Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות וכסף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני כשעה, BarryG כתב:

אם צריך אני יכול גם להעיד שאד הוא בחור טוב, ובין האחרונים שצריך להסביר להם על חישובי תשואות 😂

עכשיו הבנתי עם מי יש לי עסק. באמת מצאתי למי להסביר😊

@edward אבל למה לשים תמונה מאיקאה בלינקדאין 😉

 

חזל"שו חברים, חזל"שו. זה לא המקרה הטיפוסי.

פורסם
לפני 22 שעות, Potato כתב:

כן אבל זה אתה.

סתם נתתי דוגמה לאיך אפשר להכנס לחובות רציניים תוך כלום זמן.

זו לא בהכרח התנהלות דפוקה לאורך שנים,מספיק לקחת סיכון אחד יותר מידי.

גם זה לא ממש מדויק. מצב (שחלקים שונים ממנו קרו לחברים שונים שלנו בחודשים האחרונים) כגון: הליסינג נגמר בו זמנית לשתי המכוניות וצריך לשלם את ההלואת בלון (אין אובליגו להלוואת גישור)+טיפול שיניים דחוף ויקר+הילד חייב לנסוע לפולין/אולימפידה שדיי בקלות יכול להביא זוג שחי על הקשקש לחור חמש סיפרתי בחשבון בנק שלהם.

 

ד"א, אני יכול להבין את המצב שתיאר אדווארד. כשהתחתנו אשתי רצתה שאשאר חזק ובועט כל הזמן🙂 ואז היא התחילה למלא את המקרר בכל מיני מוצרי בריאות שאף אחד מאיתנו לא אכל. אשתי התלוננה יום אחד שאין מספיק מקום במקרר וגיליתי שהוא בעצם מלא בפסולת לא אכילה וסתם מהווה תחנת מעבר בין הסופר לפח האשפה.

הסכמנו (אחרי שנגמר לי הגרון) שלהבא היא תרכוש רק את המוצרים הבסיסיים לבית ואילו את ה"אקסטרות" אחרי שנתאם ביננו אם צריך וכמה.

זה עובד (פחות או יותר)

 

למען הגרון שלי היתי שמח להקצות X שקלים מהתקציב המשפחתי לקניות בסופר ותו לא. למען שלום בית הגענו להסכמה מה אמור להיות סכום הקניות בסופר כל חודש.

אותו הדבר, לא?

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה גם טרוריסט כלכלי ששולט באשתו. :)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 11 דקות, SlowRide כתב:

אתה גם טרוריסט כלכלי ששולט באשתו. :)

כמו שגבר צריך להיות!

אתה סתם סמרטוט...

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גבר אמיתי לא צריך אישה שתבזבז לו את הזמן על טרור כלכלי. יש לו incognito mode וחבילות נייר טישו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 29 דקות, Haim_gds כתב:

למען הגרון שלי היתי שמח להקצות X שקלים מהתקציב המשפחתי לקניות בסופר ותו לא. למען שלום בית הגענו להסכמה מה אמור להיות סכום הקניות בסופר כל חודש.

אותו הדבר, לא?

אני מלשין עליך למירב מיכאלי ;)

האתר שלי: long.co.il

פורסם
לפני 49 דקות, SlowRide כתב:

גבר אמיתי לא צריך אישה שתבזבז לו את הזמן על טרור כלכלי. יש לו incognito mode וחבילות נייר טישו.

גבר אמיתי גאה בפורנו שלו ולא מסתיר אותו בincognito.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 49 דקות, Potato כתב:

גבר אמיתי גאה בפורנו שלו ולא מסתיר אותו בincognito.

היו לי גברים אמיתיים כאלה בעבודה פעם, כשהייתי איש IT.

 

שלחו אחד לשני סרטי פורנו של 900 מגה במייל אירגוני

  • מצחיק 4

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעה, SlowRide כתב:

גבר אמיתי לא צריך אישה שתבזבז לו את הזמן על טרור כלכלי. יש לו incognito mode וחבילות נייר טישו.

גבר אמיתי לא צריך מכונית ספורטיבית שתבזבז לו את הזמן והכסף. יש לו משפחטומטית ליסינג ואת המספר של השירות שלהם בחיוג המהיר.😜

פורסם
לפני שעה, Mech Morphix כתב:

מי מוריד פורנו? גם ככה אחרי שראית אותו פעם אחת הסרט כבר לא שווה כלום

כאן אתה טועה.

סרט מספיק טוב רואים כמה פעמים, כל פעם חלק אחר שדילגת עליו

פורסם
לפני 33 דקות, EliC25 כתב:

כאן אתה טועה.

סרט מספיק טוב רואים כמה פעמים, כל פעם חלק אחר שדילגת עליו

אם הסרט טוב אתה לא מדלג.

 

מה שכן, בצפייה חוזרת אתה יכול יותר לשים לב לדקויות בעלילה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 6 שעות, Haim_gds כתב:

אחרי שנגמר לי הגרון

זה כי צעקת עליה? או שלא הבנתי את הסאבטקסט שנכתב פה..

לפני שעה, Night Driver כתב:

מה שכן, בצפייה חוזרת אתה יכול יותר לשים לב לדקויות בעלילה.

או לפעמים הולך על גרסת הבמאי, זה משנה לך את כל הפרספקטיבה לגבי הסרט

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
בתאריך 1.3.2022 בשעה 15:05, David32 כתב:

אתם עוד ממשיכים לשפוט אותו? מה יהיה?

ועוד ממשיכים?

 

ישראלים.  😅

  • מצחיק 2

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025


×
×
  • תוכן חדש...