Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

ברכב לנסר 2008 הדור החדש מותקנת מערכת 

סט אינפינטי אחורה 6.5וקדימה קומפננט אינפיטי (6530x) 

מגבר פרימייר 5 ערוצים

סאב 1400t rockford 

מולטימדיה עם dsp 8gb ram

ראשית , העברתי את המערכת מהאימפרזה שהייתה לי ולידה הבידוד רעשים כאן בלתי נסבל

כל הרכב רועד אפילו על הווליום הנמוך ביותר ולא ניתן להינות מהסאונד בכלל , מישהו מכיר פתרונות לנושא ? 

דבר שני , אשמח מאוד להצעות לשיפור מבחינת המערכת , מה הייתם מציעים להחליף או לשדרג לקבלת סאונד איכותי ועוצמתי יותר ?

פורסם

לגילוי נאות אני עובד בתחום

אכן איטום משפר לך את הסאונד וגם מוריד רעשים לא רצויים ומשפר את חווית הנסיעה 

לגבי שיפור הסאונד יש מגוון אפשרויות

  • אהבתי 1

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם

לגבי האיטום   אכן ברכב הזה  אין אקוסטיקה בכלל וכל הרכב רועד במיוחד המגש האחורי ( בגלל הבאס )

 ממליץ לך לפני החלפת רכבים לשיפוק הסאונד לעשות את האיטום זה ישפר לך משמעותי את הסאונד ויפחית לך רעשי כביש 

 תעשה את המגש האחורי

ואת הדלתות הקידמיות שתי שכבות זה יפתור לך המון 

פורסם
לפני שעה, Daniel car systems כתב:

לגילוי נאות אני עובד בתחום

אכן איטום משפר לך את הסאונד וגם מוריד רעשים לא רצויים ומשפר את חווית הנסיעה 

לגבי שיפור הסאונד יש מגוון אפשרויות

במה לדעתך כדאי להתחיל ? 

ולגביי הבידוד , יודע איך זה מתבצע ? כמה זה עולה ?

לפני 35 דקות, DIN_13345 כתב:

לגבי האיטום   אכן ברכב הזה  אין אקוסטיקה בכלל וכל הרכב רועד במיוחד המגש האחורי ( בגלל הבאס )

 ממליץ לך לפני החלפת רכבים לשיפוק הסאונד לעשות את האיטום זה ישפר לך משמעותי את הסאונד ויפחית לך רעשי כביש 

 תעשה את המגש האחורי

ואת הדלתות הקידמיות שתי שכבות זה יפתור לך המון 

הבנתי , תודה !

איך אני עושה את זה בעצם ? יש מקומות שעושים ?קונה איטום ומבצע בעצמי ? איך ? כמה זה עולה ?

פורסם (נערך)
לפני שעה, Steveoo כתב:

במה לדעתך כדאי להתחיל ? 

ולגביי הבידוד , יודע איך זה מתבצע ? כמה זה עולה ?

הבנתי , תודה !

איך אני עושה את זה בעצם ? יש מקומות שעושים ?קונה איטום ומבצע בעצמי ? איך ? כמה זה עולה ?

אני מבצע איטום לרכבים 

לדעתי האישית דלתות ובגאז זה חובה למערכת סאונד

לגבי מחירים אסור לי לפרסם כאן

עריכה אחרונה על ידי Daniel car systems
  • אהבתי 1

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם

יש לא מעט חנויות שמוכרות את החומרים האלה גם בארץ וגם בחול  אם אתה רוכש בארץ תעשה טלפונים לחנויות בארץ תברר את המחירים  . תעשה את זה עצמאי .זה העדיפות הטובה ביותר תחסוך המון כסף  ובנוסף זה נותן סיפוק ענק  שעושים את זה לבד חח לפחות אני ככה . בגדול זה לא כל כך קשה . מה שצריך זה בעיקר זמן וידיים. יש המון סירטונים ביוטוב  לעשות את זה 

פורסם
לפני 16 שעות, Steveoo כתב:

במה לדעתך כדאי להתחיל ? 

ולגביי הבידוד , יודע איך זה מתבצע ? כמה זה עולה ?

הבנתי , תודה !

איך אני עושה את זה בעצם ? יש מקומות שעושים ?קונה איטום ומבצע בעצמי ? איך ? כמה זה עולה ?

מניסיון אישי שלי, גש למתקין מקצועי שיעשה לך עבודת איטום טובה. לצערי הייעוץ " עשה זאת בעצמך "  זה יעלה לך הרבה יותר יקר, אתה עלול לשבור קליפסים של הדיפון בזמן פירוק הדלת, אתה יכול לבחור חומרים לא מתאיים לבידוד יעיל נגד רעשים !!

גם המתקינים המקצועיים עשו " טעויות " בתחילת דרכם בתחום, אבל מתקין מקצועי אתה מרוויח את הידע והניסיון שלו בתחום 🥰🙏

לגבי מגבר פרימייר 5 ערוצים, ממליץ לך מאוד להחליף אותו מהר, לצערי מדובר במוצר " מדבקה "  !!

ממליץ לך לרכוש מגבר משולב DSP ( אינטגרטור ) ולעבור לעבוד אקטיבי ללא קרוסים פסיביים ברמקולים, כך תוכל להנאות ליכולת המערכת שלך 🙏🏆

בהצלחה 

לפני 16 שעות, Steveoo כתב:

במה לדעתך כדאי להתחיל ? 

ולגביי הבידוד , יודע איך זה מתבצע ? כמה זה עולה ?

הבנתי , תודה !

איך אני עושה את זה בעצם ? יש מקומות שעושים ?קונה איטום ומבצע בעצמי ? איך ? כמה זה עולה ?

 

פורסם
לפני 20 שעות, Steveoo כתב:

ברכב לנסר 2008 הדור החדש

 

מניסיון אישי ארוך טווח עם הרכב הזה (היתה לי אחת כזו שנת 2010 במשך כמה שנים טובות) - זה רכב נפלא, פשוט וזול לתחזוקה - אמין בטירוף - המחלה הכי קשה שלהם זה משאבת ABS חוץ מזה הרכב לגו ומביא אותך מא' לב' בבטחון רב. 

 

אבל זה רכב בסיסי ובידוד הרעשים בו פשוט - איננו. 

 

שלושת הדברים הראשונים שאמליץ לך לעשות ברכב הזה - והם יתנו לך שיפור עצום:

 

1. צמיגים איכותיים ושקטים. 

2. סט גומיות במסגרות הדלתות נגד רעשי רוח - הבדל עצום! ברעשי הנסיעה. 

3. בידוד מכסה תא המנוע! -> וואו ברכב הזה המכסה פשוט מנגן, רועש - ברגע שתבודד אותו ותוסיף לו משקל - הרכב הזה יהיה הרבה יותר נעים לנסיעה - מנסיון. 

 

כמובן למערכת סטריאו תבודד את הדלתות הקידמיות ואת מכסה ורצפת תא המטען. 

 

לאחר מכן אם ישאר לך תקציב, רצון וזמן - תבודד את רצפת הרכב, בתי הגלגלים. 

 

תבצע ברכב הזה בידוד שמכיל גם שכבת בוטיל, גם שכבת ספוג CCF ואם אפשר גם שכבת חוסם רעש - ויניל או בד רשת מצומד לתערובת כבדה. 

 

ההבדלים ברעש הכולל לא יהיו עצומים אבל התחושה והרעשים הקיימים יהיו הרבה יותר נעימים לאוזן וזה הבדל עצום. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
בתאריך 21.2.2022 בשעה 11:44, Dani Cohen כתב:

מניסיון אישי שלי, גש למתקין מקצועי שיעשה לך עבודת איטום טובה. לצערי הייעוץ " עשה זאת בעצמך "  זה יעלה לך הרבה יותר יקר, אתה עלול לשבור קליפסים של הדיפון בזמן פירוק הדלת, אתה יכול לבחור חומרים לא מתאיים לבידוד יעיל נגד רעשים !!

גם המתקינים המקצועיים עשו " טעויות " בתחילת דרכם בתחום, אבל מתקין מקצועי אתה מרוויח את הידע והניסיון שלו בתחום 🥰🙏

לגבי מגבר פרימייר 5 ערוצים, ממליץ לך מאוד להחליף אותו מהר, לצערי מדובר במוצר " מדבקה "  !!

ממליץ לך לרכוש מגבר משולב DSP ( אינטגרטור ) ולעבור לעבוד אקטיבי ללא קרוסים פסיביים ברמקולים, כך תוכל להנאות ליכולת המערכת שלך 🙏🏆

בהצלחה 

 

הבנתי אותך 

מכיר מקומות שמבצעים ?

לא הצלחתי למצוא .. 

אכן מעדיף לשלם מעט יותר מאשר הסיכון של להרוס את זה בעצמי איכשהו חחח 

השאלה מה המחירים 

 

לגביי ההמלצה שלך למגבר , אני רואה שמלבד הפרימייר המדובר כמעט כל מגבר 5 ערוצים של מותג טוב מתחיל ב1200₪ וצפונה , ללא dsp משולב

אשמח לקצת הכוונה כאן .. 

בתאריך 21.2.2022 בשעה 11:55, lanosforce כתב:

 

מניסיון אישי ארוך טווח עם הרכב הזה (היתה לי אחת כזו שנת 2010 במשך כמה שנים טובות) - זה רכב נפלא, פשוט וזול לתחזוקה - אמין בטירוף - המחלה הכי קשה שלהם זה משאבת ABS חוץ מזה הרכב לגו ומביא אותך מא' לב' בבטחון רב. 

 

אבל זה רכב בסיסי ובידוד הרעשים בו פשוט - איננו. 

 

שלושת הדברים הראשונים שאמליץ לך לעשות ברכב הזה - והם יתנו לך שיפור עצום:

 

1. צמיגים איכותיים ושקטים. 

2. סט גומיות במסגרות הדלתות נגד רעשי רוח - הבדל עצום! ברעשי הנסיעה. 

3. בידוד מכסה תא המנוע! -> וואו ברכב הזה המכסה פשוט מנגן, רועש - ברגע שתבודד אותו ותוסיף לו משקל - הרכב הזה יהיה הרבה יותר נעים לנסיעה - מנסיון. 

 

כמובן למערכת סטריאו תבודד את הדלתות הקידמיות ואת מכסה ורצפת תא המטען. 

 

לאחר מכן אם ישאר לך תקציב, רצון וזמן - תבודד את רצפת הרכב, בתי הגלגלים. 

 

תבצע ברכב הזה בידוד שמכיל גם שכבת בוטיל, גם שכבת ספוג CCF ואם אפשר גם שכבת חוסם רעש - ויניל או בד רשת מצומד לתערובת כבדה. 

 

ההבדלים ברעש הכולל לא יהיו עצומים אבל התחושה והרעשים הקיימים יהיו הרבה יותר נעימים לאוזן וזה הבדל עצום. 

אוקיי לקחתי 

 

1.רביעיית מישלן

2.איפה אני קונה ? החלפה פשוטה ?

3.אכן תא המטען הוא בגדול החלק העיקרי שאני

 מעונין לבודד ושמאוד מפריע , חושב שעל הדרך

אעשה גם את המכסה מנוע 

 

לגביי חומר הבידוד , תוכל קצת לכוון אותי למוצר/חנות ספציפיים ? כי כרגע אני מוצא רק בלאכסנדר ורק מוצר אחד 

ולגביי הבידוד עצמו , ממבט ראשוני נראה כי ״כל הסיפור״ הוא להצמיד ולהדביק את יריעות הבידוד לתא מטען/מכסה המנוע וכו , נשמע מאוד פשוט קל ולא לוקח הרבה זמן - אז מה אני מפספס פה ? חח 

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 43 דקות, Steveoo כתב:

לגביי חומר הבידוד , תוכל קצת לכוון אותי למוצר/חנות ספציפיים ? כי כרגע אני מוצא רק בלאכסנדר ורק מוצר אחד 


מוזמן לחנות און ליין שלנו,

www.caraudio.co.il

 

מגוון ענק של חומרי בידוד ואיטום אקוסטי,

מעל 50 סוגי חומרים!

מהיצרן המוביל בעולם STP Standartplast.

 

לרשותך מחסן הכי גדול בישראל לחומרי בידוד,

ובמחירי היבואן, הזולים בישראל.

 

כמובן יש גם שירות התקנות במקום.

 

גם מגבר תוכל למצוא אצלנו!

 

בהצלחה!

 

 

  • רעיון טוב! 2

משווק רשמי בישראל של המותגים:

Brax, Helix, Match

STP - Standartplast

Audio System Germany

נציג רשמי של קהילת EMMA בישראל.

חנות און-ליין: www.CarAudio.co.il

פורסם

גומיות לבידוד נגד רעשי רוח - עליאקספרס - יש לך כאן מלא שרשורים כולל פרוייקט OPTIMUS שלי - שים לב לעמ' 37.

 

יש לך כאן ספונסר מאוד חזק בשיווק מוצרי בידוד לרכב - ESIMPEX.

 

אם אתה מהצפון - תנסה את דניאל קאר סיסטמס - יש לו היום סדנא שמתעסקת בעיקר בתחום הבידוד. 

 

במרכז יש לך את יוסי אלפיין, ישראל ג'וניור. 

 

ואני מתאר לעצמי שגם דרך ESIMPEX תוכל להגיע לשלל מתקינים. (או להתקין בו במקום - עריכה).

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...