Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות וכסף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 דקות, Night Driver כתב:

 

מכיר כמה שיושבים על סכומים כאלה שיכולים לקנות כמה כאלה ולא יזיז להם אם ילכו טוטאל לוס ולא רוצים לנסוע על דברים כאלה (אחד מהם שיושב על הון של יותר מ 800 מיליון שקל נוסע במאזדה 6 בת 8 ולא בגלל שהוא קמצן). הם לא נוסעים בקורולה אבל לא נוסעים ברכבים של 500,000 וצפונה.

גם אתה בכיף יכול לסוע על ג׳יפ של מרצדס.

יש עסק וכסף בעסק, אפשר לקחת אשראי על העסק שבטוח שתעמוד בו.

לא צריך מיליארד נזיל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 2 דקות, Potato כתב:

גם אתה בכיף יכול לסוע על ג׳יפ של מרצדס.

יש עסק וכסף בעסק, אפשר לקחת אשראי על העסק שבטוח שתעמוד בו.

לא צריך מיליארד נזיל.

יכול גם לנסוע על אסטון מרטין אבל לא רוצה.

אני אוהב אוטו "שקוף". שונא לבלוט ושונא לנקר עיניים.

לצרכים שלי אוטו ב 500,000 לא נותן שום דבר שמצדיק את ההפרש מול אוטו ב 200,000.

לפני 5 דקות, יבגניפ כתב:

כן כי הוא תיאר מקרה אחד מוקצן. אבל בכלליות ציפיות כלכליות שונות יכולות להיות מתכון לאסון לחלוטין. וגם לצד השני יש לי חברים שקשה להם עם זה שבת הזוג שלהם מרוויחה מינימום או קצת יותר מזה. ויש סיכוי שזה מתישהו יתפוצץ אם הם לא יצליחו להתגבר על הקושי הזה.

תמיד יש הבדלי ציפיות.

 

פשוט בין מישהו שרוצה לחיות בבית פרטי צנוע לבין מישהו שעובד כעובד סוציאלי או מורה (מקצועות מאוד חשובים שאישית רואה בהם שליחות אבל דוגמא למקצועות עם שכר נמוך) לא כאלה גדולים וניתנים להתפשרות בקלות. הבעיה מתחילה עם כאלה שרוצים רמת חיים קיצונית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא הייתי אולי קונה רכב מנהלים בחצי מיליון גם אם הייתי יכול. אבל כן הייתי קונה בוקסטר כנראה. איך אנשים תופסים אותך לא צריך להיות השיקול היחידי לא לפה ולא לפה. ואין גם דבר רע או פסול בזה שאנשים נותנים לכסף שהרוויחו ביושר לשרת אותם. 

  • אהבתי 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 5 שעות, Transporter כתב:

לא..

יש אנשים מצליחים שרוצים שגם הצד השני יהיה כזה. 

כבר נתתי דוגמא לכמה כאלה למעלה

מה זה שייך למה שכתבת? 

אמרת שהבן זוג צריך לספק רמת חיים גבוהה, ברגע שלא יצליח אז השני יעזוב אותו. זה חרא של חיים.

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 4 דקות, יבגניפ כתב:

איך אנשים תופסים אותך לא צריך להיות השיקול היחידי לא לפה ולא לפה

אני לא רוצה לא בגללם אלא בגללי. לא אוהב להתבלט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

^

הוא אולי הופך את האוף-טופיק לצבעוני. בפורומים שאשכרה יש להם משמעות לאתר הוא בעיקר מספים, שלא לדבר על מתעלק. לרוב הוא פותח שרשורי "איך עושים" ולא "יש לי מה לתרום". תכל'ס משתמש שהוא עלוקה בהגדרה.

 

אבל חוקי הפורום מאפשרים, אז מי אני שאקבע אחרת. העיקר שאתם נהנים ממנו.

  • אהבתי 4
פורסם
לפני כשעה, yohai71 כתב:

אחרי שהכרתי את אשתי תוך שנה וחצי מההיכרות הצעתי לה. ולמי שחושב שזו הייתה הפקה- ממש לא. זה היה כבדרך אגב, על כוס קפה, כסוג של רעיון: "מה אומרת, הולך לנו טוב- אולי נתחתן?".

אשתי ואני הכרנו במאי, בפברואר עברנו לגור ביחד, ביולי החלטנו שמתחתנים (בלי הפקה והצעה דרמטית, תוך כדי שיחה), באוקטובר התחתנו.

שנינו היינו כבר בשלב בחיים שידענו מה אנחנו רוצים, בני 30.

אנשים התפלאו שהצלחנו לארגן חתונה תוך 3 חודשים. בזמן שזוגות אחרים מתעסקים בזה שנה ויותר.

בסוף הרבה מהזוגות שעבדו כ"כ קשה על החתונה ובילו ימים בהתלבטות על צבע המפיות והגוון של הפרחים, התגרשו.

אנחנו עוד פה.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעה, yohai71 כתב:

^

הוא אולי הופך את האוף-טופיק לצבעוני. בפורומים שאשכרה יש להם משמעות לאתר הוא בעיקר מספים, שלא לדבר על מתעלק. לרוב הוא פותח שרשורי "איך עושים" ולא "יש לי מה לתרום". תכל'ס משתמש שהוא עלוקה בהגדרה.

 

אבל חוקי הפורום מאפשרים, אז מי אני שאקבע אחרת. העיקר שאתם נהנים ממנו.

 

זה בגלל שיש לו Rule של התראה על כל פוסט עם כל וריאציה קיימת של השורש כ.ס.ף 😆

פורסם
לפני 3 שעות, yohai71 כתב:

למי שחושב שזו הייתה הפקה- ממש לא. זה היה כבדרך אגב, על כוס קפה, כסוג של רעיון: "מה אומרת, הולך לנו טוב- אולי נתחתן?".

אתם הרבה יותר רומנטיים מאיתנו.

הייתי עם אשתי באוניברסיטה לפגישה עם מנהל המעונות לנסות לסדר לה מעונות (סיפור ארוך אבל זה היה הרבה אחרי שההרשמה נסגרה). המנהל שם שאל אותנו אם אנחנו מתכננים להתחתן בקרוב, הסתכלנו אחד על השנייה ואמרנו כן. אחר כך הבנו שהוא שאל כדי לתת לנו מעונות יחד במעונות הנשואים מול פתיחת תיק ברבנות.

 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
  • מעניין 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה הקונפליקט הכי גדול שלי ושל אישתי

אם נעשה הפעלה וכל אחד ילך לאותו סופר, אותם מחירים, אותה רשת, אותם תנאים בקלות היא תוציא פי 2 ממני

 

אני אוהב אותה מאוד אבל אם לפני ההכרות היו מתארים לי דבר את הסיטואציה הזאת רוב הסיכויים שהייתי מסרב

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

גם אני ככה בדיוק, קניה שבועית שלנו בשופרסל אונליין זה בערך 400 שקל. פעם אחת אשתי עשתה רשימת קניות בלעדי, יצא 800+.

אבל ככל שחיים יותר זמן ביחד מבינים שזה מטומטם להתווכח ולדפוק את הבריאות בגלל 200 שקל שגם ככה הייתם מוציאים על משהו אחר.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 43 דקות, עדי-אל כתב:

זה הקונפליקט הכי גדול שלי ושל אישתי

אם נעשה הפעלה וכל אחד ילך לאותו סופר, אותם מחירים, אותה רשת, אותם תנאים בקלות היא תוציא פי 2 ממני

אצלינו זה היה דומה ונפתר בזה שאני נותן לאשתי סכום קבוע סביר כל חודש והיא אחראית לשלם על כל הקניות בסופר (הנכסים אצלינו נפרדים לחלוטין בהסכם ממון).

 

מהר מאוד היא התחילה לעשות חשבון, עדיין מוציאה על דברים מסויימים כשהיא צריכה, אבל רמת המודעות העצמית שלה עלתה פלאים.

 

אין על מה לריב כי היא מוציאה את הכסף שלה ;)

עריכה אחרונה על ידי edward

האתר שלי: long.co.il

פורסם (נערך)
לפני 22 שעות, Potato כתב:

משיכה מורכבת מעוד רבדים חוץ מציצים.

 

צודק. יש גם תחת

 

לפני 6 שעות, yohai71 כתב:

הוא אולי הופך את האוף-טופיק לצבעוני. בפורומים שאשכרה יש להם משמעות לאתר הוא בעיקר מספים, שלא לדבר על מתעלק.

 

תודה רבה. חשבתי שאני האידיוט היחיד.

כתבתי בעבר שלדעתי "הוא לא באמת קיים" אלא סתם אחד שהחליט שכל ההודעות שלו (באוף טופיק) יהיו צבעוניות ו"מרגיזות בכוונה" כדי לשעשע אנשים. 

באמת שלא זכורה לי הודעה עניינית אחת שלו, באחד מפורומי הרכב. 

 

 

בעניין נושא השירשור אין לי יותר מידי מה לתרום, חוץ מהברור מאליו, שזוגיות צריכה לבוא ממקום שבו שני הצדדים שווים, ואין מקום להתנצחויות, פנקסנות ומלחמות אגו. זוג שבוחר לחיות בצורה כזאת, שיהיה לו בכיף, לדעתי זה מתכון לאסון. 

אני באמת לא חושב שצריכה להיות משמעות ל"מי מרוויח יותר" או " מי שמרוויח יותר מותר לו לבזבז יותר" ועצם זה שהנושא הזה עולה לעתים פה באוף, נראה לי ילדותי ו"לא נכון לזוגיות", וזה לא משנה אם שני בני הזוג עובדים באותו היקף משרה או לא, אם אחד דוקטור לפיזיקה גרעינית והשני מנקה רחובות, או אם אחד עובד והשני לומד או מתנדב בגרינפיס. 

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...