Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות וכסף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, Potato כתב:

מה זה חיים טובים?

ללכת למרכז תל אביב ולצלם לעולם צלחת עם משהו שאיזה שף הקיא לך פנימה? לסוע ברכב יקר?

 

לידיעתך אדון @Transporter

יש לי משכנתא מעל הראש, תשלומי מעון ושכירות והלוואה קטנה.. ובכל זאת,

אני קם כל בוקר ולפני שאני יוצא לעוד יום עבודה קשה -אני מביט על המשפחה שלי ויודע שאני חי טוב.

טוב ממך.

  • אהבתי 3

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני שעה, SlowRide כתב:

למה? אם המשכורת שלו משלמת את כל החשבונות ואחרי זה נשאר להם 26k לעשות מה שהם רוצים, החיים שלהם דבש. הוא זכה.

איך שכתבת את זה נשמע שהמשכורת שלו היא משמעותית נמוכה יותר. אז השאלה היא מה זה משלמת את החשבונות ?

רק משכנתא מים וחשמל ? גנים ? חוגים ? קניות ? הוצאןת שוטפות ? כי לי כשחייתי בארץ ברמה סבירה אבל שום דבר יוצא דופן - עם ילד / שתיים זה בקלות כבר הצטבר לסביב ה20 (נטו)

וזה לא היה עם להחליף רכבים חדשים כל שנתיים בלי הלוואות.

אז אם הוא לא כזה רחוק מהמשכורת שלה זה משהו אחד , אבל לא גרמת לזה להישמע ככה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אם כבר מדברים על מי שכתבתי עליו, המשכורת שלו סביב ה- 7.

הילדים כבר גדולים, ההכי קטן חייל. אין לו משכנתא כי הם סיימו אותה.

במהלך השנים שעבדנו יחד, הרבה פעמים הוא הזכיר את זה שאשתו מרוויחה את הכסף והוא רק "תורם מעט" לבית.

תמיד יש את אלו שעומדים ליד שעון הנוכחות ומחכים לשעה 17:00 כדי להחתים את הכרטיס, הוא לא היה כזה. 

כשהיה רואה שיש תור ליד השעון, היה מחתים אפילו חצי שעה לפני הזמן ופשוט הולך. כשעובדים אמרו לו שהוא פראייר הוא אמר שזה לא יעשה אותו עשיר ושגם ככה הוא לא תורם למעסיק בזה שעומד ליד השעון ומחכה. 

עריכה אחרונה על ידי Pavlik
  • אהבתי 5

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

בעבודה הראשונה שלי שהרווחתי מעט וספרתי דקות הייתי הולך לשירותים בזמן העשר דקות שכולם מחתימים שעון.

קראתי לזה קקי שעות נוספות :)

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 10 שעות, Night Driver כתב:

ממש לא. אתה זה שטענת שצריך כסף כדי למשוך בחורה. אני טוען שאני לא רוצה בחורה שתהיה איתי בגלל מה שיש לי למרות מי שאני.

 

ומה שאתה לא מבין,

שיש בחורות שרוצות שגם תהיה מי שאתה וגם תביא איתך מספיק כסף כדי שתוכלו לחיות ברמה גבוהה.

זה לא אומר שהן נזקקות, אבל הן רוצות לידן גבר שיש לו.

קח לדוגמא את מיכל הקטנה, לא חסר לה כלום והיא לא צריכה שום דבר מאף אחד, אבל הלכה עם גבר שיש לו הרבה יותר ממנה

גם בר רפאלי ועוד הרבה אחרות.

למה היא לא חיפשה סטודנט לרפואה שהמטרה שלו בחיים למצוא טיפול פורץ דרך לסרטן ? כי היא מחפשת מישהו במעמד מסוים, שרואה את החיים כמוהה, אוהבת לבלות בילויים דומים לשלה, ויהיו להם הרבה דברים משותפים

 

בדקת פעם כמה משפחות נהרסות בגלל שאין כסף בבית ? המון

לפני 10 שעות, Night Driver כתב:

נכון. בשביל כאלה לא צריך לתחזק אורח חיים ראוותני.

 

אני לא מתחזק שום דבר. אני חי כמו שאני אוהב, איך שאני אוהב ולפי מה שמתאים לי.

כמוני חיים גם אנשים בני 80 שלא מחפשים לעשות רושם על אף אחד.

זה שאתה חושב שמי שרוצה לגור במגדל פאר או לנסוע על רכב יוקרה או לבלות במלונות פאר עושה את זה כדי שאתה תתלהב ממנו זה בעיה שלך. אתה זה שצריך לבדוק מה לא בסדר אצלך שאתה רואה את העולם ככה

לפני 10 שעות, Night Driver כתב:

זו הלוגיקה שלך. הלוגיקה שלי היא לצאת עם מי שיש לך קליק איתה.

 

לדייט הראשון שלי עם אשתי בגעתי עם רום כרמל. היא לא ידעה אז שזה האוטו שלי ומה מצבי הפיננסי.

 

את מי מעניין מה עשית ? ביקשתי ממך להיות כמוני?

אם אני נוהג על מרצדס אני אבוא עם מרצדס. אם יש לי אסטון מרטין אבוא עם אסטון מרטין, ואם אין לי כלום אבוא עם כלום

אני נוהג על הרכב שלי כי כיף לי לנהוג עליו, לא בגלל הדייט שלי.

 

יש אנשים שאין להם מה לאכול ונוסעים על מרצדס. בחורה תזהה מהר מאוד שאין להם כלום.

ויש אנשים שאין להם כבר מה לעשות עם הכסף ומסתובבים עם טי שירט שחורה שרק מי שיתקרב אליהם ממש ישים לב שעלתה 1500$ והם לובשים אותה כי ככה בא להם.

מי אתה שתחליט להם מה ללבוש

ומי אתה שתחליט שהם לובשים את זה בשבילך או בגללך

לפני 10 שעות, Night Driver כתב:

אתה צריך להימשך אליה בהתחלה ולאהוב אותה בהמשך. יש עוד דברים בחיים חוץ מסקס.

 

סקס זה אחד הדברים הכי חשובים בקשר טוב ובריא

אם עוד לא הבנת את זה אני מציע לך לחזור לגיל 17  ולהתחיל  ללמוד

אתה יכול להמשיך לכתוב עוד 1000 שורות על אישה טובה ועל הדייט שלך עם אישתך, חוץ מסיפורי אגדות זה לא מעניין אף אחד.

סקס זה דבר חשוב ויש המון אנשים שטוב להם בבית ואוהבים את האישה שלהם, אבל בוגדים כי סקס זה צורך שחסר להם.

לא מאוחר לגלות את זה גם בגיל 50

לפני 10 שעות, Night Driver כתב:

אלרי שתנהל זוגיות אמיתית של יותר משלוש ארבע שנים תבוא ללמד אותי איך נראית זוגיות אחרי 25 שנה.

 

אני לא צריך להיות בזוגיות 25 שנה כדי לדעת יש לי חברים בגילך ואני יודע מה הם עושים ולא עושים

אתה לא הראשון שהיה בזוגיות ולא הראשון שאהב מישהי

אתה חייב להפסיק לחשוב שאתה יודע הכל ויכול ללמד את כולם הכל

 

לפני 8 שעות, יבגניפ כתב:

אבל אתה לקחת את זה לכיוון של "אם אין לך איך אל תשחק במגרש של הגדולים".

 

אני לקחתי את זה לכיוון של אם אין לך , אל תצא עם בחורה שרוצה מלונות יוקרה וחיי פאר.

כי אין לך.

זה בכלל לא קשור לשופוני

אני טס למיקונוס כי אני נהנה שם. כבר בתקופה הזאת אני מברר מה הולך לקרות שם בקיץ כדי לדעת לפנות שבוע בעבודה.

אני לא טס כדי שאתה תגיד לי כל הכבוד, אני נהנה שם נקודה.

רוב האנשים שטסים לשם לא צריכים את הטיסה הזאת כדי שמישהו יחשוב שיש להם.

 

לפני 8 שעות, Night Driver כתב:

פשוט הרוב בוחר לא לשחק במגרש של השופוני ששמור בדרך כלל לכאלה שרוצים לחשוב שהם גדולים.

 

מי קבע שהרוב לא ?

הרי בסופו של דבר אם תקח מסעדות יוקרה שארוחה זוגית עולה סביב 1000-1500 בממוצע, כמעט בכל ימות השבוע כל המסעדה סולד אאוט

אז כן יש רוב של אנשים שנהנים מהחיים האלה ומבלים בהם.

אם תכנס ללואי ויטון ברמת אביב תגלה שדגמים נחטפים מאוד מהר

כמו גם חדרים מאוד יקרים במלונות יוקרה,

מבטיח לך שלא מדובר בכמה פראיירים בודדים שמסתובבים ומממנים את כל העסקים האלה.

זה שאתה לא עושה את זה, לא אומר שרוב האנשים שיכולים לא עושים את זה.

לפני 8 שעות, boy23 כתב:

הדיבור שלו על ״ליגות״  ״מעמד״  ״ברמה שלך״  כסף = מוצלח.

לי אישית הדיבור הזה מחזיר אותי לתיכון, לקבוצת המקובלים שכל היום רק מסתכלים עליי ועליו ומה יש לו ומה אין לי, מי הכוסית של השכבה ואיזה מותגים ההוא לובש.

 

מה זה משדר? אם אני נוהג על מרצדס זה אומר שאני מוצלח? אם זאת האהבה של הבן אדם אני מבין. אבל בן אדם שבכל תחום רוצה את ההכי טוב זאת כבר בעיה.. ואפילו בעיית ביטחון.

 

תפיסת עולם משובשת למען השופוני. למזלי כיום אין כאלה בסביבתי ואם היו הייתי מנסה להתרחק כמה שאפשר.

 

הקטע שאחוז הבנות שחולות במחלה הזאת גבוה בהרבה מגברים.

 

יש אשכרה נשים שמבחינתן הרכב שאתה נוהג עליו זה דדבלוק.

פעם היית יכול להגיד שזאת לא הבחורה שמתאימה לך והיא שטחית וכו. הבעיה שכבר 40 אחוז מהבנות שאני מכיר הולכות לפי זה.

 

 

 

 

יש אשכרה המון אנשים שנוסעים על רכבי יוקרה כי ככה בא להם.

יש אנשים שקונים דירות במליוני שקלים כי בשכונה הזאת בא להם לגור. בדירה הזאת, עם החצר הזאת ועם הנוף הזה.

הם לא חושבים מה זה משדר ולא אכפת להם מה תרשום עליהם כאן.

זה שאתה מנסה לנתח את האופי שלהם זה בעיה שלך ולא שלהם.

ואם אתה חושב שלשאוף הכי רחוק והכי גבוה זה בעיית בטחון, אז אתה בעצמך בבעיה.

אני שואף הכי גבוה שיש והציפיות שלי מעצמי הרבה יותר גבוהות ממה שאני מספק בפועל. מצטער אם איכזבתי אותך

לפני 8 שעות, Potato כתב:

זה לא נכון.

הייתי רואה שתי אנשים באוטו יקר ולא חשבתי עליהם כלום.

גם היום אני בוחר להאמין שרוב האנשים באים בטוב.

א.זה שהיא יפה לא אומר שהיא יכולה להשיג כל אחד.

יופי זה לא מדד אבסולוטי ומשיכה מורכבת מעוד רבדים חוץ מציצים.

לא.אין שום קשר.

כשהייתי סטודנט שנה ב גר במעונות בלי רכב יצאתי תקופה עם בת של קבלן,הייתה באה לאסוף אותי מהדירה עם רכב יוקרה והיה לנו סבבה לתקופה.

מתגרשים ממלא מלא סיבות.

אין קשר לחלק א.

טעם בנשים אצל 99.9% מהגברים זה קבוצה כלשהי ולא איזה בובה בהתאמה אישית.

ומשיכה מגיעה גם מאופי והתנהגות.

קח בחשבון שכשאתה זבל של בן אדם שבוגד אתה בוגד עם מישהי שהיא גם כזו(אם היא יודעת),ואם היא לא יודעת אתה דאבל מניאק.

אני לא מתחרה בה אלא בתקווה בונה איתה חיים משותפים

עובדה שהעובדה שיש לאקס מיליונים לא סיפקו אותה,אתה סותר את עצמך.

למה אתה מניח שהחיים שלי לא טובים?

 

מה זה חיים טובים?

ללכת למרכז תל אביב ולצלם לעולם צלחת עם משהו שאיזה שף הקיא לך פנימה? לסוע ברכב יקר?

 

אם זה המדדים שלך,אתה חי חיים מאוד צרים וראיית העולם שלך כזו.

 

לא הבנתי למה אתה מצטט פה דברים שהגבתי למישהו אחר ומגיב כאילו פניתי אלייך ?

לא יודע מה אתה היית חושב \ אומר \ מרגיש, הגבתי לשטויות שהוא כתב

 

בחצי מהדברים שכתבת אתה מצדיק את מה שכתבתי

 

"החיים הטובים" זה ביטוי לחיי יוקרה LUXURY LIFE

זה לא ביטוי שאני המצאתי, ואתה לא צריך להתגונן ולזלזל באנשים שאוכלים במסעדות יוקרה, הם לא אוכלים שם על חשבונך ולא ביקשו ממך לשלם להם על הארוחה

אבל כן, "החיים הטובים" כוללים גם מסעדות יוקרה, רכב יקר, טיולים יקרים ועוד. לא זכור לי שביקשתי ממך לחיות ככה.

תקרא שוב  את מה שכתבתי שם ותנסה להבין מה כתוב לפני שאתה מגיב בכוח בלי שום קשר למה שכתוב

לפני 5 שעות, SlowRide כתב:

אם אחד ממכם רוצה רמת חיים מסויימת, הוא לא צריך להסתמך על השני אלא לקרוע את התחת ולהרוויח מספיק בשביל לחיות ככה. ואם השני רוצה לחיות טוב אבל שמישהו אחר ישלם עליו, למה בכלל לחיות בזוגיות עם בן אדם כזה?

 

 

לא..

יש אנשים מצליחים שרוצים שגם הצד השני יהיה כזה. 

כבר נתתי דוגמא לכמה כאלה למעלה.

 

 

 

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, DareDevil כתב:

מותגים, רכבים נוצצים או נכסים, לא הופכים את הבנאדם לעשיר. זה פשוט מיינדסט של עניים. 

 

 

ועדין תיקח אנשים מצליחים, שופטים בכירים, עורכי דין גדולים , יזמים, רופאים בכירים מאוד, אנשי עסקים מצליחים

רובם אם לא כולם נוסעים על רכבי יוקרה

עו"ד שפטל בן 75 או 80 נוסע על פורש

אז כולם בעצם טיפשים שעוד לא התבגרו וחיים חיים עלובים עם המייבאך והוילה המפוארת העלובה שלהם, ובעצם רק כמה שכותבים כאן מבינים את החיים באמת ונמנעים מהסבל הזה

 

בכלל כל המחשבה הזאת: "הוא קונה רכב יוקרה כי הוא חסר בטחון והחיים שלו חרא והוא בודד ומסכן וצריך לידו בחורה מסכנה שאיתו רק בגלל הרכב"

זה בדיוק כמו לראות שהעסק של השכן שלך הרבה  יותר עמוס משלך, ולספר לעצמך "הוא יותר עמוס רק כי הוא מוכר ברבע מחיר ממני, בתכלס בסוף יום הקופה שלי יותר מלאה"

דיי למכור לעצמנו סיפורים. אם לשכן שלך יש יותר לקוחות, תבדוק איך אתה מביא יותר ממנו. ואם מסקרן אותך למה שכן שלך קנה מרצדס, תתאמץ ותגיע לרמת חיים שיכולה לאפשר לך לקנות גם אחת. אם זה כל כך לא מזיז לך, כנראה שלא היית שם לב מה יש לו ומה אין לו ובטח לא מתעסק בזה ומנתח

 

יש לי שכן עם חדר אלכוהול מפואר. אני מכיר אותו כמה שנים ובכלל לא שמתי לב לחדר הזה ובטח לא לסוגי אלכוהול שיש שם עד שישבנו אצלו וחבר התעניין והתחיל לשאול שאלות. אף פעם לא חשבתי שהוא משקיע בזה כדי להראות את זה לבחורות או לצלם לאינסטגרם, זה פשוט עבר לידי. טוב לו ככה? שיהיה לו לבריאות. טוב לי בחיים שלי בדרך שלי, מי אני שאשפוט אותו או אנתח אותו.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

אם אני נוהג על מרצדס אני אבוא עם מרצדס. אם יש לי אסטון מרטין אבוא עם אסטון מרטין,

זה מתמצת את הכל.

אני בחיים לא אקנה רכבים כאלה כי אני סולד ממה שהם משדרים לסביבה.

 

ולגבי מסעדות היוקרה, כדי שתבין כמה אתה מדבר שטויות בדוק כמה מקומות יש בכל המסעדות האלה יחדוכמה אנשים יש במאיון העליון.

 

על כל זפטל שתיתן אני יכול לתת לך דוגמא נגדית רק שרוב הסיכויים שהשמות לא יגידו לך כלום כי הם לא חיים על שופוני.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, Transporter כתב:

 

"החיים הטובים" זה ביטוי לחיי יוקרה LUXURY LIFE

זה לא ביטוי שאני המצאתי, ואתה לא צריך להתגונן ולזלזל באנשים שאוכלים במסעדות יוקרה, הם לא אוכלים שם על חשבונך ולא ביקשו ממך לשלם להם על הארוחה

אבל כן, "החיים הטובים" כוללים גם מסעדות יוקרה, רכב יקר, טיולים יקרים ועוד. לא זכור לי שביקשתי ממך לחיות ככה.

הבעיה עם הביטוי "חיים טובים" הוא שאתה בעצם טוען חיים שהם לא ככה הם לא "טובים" וזה מעצבן פה אנשים.

 

בשביל חיים טובים אתה צריך שיהיה לך טוב בפנים ושתהיה מאושר ודברים כמו בתי מלון ומסעדות זה רעש רקע יותר מאשר מהות ואם אתה בוחר להיטפל אליהם זכותך.

 

מה שמנסים להגיד לך פה זה שיש הרבה יותר אנשים שיכולים להרשות לעצמם רכבי יוקרה ובוחרים שלא מאלה שיכולים להרשות לעצמם ובוחרים שכן.

בנוסף,חלק גדול מאלה שיש להם רכבי יוקרה לא באמת יכולים להרשות לעצמם אחד.

 

בערך כל מי שאני מכיר שנמצא בסביבות גיל 50-55 יכול לקנות לעצמו מרצדס C300.

זה בגדול לזרוק קרן השתלמות,למכור את הרכב הישן ולהוסיף עוד לא הרבה.

לא צריך להיות מוצלח גדול בשביל זה,רק רצון.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

הלוווו?! זה  טרספורטר, למה לנסות לשנות את דעתו פעם אחר פעם?

טרנספורטר, הבנו כבר שאצלך זה רק זוגיות (יותר נכון אין זוגיות) כי כסף יש מספיק לשני הצדדים.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי rev-Match

פורסם

בשליפה מהירה, כולל ההורים שלי אני מכיר 15-20 אנשים שיכולים לנסוע על רכב שעולה מעל 500 אלף שקל ולהרשות לעצמם גם יותר שיהיו שני רכבים כאלו בחניה, ואיזה קטע? הם כולם נוסעים על רכב נחמד (חלקם עם ליסינג אפילו) כי זה פשוט לא מעניין אותם... מבחינתם הרכב לא צריך לשדר שום דבר אלא לקחת אותם מנקודה א׳ לנקודה ב׳ (טוב נו חלקם גם אוהבים מאוד לנהוג אז הוא גם צריך להיות קצת מהנה לנהיגה, אבל את זה אפשר לעשות גם עם רכב ב200 אלף שקל ופחות...)

פורסם
לפני 5 שעות, Transporter כתב:

אני לקחתי את זה לכיוון של אם אין לך , אל תצא עם בחורה שרוצה מלונות יוקרה וחיי פאר.

 

סבבה, עם זה אני מסכים.

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

רק רוצה להגיד שזה שבן אדם יכול לקנות רכב יוקרה מסוים זה לא אומר שהוא בשבילו.

אם אתה מגיע למצב שלא אכפת לך גם אם הרכב ילך טוטלוס וזה לא ישפיע עליך יותר מדי ואפילו תהיה מסוגל לקנות עוד אחד חדש אז כן אתה נחשב למעמד שבשבילו הרכב הזה מיוצר.

 

אבל הדיון פה הוא לא על זה...

פורסם
לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

סבבה, עם זה אני מסכים.

תיזהר עם ההסכמות האלה...בסוף אתה מוצא את עצמך אצלו במיטה בקומה 14 של מגדל יוקרה ואין לך מושג איך הגעת להם.

  • מצחיק 3

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

סבבה, עם זה אני מסכים.

גם אני אבל אני גם לא רוטצה לצאת עם בחורה כזו.

לפני 1 דקה, boy23 כתב:

רק רוצה להגיד שזה שבן אדם יכול לקנות רכב יוקרה מסוים זה לא אומר שהוא בשבילו.

אם אתה מגיע למצב שלא אכפת לך גם אם הרכב ילך טוטלוס וזה לא ישפיע עליך יותר מדי ואפילו תהיה מסוגל לקנות עוד אחד חדש אז כן אתה נחשב למעמד שבשבילו הרכב הזה מיוצר.

 

אבל הדיון פה הוא לא על זה...

מכיר כמה שיושבים על סכומים כאלה שיכולים לקנות כמה כאלה ולא יזיז להם אם ילכו טוטאל לוס ולא רוצים לנסוע על דברים כאלה (אחד מהם שיושב על הון של יותר מ 800 מיליון שקל נוסע במאזדה 6 בת 8 ולא בגלל שהוא קמצן). הם לא נוסעים בקורולה אבל לא נוסעים ברכבים של 500,000 וצפונה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 3 דקות, Night Driver כתב:

גם אני אבל אני גם לא רוטצה לצאת עם בחורה כזו.

כן כי הוא תיאר מקרה אחד מוקצן. אבל בכלליות ציפיות כלכליות שונות יכולות להיות מתכון לאסון לחלוטין. וגם לצד השני יש לי חברים שקשה להם עם זה שבת הזוג שלהם מרוויחה מינימום או קצת יותר מזה. ויש סיכוי שזה מתישהו יתפוצץ אם הם לא יצליחו להתגבר על הקושי הזה.

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...