Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'נסיס GV60 בדרך?


PriceDevil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דגם ראשון של ג'נסיס GV60 נרשם במאגרי משרד התחבורה השבוע. מדובר בגירסה הבכירה של הדגם ברמת גימור Sport Plus

 

הנעה: כפולה

הספק: 489 כ"ס

0-100: 4.0 שניות

טווח WLTP ק"מ: 368 ק"מ

 

המכונית מבוססת על אותה פלטפורמה עליה נבנו האיוניק 5 והקיה EV6.

 

מחיר: 379000 ש"ח

 

Genesis GV60 Is An Upmarket Twin To The Hyundai IONIQ 5 - AutomachaNew Genesis GV60 is premium brand's first bespoke EVGenesis GV60 will recognise your face to unlock the carGenesis GV60: Premium e-car based on the Ioniq 5 coming to Europe

 

סקירה על הדגם:

 

 

  • אהבתי 2
פורסם

לא ברור איך כלמוביל בוחרת לתמחר אותו גבוה מעל ה-EQA המתחרה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ה eqa לא מתחרה שלו. הוא  יותר קטן, יותר חלש ועם טווח יותר קצר ומתומחר בארץ בתמחור חזירי. בחו"ל הוא עולה בסביבות מחיר האיוניק 5 awd שבארץ עולה 238 אלף שח.

וזה לא שה gv60 מתומחר הכי טוב, גם הוא אובר פרייסד, אבל עדיין לא מתחרה במחיר האבסורדי של ה eqa.

  • אהבתי 1
פורסם

כמה דברים:

 

1)  כפי שאמרו כבר לפני - ה-EQA ממש לאמתחרה ב-GV60.

2) אני מעריך שלמרות המחיר הגבוה יותר, היא כנראה תעקוף די בקלות את ה-EQA בעיקר בגלל היותה לא אירופית.

3)  ה-ev6 תהיה זולה יותר מהג'נסיס המקבילה ב-10-20% בערך.

פורסם

אנצל את השרשור כדי לנסות להבין,

אם כבר מסכים במקום מראות, למה לא למקם אותם באזור ההגה מול עיני הנהג, למה צריך להסיט את המבט ימינה?

פורסם

כי 90 אחוז מהזמן אין בהם צורך והם לוקחים הרבה נדלן מלוח המכוונים לפני הנהג

יש מכוניות עם וידאו של המראות הצידיות בלוח המכוונים, אבל רק בזמן איתות

פורסם

קשה לי להסביר את זה - אבל מהתמונות שעולות כאן היא לא משדרת לי פרימיום\יוקרה בכלל - ממש לא משדרת משהו מעבר למה שהאחות מבית יונדאי שהיא מבוססת עליה משדרת. 

 

הנעה כפולה ו490 סוסים זה תמיד כיף. 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

כנראה יגיע בקרוב, ואל הגרסה הבכירה יתווספו שתי גרסאות:

 

1. הנעה אחורית 228 כ"ס,  7.3 שניות 0-100, טווח לפי WLTP בק"מ: 516, מחיר: 252000 ש"ח

2. הנעה כפולה, 318 כ"ס, 5.2 שניות 0-100, טווח לפי WLTP בק"מ: 490 (משוער) מחיר: 321000 ש"ח

פורסם

גרסת הכניסה נשמעת מסקרנת ופער המחיר מהדגמים החזקים אדיר. מחיר הכניסה כבר ממש קרוב ליונדאי איוניק 5 החזקה וגם לטויוטה bZ שהושק היום. כבונוס לגרסה הזאת יש גם טווח נסיעה מכובד.

פורסם
בתאריך 25.2.2022 בשעה 09:58, dorondoron כתב:

נראית כמו קונה על סטרואידים, ושתיהן מכוערות

יותר כמו פרי אהבתם של קונה וסטוניק

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

×
×
  • תוכן חדש...