים שונים לגמרי מאשתי והיא רוצה ערימות של כל מיני דברים שאני לא מבין את ההגיון בהם אבל לה זה חשוב. למשל היא הייתה פעם קונה ערימות של חלב שקדים, גבינות מיוחדות, כל מיני כאלה דברים שמנפחים דרסטית את התקציב ושאני אישית לא אוכל.

מצד שני גבר גם אוכל יותר מאישה. למה שהתקציב יתחלק חצי חצי ולא למשל לפי משקל של כל אחד ממכם?

אחד מתקלח 2 דקות והשני אוהב מקלחות של חצי שעה אז למה שחשבון המים יתחלק שווה בשווה?

 

אתה משלם לה על הבישול והניקיון?

 

 

אלה סתם דוגמאות שממחישות כמה החלוקה הזו אף פעם לא תהיה הוגנת ואמיתית ולא משנה כמה תשתדל.

 

אישית לא הייתי מוכן לחיות עם התחשבנויות כאלה אבל אם טוב לכם אז שיהיה לכם לבריאות.

  • אהבתי 3

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני יכול להבין למה הוא מתכוון.

אבא הולך לסופר עם רשימה וקצת חריגות.

אמא הולכת לסופר עם חריגות ורשימה להמלצה.

 

אז כן אבא יוצא יותר בזול ובחודשי זה מגיע להמון כסף.

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25


×
×
  • תוכן חדש...