Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה רכב נחשב מבחינתכם ל PUSSY MAGNET


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לבקשות מרובות של חברים,ובמיוחד הקטיושה האוטומטית,אני פותח את הנושא המעניין הזה,שתעביר לנו את השבת הסגרירית.

האם באמת זה ה "שיק" של הרכב ? או התרגיל של האדם ?

 

bf5384_f1a4c84a20424590919e91237e8d1c8c_mv2_d_3000_2000_s_2.jpg

  • רעיון גרוע 1
פורסם

מעדיף את ההגדרה babe magnet.

 

כשקניתי את הדיפנדר הראשון שלי בשנת 2000, זו ממש היתה ההגדרה. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מניח שזה משהו דוגמת X5 או קאיין

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בעיני,ה"פוסי" עברה מטמורפוזה קיצונית,סף הריגושים שלה זה מזמן מעבר ל"באיזה רכב אתה נוסע" במיוחד בעידן שכל אחד יכול לקנות בליסינג כמעט כל רכב נחשק (זה שלא מסוגל לתחזק אותו כבר סיפור אחר)

עכשיו בוא נדבר על פרקטיקה,בעבר הרחוק (אני אישית ועוד הרבה חברים מתקרבים לעשור החמישי שלנו ) יכולת לעשות סיבוב דאווין, "הפוסיות" היו בחוץ משועממות ,היום הן לא שם,וגם אם כן,היא בכלל לא שמה לב,מרוב שהיא תקוע בסלולרי שלה, ודופקת פרופיילינג ברשתות החברתיות,מחפשת מאץ' או מחפשת את המגנט התורן:

2021-12-17_20-18-42.png.a46aa9820b44a734e409c44ca12d3639.png

 

 

ואם כבר חיים בעידן #מיטו,אני בעד השוויון המגדרי,אז עדיין מחפש רכבים עם מדבקה בסגנון כזה

2021-12-17_20-11-23.thumb.png.079a5c6936fb765c12d2ff4bc974a12d.png

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, Ron Poh כתב:

זה שרשור דוחה

אין פה שום החפצת נשים,בוא...

זה יותר מכוון לשיק והסקסיות של הרכב.

בנוסף,אני ממליץ לך להימנע מלראות סרטים של 007 ,בכל זאת הוא מתנייד ברכב סקסי ותמיד מחפיץ את מאניפני.

 

יפה נפש שכמוך

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 2
פורסם (נערך)

החפצת נשים במיטבה - "פחחחח המפגרות האלה נמשכות למתכת על גלגלים, אז אני אקנא את המתכת "הכי סקסית", כדי שתפצה לי על האופי המחורבן."

 

ממליץ להפסיק לצרוך סרטים של ג'יימס בונד, שלא תחשוב בטעות שהוא מבוסס על מציאות.

עריכה אחרונה על ידי snoop90
  • משעמם 1
פורסם

מטרת השרשור היא לא להחפיץ נשים.

היא לדבר על עיצוב,מוטיבים מיניים אשר התמזגו עם עולם המוטוריקה.

 

אני חושב שחלק מהחברים לא הבינו,וקצת הגזימו,אבל זו דעתם.

 

לפני כשנה,אני זוכר שראיתי פרסמות של רכב כאשר האישה מסתכלת עליו,אז זה החפצה ?! 

 

יש תהום עמוקה,בין סרסרות של סוהרות,לבין סקס בעולם המוטורי ואיזה טרנספורציה הוא עבר.

פורסם
לפני 14 דקות, yoni2sh כתב:

מטרת השרשור היא לא להחפיץ נשים.

היא לדבר על עיצוב,מוטיבים מיניים אשר התמזגו עם עולם המוטוריקה.

 

אני חושב שחלק מהחברים לא הבינו,וקצת הגזימו,אבל זו דעתם.

 

לפני כשנה,אני זוכר שראיתי פרסמות של רכב כאשר האישה מסתכלת עליו,אז זה החפצה ?! 

 

יש תהום עמוקה,בין סרסרות של סוהרות,לבין סקס בעולם המוטורי ואיזה טרנספורציה הוא עבר.

 

לפני 47 דקות, yoni2sh כתב:

אין פה שום החפצת נשים,בוא...

זה יותר מכוון לשיק והסקסיות של הרכב.

בנוסף,אני ממליץ לך להימנע מלראות סרטים של 007 ,בכל זאת הוא מתנייד ברכב סקסי ותמיד מחפיץ את מאניפני.

 

יפה נפש שכמוך

 

לפני 14 דקות, yoni2sh כתב:

מטרת השרשור היא לא להחפיץ נשים.

היא לדבר על עיצוב,מוטיבים מיניים אשר התמזגו עם עולם המוטוריקה.

 

אני חושב שחלק מהחברים לא הבינו,וקצת הגזימו,אבל זו דעתם.

 

לפני כשנה,אני זוכר שראיתי פרסמות של רכב כאשר האישה מסתכלת עליו,אז זה החפצה ?! 

 

יש תהום עמוקה,בין סרסרות של סוהרות,לבין סקס בעולם המוטורי ואיזה טרנספורציה הוא עבר.

אם נושא השרשור היה איזה רכב מגנט לנשים, ניחא.

אך נושא השרשור הוא איזה רכב הוא מגנט לפות, כנושא כזה השרשור בהחלט דוחה.

  • משעמם 2
פורסם (נערך)


“If one person tells you you're a horse , they are crazy. If three people tell you you're a horse, There's conspiracy afoot. If ten people tell you you're a horse,it's time to buy a saddle”

 

במקום להצדיק את עצמך 100 פעם ולהאשים אחרים, יכולת לשנות את הכותרת ואשכרה לרשום למה אתה מתכוון.

עריכה אחרונה על ידי snoop90
  • משעמם 2
×
×
  • תוכן חדש...