Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות וכסף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכן שאלתי מה יקרה כאשר יהיו ילדים. אלה משותפים. לגמרי. איך תרצה להפריד הוצאות? או דתצטרכו להתחיל להתחשבן על כל מחברת לכתה א'. לי זה נראה מאוד לא בריא. אבל, מי יודע, אני אולד פאשיונד ומאמין שמשפחה זו יחידה אחת, גם מבחינה כלכלית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, sperial כתב:

לכן שאלתי מה יקרה כאשר יהיו ילדים. 

הוספתי למעלה, מתנצל על העריכה.

 

בקצרה לא מתחשבנים על קטנות אלא רק על הוצאות משמעותיות. ועושים את זה רק פעם אחת, שמים הוראת קבע ושוכחים מזה.

עריכה אחרונה על ידי edward

האתר שלי: long.co.il

פורסם
לפני 34 דקות, Potato כתב:

קנית מכונה לעסק כדי לזכות במכרז כלשהו.

המכרז בוטל נתקעת עם המכונה.

 

כשאני עושה דברים כאלה (להתחייב על מכונה או על חומר גלם מיוחד לפרוייקט) וכשמדובר במשהו שעלול לחנוק אותי אני תמיד מכניס אופציה לביטול תמורת קנס שאני יכול לעמוד בו. אם הספק לא מוכן אני גם אוותר על מכרז ולא אקפוץ ראש לבריכה שאני לא יודע אם יש בה מים.

לפני כשעה, edward כתב:

זו אחת הסיבות שיש בינינו הפרדת נכסים. לשנינו יש עסקים וזה לא מתאים שבעיות בעסק של אחד מאיתנו יזלגו לעסק של האחר

עסקים בכלל עדיף לנהל בחשבונות נפרדים לחלוטין מהאישי (ואם יש מספיק פעילות גם להחזיק חשבון גיבוי בבנק נוסף למקרה שהבנק שלך ירגיז אותך).

עאני מקווה שברור לך שיהיה לך מאוד קשה להוכיח הפרדה כזו במקרה של בעיה כי אתם משק בית משותף טוכל מה שנצבר יחד שייך לשניכם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 29 דקות, edward כתב:

הוספתי למעלה, מתנצל על העריכה.

 

בקצרה לא מתחשבנים על קטנות אלא רק על הוצאות משמעותיות. ועושים את זה רק פעם אחת, שמים הוראת קבע ושוכחים מזה.

מה יקרה חס וחלילה ביום שהעסק של אחד משניכם יקרוס/פיטורין/נכות/רווח בלתי צפוי

 

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, Night Driver כתב:

עאני מקווה שברור לך שיהיה לך מאוד קשה להוכיח הפרדה כזו במקרה של בעיה כי אתם משק בית משותף טוכל מה שנצבר יחד שייך לשניכם.

לא הבנתי. אם ברירת המחדל היא שהכל נפרד, אז מה בדיוק צריך להוכיח?

 

כן, אני מבין שיש מלא שטויות בבית שהן משותפות אבל כל הדרעק הזה לא שווה יותר מידי. רהיטים ומוצרי חשמל.

 

לפני 3 דקות, אליהו שבת כתב:

מה יקרה חס וחלילה ביום שהעסק של אחד משניכם יקרוס/פיטורין/נכות/רווח בלתי צפוי

 

אמרתי למעלה, תומכים אחד בשני מן הסתם. אני לא צריך בית המשפט שיכריח אותי להיות בן אדם.

 

רק מה, במקרה שהנכסים משותפים וקריסה של אחד זולגת לשני, אפשר ששני הצדדים יישארו בלי התחתונים. פה הקריסה מוגבלת ואם לשני יש נכסים יש מאיפה להמשיך במקום ששניכם תתחילו ממינוס.

 

לגבי רווח בלתי צפוי, בעל המאה הוא בעל הדעה. לאשתי יש פוטנציאל לזה, מבחינתי שתעשה עם המיליארדים שלה מה שהיא רוצה כולל לקנות לי פרארי ;)

עריכה אחרונה על ידי edward

האתר שלי: long.co.il

פורסם
לפני 2 דקות, edward כתב:

לא הבנתי. אם ברירת המחדל היא שהכל נפרד, אז מה בדיוק צריך להוכיח?

בגדול, במקרה של גירושים, שני החשבונות הנפרדים יחשבו לרכוש משותף, אלא אם כן מתקיימים עוד תנאים מסויימים.

גם במקרה של חוב\פשיטת רגל של אחד העסקים, יש מצב להטלת עיקול על החשבון של בן הזוג.

לא משפטן.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, פינדר כתב:

בגדול, במקרה של גירושים, שני החשבונות הנפרדים יחשבו לרכוש משותף, אלא אם כן מתקיימים עוד תנאים מסויימים.

גם במקרה של חוב\פשיטת רגל של אחד העסקים, יש מצב להטלת עיקול על החשבון של בן הזוג.

לא משפטן.

הכל יכול להיות בעולם המשפט, אבל ביצענו את ההפרדה כמיטב יכולתינו ויכולת הייעוץ המשפטי שקיבלנו. הכל בעזרת השם :)

 

אגב אף אחד מאיתנו לא מחזיק סכומים בעובר ושב שמפחיד אם יוקפאו מסיבה זו או אחרת. רק לאחרונה בקנדה הקפיאו חשבונות של אזרחים שתרמו 50$ למחאה של נהגי המשאיות, אז אני מוכן גם לתרחישים כאלה.

עריכה אחרונה על ידי edward
  • אהבתי 1

האתר שלי: long.co.il

פורסם
לפני 24 דקות, Night Driver כתב:

כשאני עושה דברים כאלה (להתחייב על מכונה או על חומר גלם מיוחד לפרוייקט) וכשמדובר במשהו שעלול לחנוק אותי אני תמיד מכניס אופציה לביטול תמורת קנס שאני יכול לעמוד בו. אם הספק לא מוכן אני גם אוותר על מכרז ולא אקפוץ ראש לבריכה שאני לא יודע אם יש בה מים.

כן אבל זה אתה.

סתם נתתי דוגמה לאיך אפשר להכנס לחובות רציניים תוך כלום זמן.

זו לא בהכרח התנהלות דפוקה לאורך שנים,מספיק לקחת סיכון אחד יותר מידי.

לפני 24 דקות, Night Driver כתב:

עסקים בכלל עדיף לנהל בחשבונות נפרדים לחלוטין מהאישי (ואם יש מספיק פעילות גם להחזיק חשבון גיבוי בבנק נוסף למקרה שהבנק שלך ירגיז אותך).

עאני מקווה שברור לך שיהיה לך מאוד קשה להוכיח הפרדה כזו במקרה של בעיה כי אתם משק בית משותף טוכל מה שנצבר יחד שייך לשניכם.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 16 דקות, edward כתב:

אמרתי למעלה, תומכים אחד בשני מן הסתם. אני לא צריך בית המשפט שיכריח אותי להיות בן אדם.

 

לא ממש בא לי להיכנס לכם לכיס או לזוגיות, אבל בעיניי המשפט הזה נוראי, בזוגיות התמיכה אחד בשני לא צריכה להיות כי אתה "בן אדם" או אפילו כי אתה בן אדם "טוב", היא אמורה להיות חלק אינהרנטי מהזוגיות.

פורסם

אתם עוד ממשיכים לשפוט אותו? מה יהיה?

 

כבר יצא שמלטעון שהוא "אלים כלכלית" מסתבר שאישתו שמה לו הסכם ממון מיוחד על השולחן שיחתום. 

 

ועוד ממשיכים?

  • אהבתי 5

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 40 דקות, edward כתב:

לא הבנתי. אם ברירת המחדל היא שהכל נפרד, אז מה בדיוק צריך להוכיח?

גם השווי של העסקים.

 

יש שווי התחלתי (אם באתם שניכם עם העסק הקיים לנישואין) ויש את השווי שלו היום. ההפרש מתחלק חצי חצי גם מבחינת חוב וגם מבחינת שווי במקרה של חן"ח פירוק החבילה או הסתבכות של אחד ממכם.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 34 דקות, ay115 כתב:

אבל בעיניי המשפט הזה נוראי

תיכף הוא יצטרך להביא עו"ד בשביל לנסח פה תגובות.

אחרי כל מה שהוא כתב והסביר, לא צריך להיתלות במשפט אחד שנשמע לך לא טוב.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 53 דקות, ay115 כתב:

לא ממש בא לי להיכנס לכם לכיס או לזוגיות, אבל בעיניי המשפט הזה נוראי, בזוגיות התמיכה אחד בשני לא צריכה להיות כי אתה "בן אדם" או אפילו כי אתה בן אדם "טוב", היא אמורה להיות חלק אינהרנטי מהזוגיות.

יש הבדל גדול בין תמיכה שהיא חלק מהזוגיות (כמו אצלינו, כסף עובר בלי בעיות אם צריך והיו כמה מקרים), ותמיכה לפי ראות החוק הישראלי. 

 

אתה תבין מהר מאוד מה ההבדל אם תהיה חס וחלילה במצב של פשיטת רגל או גירושים.

 

לכן אני מציע לכולם לא להיות נאיביים אלא להתייעץ עם עורך דין לפני שרצים להתחתן/להקים עסק/לרכוש נכס.

 

לפני 17 דקות, פינדר כתב:

תיכף הוא יצטרך להביא עו"ד בשביל לנסח פה תגובות.

צריך פה עורך דין, עורך לשוני, יחצ"ן ודובר וגם אז כנראה יהיו בעיות.

עריכה אחרונה על ידי edward
  • רעיון טוב! 1

האתר שלי: long.co.il

פורסם

אם צריך אני יכול גם להעיד שאד הוא בחור טוב, ובין האחרונים שצריך להסביר להם על חישובי תשואות 😂

  • מעניין 1
פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

אתם עוד ממשיכים לשפוט אותו? מה יהיה?

One Does Not Simply Meme - Imgflip

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann


×
×
  • תוכן חדש...