Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בבחירת רכב volvo\lexus\toyota\nissan


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, ronrcz כתב:

קרסו,ומבחינת אמינות ,אולי הרכב האמין ביותר ברשימה שלך ביחד עם הלקסוס.

תבדוק תגובות לרכב בארצות הברית,הוא נמכר שם בכמויות גדולות.

רון, תודה רבה. רכב ממש שעונה על כל צורך. מנוע אמין וגם עור\חשמל\בטיחות, הכל קיים. בדיקה ראשונית - ביטוח מקיף + חובה - 5500. אני משלם היום לדעתי סביב 3100 על יונדאי שלי :) 

בקרסו אין מקסימה אחת כרגע, רק ALTIMA\SENTRA וכד'. 

פורסם (נערך)

ואללה מקסימה ממש שווה קניה, אחרי כלל הבדיקות והתרשמות. 

 

אבל מה - ביד 2 יש ממש מעט רכבים (החל מ2016 עד 2019) - רובם עם 120000 על השעון ומחיר סביב 100K. יש מספר רכבים במגרשים עם 15000 ק''מ ס''ה ומחיר של 150~ בידיוק. 

 

אבל איזה ביקורות יש בGOOGLE REVIEWS  על המגרשים - פחד לגעת בזה. מצד אחד כולה 15K, מה יהיה, מצד שני - מחשיד, אולי באמת יש בעיה עם האוטו? בקרסו אין שום מקסימה ביד2. 

 

רוצה ללכת למאיר טרייד בכל מקרה לראות וולוו - יש דגמים אפילו מתחת תקציב - לפחות ממה שאני מבין הם יותר אמינים ממגרש רגיל. עדיף אולי לשלם יותר ממחירון, אבל לישון בשקט עם אחריות ממקום אמין. 

 

עוד המלצות?

עריכה אחרונה על ידי agavello
פורסם
לפני 4 דקות, ronrcz כתב:

תבדוק בטריידמוביל,אני רכשתי שני רכבים מהם בשביעות רצון.

שיהיה בהצלחה.

תעדכן מה לקחת בסוף.

וואדי, כולל סקירה גם. רק להחליט ולקנות. 

 

היה לי מקרה שאבא שלי לפני 8 שנים פשוט נכנס לאחד המגרשים, ופשוט קנה רכב כלשנו בן 3 שנים באותו רגע בלי לבדוק ובלי כלום. קנה ממגרש כזה שאין מקום ורכב עומד אחד על השני, קלאסי :). לקח מימון, התחתן ל6 שנים, קיבל את האוטו, והכל היה בסדר עד לטיפול ראשון - שהתברר שמס' מנוע לא היה שייך לרכב. זהו. אבא שלי כמעט בכה, אני בזמנו הייתי אחרי צבא וגם אם הייתי הולך איתו למגרש - לא הייתי עוזר כי לא ידעתי מה זה בדיקה ואיך כל הדבר הזה עובד. 

 

בסופו של דבר, דרך יבואן מצנו שלרכב הזה הייתה אחריות של עוד שנה על הכל ובסוף 3 שנים החליפו מנוע ופשוט לא עדכנו את המספר מנוע על הרכב. ויצא טוב - רכב עם 90אלף ק''מ היה עם מנוע חדש חדש. זה נגמר בטוב, ברור שאבא היה צריך לבדוק והכל, ולא בדק, זה קורה. מאז זה פשוט תקוע לי בראש ואני מפחד לגשת למגרשים בלי המלצה אישית (שזה גם מאד בר מזל). לכן אני מהתחלה נעול על לקסוס-טויוטה\סלקט ומאיר טרייד. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אלהן, קצת עדכונים

 

הייתי היום עם S60 RD - רכב ממש טוב, נוח, חזק, שווה והתחברתי ברגע שהתיישבתי. לצערי - הצעה של טרייד-אין על רכב קיים הייתה 25% מתחת למחירון(זה רכב עממי בן 5 עם 50K על השעון אחרי טיפול), ולא רצו לרדת ממחיר וולוו ממה שהרגשתי - שהיא מעל המחירון בגלל האחריות. אנשים טובים, הסברים ברורים על תהליך, רכב מטופל שמור, למרות שיש מס' דברים בטופס בדיקות כמו "תושבת תיבת הילוכים פגומה" או רעשים מגלגלות ותושבת מנוע חלשה" - נאמר לי שזה יטופל וייבדוק עם אחריות לשנה על גיר\מנוע. ס''ה הצעה טובה ורכב טוב נקי וכד'. הייתי סוגר כנראה אם הצעה על רכב ישן הייתה עד 10% מתחת למחירון והייתי משלים את הנשאר בכל הסכום בלי מימון. אבל לא הלך. לי קצת חבל להפסיד כסף משני הכיונים (מחירון שם מעל ופה ממש מתחת ולא בפרופורציה של אותם אחוזים). כנראה אצטרך למכור את יונדאי ולחזור לשם\מקום  אחר לקניה. מתחיל לחשוב שיד 2 אולי אופציה לא רעה בכלל. בכל מקרה רוצה לראות גם לקסוס IS300H והיום אמרו לי עזוב אותך לקסוס - לך על טויוטה סקלט - אותו ביטוח, קח שם קאמרי XLE - פינוקים ואותו לקסוס. 

 

עדיין לא מוצא מקסימה סבירה בכלל לנסיעת מבחן... :( רוצה לבדוק גם אותה

פורסם

גם לדעתי, עדיף לך טויוטה קאמרי מבחינת ההוצאות הנלוות ( מחירי טיפולים, צריכת דלק של רכב היברידי ). המעבר מיונדאי I25 הספרטנית משהו לקאמרי בהחלט קפיצת מדרגה רצינית, בלי תוספות בהוצאות נלוות של מותגי פרמיום.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעה, vladclar כתב:

גם לדעתי, עדיף לך טויוטה קאמרי מבחינת ההוצאות הנלוות ( מחירי טיפולים, צריכת דלק של רכב היברידי ). המעבר מיונדאי I25 הספרטנית משהו לקאמרי בהחלט קפיצת מדרגה רצינית, בלי תוספות בהוצאות נלוות של מותגי פרמיום.

עגלה קצת לא :) - אני גם רוצה XLE אם כבר, ויש מעט, LE והם בלי מושבי עור :(

התחברתי לוולוו, אבדוק יד2 אולי יהיה משהו.

פורסם

קצת על מקסימה בהקשרי השאלות שלך:

כביש 6 - הרכב בנוי לנסיעת אוטוסטרדות, מפנק, נעים וכוחני כשצריך לעקוף

צריכת דלק - עומדת בסף התחתון שהגדרת, אני מצליח להגיע בנסיעות בינעירוניות ל 10-11 קמ״ל, בנסיעות עירוניות ואם מנצלים את כל 300 כ״ס הצריכה יורדת לכ 8 קמ״ל (זאת בהמה שלא אוהבת את העיר, 4.9 מטר אורך)

אחזקה - שלי עם למעלה מ 100,000 ק״מ.(שנת 2017) טיפולים שוטפים כל 15000 בלבד. מוסך מורשה לא זול.

ביטוח - חובה ומקיף כ 4000 שח לגיל 50+ עם עבר נקי.

 

אתגעגע אליה כשתוחלף בטסלה

  • אהבתי 1
פורסם

גם בטיפול קטן מתקרב ל 1000 שח.

טיפול 90,000 שכלל רפידות בלמים אחוריות ומצתים יצא כמעט 3,000 שח.

ניתן להוזיל משמעותית במוסכים מתמחים

פורסם
לפני 19 דקות, Blueeyes כתב:

גם בטיפול קטן מתקרב ל 1000 שח.

טיפול 90,000 שכלל רפידות בלמים אחוריות ומצתים יצא כמעט 3,000 שח.

ניתן להוזיל משמעותית במוסכים מתמחים

זה סביר מאד - החלפה של רפידות + צלחות אחוריות ביונדאי עלתה לי 700 ש''ח משהו כזה. 

 

יש תקלות? אמינות וכד' (מעבר לטיפולים)

×
×
  • תוכן חדש...