Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עלה לי לראש המחשבה.

ניקח שתי אפשרויות, 1600 ש"ח לרביעית צמיגים (נגיד הכי טובים שיש) שיספיקו ל4 שנים

או 800 ש"ח לרביעיה (לא סיני הכי פשוט, אלא משהו מוכר יותר אבל פשוט), אבל להחליף כל שנתיים

 

מה עדיף?

כמובן שבשנה הראשונה הצמיגים האיכותיים יהיו עדיפים על הזולים

 

אבל אחרי 3-4 שנים

מה עדיף? 

צמיג איכותי ישן או צמיג פשוט חדש

 

דעתכם?

 

  • מעניין 1

.

פורסם

יש לך דוגמה ספציפית לצמיג איכותי פשוט במידה שלך, שעולה 200₪ מול צמיג הכי טוב שעולה כפול? או שהשאלה תיאורטית בלבד? כי ברמת המחירים הזאת, ההפרש במחיר בין צמיג בטיחותי נורמלי ולא יקר,  לצמיג הכי טוב ( וגם את זה צריך להגדיר ) הוא 50-100₪ ולא כפול.

כמה קילומטרים הרכב נוסע בשנה?

איזה רכב יש לך?

האם הוא חונה בצל או בשמש?

מה חשוב לך יותר בצמיג, אחיזה / אורך החיים / נוחות/ השפעה על צריכת דלק

מה סגנון הנהיגה שלך?

אתה מבין, השאלה,  איך שהצגת אותה, לא ניתנת לתשובה חד משמעית,  כל עוד לא רואים את כל התמונה והדרישות.

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כרגע מותקנים אצלי על הרכב מישלן אנרג'י סייבר, על פי תאריך יצור הם חוגגים 4 שנים בערך

זאת אומרת שהם מותקנים על הרכב כ3 שנים בערך (קניתי את הרכב איתם)

הם לא שחוקים, אבל כבר לא חדשים, וסימני הגיל ניכרים עליהם

ניתן לסחוב איתם עוד שנה בשקט 

 

אבל עלתה לי התלבטות אולי כדאי להחליף אותם

אבל אם אחליף לא אשים את אותם צמיגים אלא כנראה משהו פשוט יותר (נגיד קלבר)

השאלה האם שווה למשוך אותם עוד טיפה

 

חשוב לי בעיקר

1.מרחק בלימה

2.צריכת דלק

3. אורך חיים 

 

חונה בשמש

כ15K בשנה

80% בין עירוני משולב פקקים

נסיעה מתונה בלי הרבה גז וברקס

.

פורסם

על פי הצמיגאי שלי (שאני סומך עליו בעיניים עצומות) - תוקף של צמיג הוא 10 שנים - עד 6 שנים במדף. אם הם הותקנו כאשר היו כבר בני 6 מותרים לנסיעה עד 4 שנים. מישהו אוכף? לא. לכן כדאי מאוד לבחור צמיגים הכי טריים (כמו שאני רוכש מהצמיגאי שלי, יאריך ימים בטוב ובנעימים) ולשים לב לשחיקה והתייבשות, כמו כן לנזקים מכאניים - קרעים, נפיחויות, סדקים וכו').

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

למי שנוסע 15 אלף קילומטרים בשנה וחונה בשמש, אני לא ממליץ לקנות Energy Saver,  כי הם מתייבשים יחסית מהר. 3 שנים וכבר רואים סדקים, אפילו לפני כן.

אלה צמיגים מעולים למי שנוסע המון ( 30 אלף קילומטרים בשנה ויותר ). ככה הם מסוגלים להחזיק מעמד גם 90 אלף קילומטרים.

במקרה שלך אין יתרון או הצדקה להעדיף מישלין על קלבר HP4 או פאלקן ze310.

לשאלה האם להחליף עכשיו או לסחוב עוד שנה אי אפשר לענות בלי שרואים את מצב הצמיגים.

אתה יכול לצלם ממש מקרוב מכמה זוויות את הסוליה, כדי שניתן יהיה לראות את מצב היובש והסדקים. 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אל תטעה לחשוב שמה שזול תמיד גרוע, לפעמים אתה משלם נטו על מיתוג.

יש לי זוג גלגלי Falken שעושים עבודה טובה הרבה יותר מ הYokohama שהגיעו עם הרכב שלי (כביכול "המקוריים")

 

צלם את הצמיגים ונמליץ לך, באשר לגיל הצמיגים - הם יכולים להיות גם בני 6 ולהיות טובים, תלוי באופי הנסיעה שלך ותאמת גם קצת במזל שלך כי לך תדע על מה עליתה

 

צלם דפנות ומדרסים כדי שנקבל התרשמות טובה ומעמיקה

 

צלם את הקדמיים כי הם נשחקים ראשונים

 

×
×
  • תוכן חדש...