Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה רכב נחשב מבחינתכם ל PUSSY MAGNET


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האג׳נדה שלכם מסוכנת.

אתם מתיימרים להיות ליברלים,פרוגרסיבים,,,אבל אתם ככה קרובים לפאשיזם,ואפילו לא מבינים.

 

השימוש ב pussy magnet הגיע כהלצה בהפוך על הפוך,בדיוק כמו שסאשה ברון כהן השתמש בסרט שלו בוראט.

 

כרגע ראיתי פרסומת חדשה של דאצ׳ה דאסטר אוטומטית.

הנהג - גבר,מסתכל בחיוך על האישה שיושבת לידו,,,

 

למה האישה יושבת לידו ולא נוהגת בעצמה ? בוא נפסול את הפרסומת.

 

הנה פרסומת לרנו rs ,,,פרסומת מהיום

FF29B264-AD5F-4AA7-AF35-23DEDF6C7833.jpeg

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 7 דקות, yoni2sh כתב:

מי שלא מתאים לו,שיתעלם ויעלם,

 גישה מדהימה - "אני יכול להגיד מה שבא לי, מי שלא מתאים לו - שלא יקשיב ויותר חשוב שלא יגיב"

פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

אך נושא השרשור הוא איזה רכב הוא מגנט לפות, כנושא כזה השרשור בהחלט דוחה.

 

ההתייחסות שלך לפות כאיבר דוחה, מוקצה ואפילו מגעיל, מקומה בשיח שזמנו לעבור מין העולם.

אם אפשר לדבר על עיניים אפשר לדבר גם על פותות, בלי שייקפוץ מישהו וייקבע שזה דוחה!

לפני 45 דקות, snoop90 כתב:

 גישה מדהימה - "אני יכול להגיד מה שבא לי, מי שלא מתאים לו - שלא יקשיב ויותר חשוב שלא יגיב"

 

דייקת.

שאלות?

  • אהבתי 6

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 7 שעות, falou כתב:

 

ההתייחסות שלך לפות כאיבר דוחה, מוקצה ואפילו מגעיל, מקומה בשיח שזמנו לעבור מין העולם.

אם אפשר לדבר על עיניים אפשר לדבר גם על פותות, בלי שייקפוץ מישהו וייקבע שזה דוחה!

 

דייקת.

שאלות?

איך התרשמת שאני מתייחס לאיבר המין הנשי ככל משהו דוחה?

אני כן חושב שלהתייחס לאישה כאל אובייקט מיני זה בהחלט דוחה.

המילה "פוסי" באה בשביל להתייחס רק לאיבר מסויים בגוף האישה, ולא לאישה בכללותה.

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, Ron Poh כתב:

המילה "פוסי" באה בשביל להתייחס רק לאיבר מסויים בגוף האישה, ולא לאישה בכללותה

סליחה אבל את/אתה קצת פרימיטיב/ית !

למה "פוסי" זה רק איבר של אישה ?! גם לגברים יש "פוסי" ,,אל תפלה ! גם גבר יכול ללדת ! אני ליברלי עד הסוף

אני בוגר אוניברסיטה מליגת הקיסוס,אז בוא....אני מאוד ליברל ! מאוד ! 

 

מה שכן,,,ממש לא איכפת לי מענף התיירות והתעופה,ואני חושב שאלה אנשים שאפשר להקריב,ושיחליפו מקצוע.

ליברלי עד הסוף !

 

קריצה קריצה

 

וסיפור אמיתי מהחיים,את אישתי הכרתי בעבודה,היא היתה דרגה מעלי,היא אספה אותי לדייט הראשון,היא נישקה אותי ראשונה.

אבל לי זה היה מובן בגלל שהייתי חתיך לא נורמלי שאי אפשר לעמוד בפניו,,,החפיצו לי את הצורה אפשר לומר

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
פורסם

התדרדרנו מרגע לדודלי. 

ננעל לטובת התייעצות. 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 9 שעות, snoop90 כתב:

@falou

אם לאחד מותר להגיד מה שבא לו, אז לשני מותר להגיב מה שבא לו.

שאלות?

 

הוראה.

אתה יכול להגיב לעניין, אתה לא יכול לסתום לו את הפה ואתה לא יכול להגיב לגופו של אדם. לא טוב לך השרשור, אל תכנס אליו.

לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

 

אני כן חושב שלהתייחס לאישה כאל אובייקט מיני זה בהחלט דוחה.

המילה "פוסי" באה בשביל להתייחס רק לאיבר מסויים בגוף האישה, ולא לאישה בכללותה.

 

אתה חושב שמיניות האישה זה דבר דוחה?

זה עוד יותר גרוע מלהתייחס רק לאיבר באופן דוחה.

מותר לי להתייחס לחוכמה של אישה בלבד, אבל אסור לי להתייחס למיניות שלה?

למה?

כי פוסי זה דוחה ומיניות האישה גם?

_______________________________________

 

יש לי שני סיפורים לגבי בחורות ורכבים.

 

הראשון.

 

יצא שהתערבתי עם ידידה של חבר על ארוחה, בלי שהכרתי אותה בכלל (היא הייתה בשיחת טלפון איתו, ביקשה לדבר איתי האם אנחנו עושים לו מסיבת הפתעה, אמרתי שלא, אמרה שכן ואני משקר, התערבנו, הפסידה).

קיצר, אני מתקשר אליה לגבות, היא מציעה לי שני שוברים לארוחת ערב. ״לא אמרתי שנלך ביחד. אתה יכול לאסוף אותם ממני בשער של האונ׳״

״סבבה. אני אחכה לך שם,

״איך אזהה אותך?

״אני ב-BMW עם הגג הנפתח״

 

שקט

 

״אה. אז אני רוצה לבוא...״

 

סבבה.

 

יושבים במסעדה ליד הים. בקשתי מחבר שייתקשר.

איך שאני עונה לו אני מתחיל לצעוק עליו: ״תקשיב, אתה לא מקבל את האוטו עד שאני לא מקבל את הכסף״

הוא ממשיך לצעוק דברים לא ברורים, אבל ששומעים צעקות.

״אתה רוצה לשלוח לי אנשים?! אין בעיה!!! אני יושב ב-כחול בחוף תל ברוך. מחכה להם!״

מנתק.

 

״ממממה.... האוטו...לא שלך?״

״לא, מישהו חייב למשפחה כסף, אז לקחתי לו את האוטו״.

 

סיימה לאכול ממש מהר.

לא שמעתי ממנה מאז.

  • אהבתי 3
  • מצחיק 11

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...