Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות וכסף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

אם זה כל כך לא מזיז לך, כנראה שלא היית שם לב מה יש לו ומה אין לו ובטח לא מתעסק בזה ומנתח

שם לב לכל השופוני וואלה קצת מקנא כי הוא יכול ואני לא.. אבל זה לא אומר כלום על הכיס והארנק שיש לי.. 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, edward כתב:

אצלינו זה היה דומה ונפתר בזה שאני נותן לאשתי סכום קבוע סביר כל חודש והיא אחראית לשלם על כל הקניות בסופר (הנכסים אצלינו נפרדים לחלוטין בהסכם ממון).

 

אני מבין שהסידור הזה מתאים לכם, וזה בסדר גמור. 

לי זה נשמע קצת עצוב לקיים ככה שותפות חיים.

  • רעיון טוב! 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

לא חושב שעצם ההפרדה היא הבעיה או מה שהגדרת "קצת עצוב" אלא מה שעומד מאחוריה. אבל כל אחד ומה שעובד לו אני מניח

פורסם

כל הסכם שמקובל על שני הצדדים וגם מכבד את שני הצדדים שבא מתוך

כוונה טובה למצב כלכלי של משפחה הוא מאד מקובל ונאה בעיניי.

 

לי ולאשתי היו המון ויכוחים על כסף בשנים הראשונות, ונפתרה הבעיה ע''י

הקצאת 'תקציב בזבוזים' חודשי אישי ובא לציון גואל.

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 13 שעות, אורי מ. כתב:

 

אני מבין שהסידור הזה מתאים לכם, וזה בסדר גמור. 

לי זה נשמע קצת עצוב לקיים ככה שותפות חיים.

אם הוא היה אומר שיש לו בעיה לנהל תקציב והוא בזבזן וביחד עם אשתו הם הסכימו שיעבור לחשבונו תקציב אישי כל חודש, עדיין היית מוצא את זה עצוב?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לפני 14 שעות, אורי מ. כתב:

 

אני מבין שהסידור הזה מתאים לכם, וזה בסדר גמור. 

לי זה נשמע קצת עצוב לקיים ככה שותפות חיים.

יש לכל דבר את היתרונות והחסרונות שלו. 

 

נכון, אנחנו לא יכולים לחיות בלה לה לנד, לבזבז סכומים אסטרונומיים ואז להתווכח על למה לא גומרים את החודש. 

 

הסידור הזה נועד למנוע ויכוחים מיותרים ומאפשר לנו להתרכז בדברים החיוביים במערכת היחסים.

 

אגב, לדעתי הסכם ממון הוא חובה בעידן המודרני. מוסד הנישואים מבחינה משפטית רחוק מאוד ממה שזה היה בתקופת סבא וסבתא.

האתר שלי: long.co.il

פורסם

אין בעיה עם הסכם ממון, אבל חשבונות נפרדים ובמיוחד "נותן לאשתי סכום כסף כל חודש שתעשה קניות" לא ממש עובר חלק בגרון.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם זה עובד להם ושניהם מרוצים מהמצב, אז מה הבעיה?

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני אמרתי שיש בעיה?

 

לפני 15 שעות, Blaz00r כתב:

אבל כל אחד ומה שעובד לו אני מניח

 

עם זאת לשמוע בשנת 2022 "אני נותן לאשתי כסף שתלך לעשות קניות" לא עובר חלק בגרון נקודה

פורסם
לפני שעה, Mech Morphix כתב:

אם הוא היה אומר שיש לו בעיה לנהל תקציב והוא בזבזן וביחד עם אשתו הם הסכימו שיעבור לחשבונו תקציב אישי כל חודש, עדיין היית מוצא את זה עצוב?

 

על סמך המידע המועט ומהניסוח, שמן הסתם לא מתאר את המצב במדוייק, עולה שאחד מחזיק את היד על הברז של הכסף והשני מקבל הקצבה.

התיאור הזה מציג מעמד לא שווה כוחות, צד אחד שולט על הצד השני דרך השליטה על הכסף. לי זה לא נשמע לא טוב ולא הייתי רוצה לקיים ככה חיי שותפות ארוכים, לא משנה מאיזה צד שלהם הייתי נמצא.

 

 

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני שעתיים, Mech Morphix כתב:

אם הוא היה אומר שיש לו בעיה לנהל תקציב והוא בזבזן וביחד עם אשתו הם הסכימו שיעבור לחשבונו תקציב אישי כל חודש, עדיין היית מוצא את זה עצוב?

 

לפני 16 דקות, Blaz00r כתב:

 

 

 

עם זאת לשמוע בשנת 2022 "אני נותן לאשתי כסף שתלך לעשות קניות" לא עובר חלק בגרון נקודה

זה למה שאלתי. בטוח שאם אשתו הייתה נותנת לו כסף זה היה עובר כמו וויסקי של היביקי

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, Blaz00r כתב:

 

עם זאת לשמוע בשנת 2022 "אני נותן לאשתי כסף שתלך לעשות קניות" לא עובר חלק בגרון נקודה

 

אם הם החליטו בניהם שיש אחראי בלעדי על הכספים במשפחה זה לא עובר חלק בגרון? סימן שאלה

 

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא, זה לא עובר חלק בגרון נקודה. זו זוגיות בחזקת שליטה ורמה מסויימת של התעללות כלכלית. אחראי על כספים יש בחברה בע"מ, לא בזוגיות חופשית.

את הילדים שלו שיחנך כלכלית ע"י קצבה והגבלות כלכליות. אשתו היא לא רכוש שלו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא רוצה להגיב במקומו אבל איך בדיוק הגעת למסקנה שהוא מתייחס לאשתו כרכוש ומתעלל בה כלכלית?

זה מה שהפריע לי, ממשפט אחד הפכתם אדם שאתם לא מכירים לחרא.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 32 דקות, SlowRide כתב:

 

אם הם החליטו בניהם שיש אחראי בלעדי על הכספים במשפחה זה לא עובר חלק בגרון? סימן שאלה

 

 

אין דבר כזה אחראי בלעדי.

 

בית זה לא עסק אלא קואופרטיב.

 

אף אחד לא צריך לבקש רשות כדי לקנות משהו או לחיות מ"דמי כיס".

 

אתה יכול להגיד אשתי בזבזנית ולא מתאים לי לחיות איתה ככה אבל לא להגביל אותה. במה זה שונה מלבחור לה את החברות, להחליט מה היא תלבש או מה היא תאכל?

לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

 

זה מה שהפריע לי, ממשפט אחד הפכתם אדם שאתם לא מכירים לחרא.

אף אחד לא אומר שהוא חרא. אומרים שלדעתנו בנושא הזה הוא טועה ופועל לא נכון. לא פחות מזה אבל גם לא יותר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...