Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאמין שאם יתאספו תלונות עם מישפר רכב מסויים בתקופה קצרה, הם כן יזיזו את התחת שלהם...

כל עוד מדובר במישהו אחד, אתה תמיד יכול לטעון שזו קנטרנות...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
יום חמישי נסעתי בפ"ת, כשחתכה אותי קורולה, לקראת סוף הרחוב יש פניה ימינה, הייתי בימני ונסעתי מהר יותר מהקורולה שהייתה בשמאלי, מסתבר שגם הקורולה רצה לקחת ימינה, ויצא כביכול ש"חתכתי אותו" למרות שאני בימני והוא זה שרוצה להיכנס, בכל אופן, הוא רשם את המספר שלי, והתחיל בנסיעה אחרי, לקחתי ימינה כמה פעמים וראיתי שהוא עדיין אחרי (4 ימינה .. בסיבוב) , הגעתי לתמרור עצור ב 2 הצדדים (כביש חד סטרי) אותתי ימינה והוא ניסה לעקוף אותי משמאל כנראה לחסום אותי מסביב, בשניה מהירה פניתי שמאלה, ובמראה ראיתי שבא רנו אקספרס ובדיוק שהוא רצה לקחת גם שמאלה חסמה אותו, מה שגרם לו לעצור, לקחת רווס וכו , בנתיים אני חניתי בחניה בביתי.

 

היום בבוקר סבי (בעל הרכב) מקבל טלפון ממשטרת פ"ת שהוא השתולל, לאחר ברור קצר, נאמר שזה נכדו שכן הוא זה שנוהג ברכב. הוא נתן להם את הפלאפון שלי, אך הם טרם התקשרו אלי.

 

מה עושים במקרה כזה? שכן כל מה שעשיתי רע היה לפחד שהבנאדם הזה עוקב אחרי ורוצה להרע לי ..

 

הוא לא צילם אותי, אין לו שום הוכחה להתנהגות לא נאותה בכביש, בנוסף אפילו עצרתי בעצור כמו שצריך למרות שהוא רדף אותי.

 

האם יש אפשרות לקבל שלילה \ הזמנה לדין במצב כזה?! או שזה מילה שלי מול שלו ופה זה נגמר?

 

אשמח לתגובה מבעלי ניסיון.

אתה בטוח שהתקשרו אליו מהמשטרה??? כי אם כן משטרת ישראל הופכת להיות יעילה מיום ליום...

כי בדרך כלל סוגרים תיקים מסוג זה בהודעה של "חוסר עיניין לציבור".

בכל אופן תהיה רגוע לא יעשו לכם כלום, אין תמונות אין עדים כלום,זה כבר נושא שנשכח, רק בפעם הבאה תהיה זהיר יותר בנהיגה.

 

יום טוב

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אתה בטוח שהתקשרו אליו מהמשטרה??? כי אם כן משטרת ישראל הופכת להיות יעילה מיום ליום...

כי בדרך כלל סוגרים תיקים מסוג זה בהודעה של "חוסר עיניין לציבור".

בכל אופן תהיה רגוע לא יעשו לכם כלום, אין תמונות אין עדים כלום,זה כבר נושא שנשכח, רק בפעם הבאה תהיה זהיר יותר בנהיגה.

 

יום טוב

ל'

במקרה דומה שקרה לי בכפר סבא זימנו אותי לחקירה ולאחר כמה חודשים סגרו את התיק מחוסר עניין לציבור

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם
איך זה שתמיד רבים פה בפורום ? די אנשים, תירגעו.

 

לעניינו, מאיר, אני לא מבין על מה אתה בידיוק מדבר, איזה התנהגות פרועה ? זה שהוא נסע יותר מהר מהקורולה ?

אתה רוצה להגיד לי שאם תיסע בימיני ורכב X בשמאלי יסע במהירות של 20 קמ"ש בכביש של 60 קמ"ש אתה לא תיסע מהר יותר בימיני ? שנינו יודעים מה התשובה.

מלבד זה אני מסכים לחלוטין עם אורן, רק לפני יום שמוליק פירסם מה קרה עם שני נהגים בצומת בדרך לי"ם, חסר חולי נפש בארץ ?

אתה יכול להאשים את אורן בזה שהוא לא רצה להגיע למצב כזה?

תעמיד את עצמך רגע במקומו באותה סיטואציה אתה היית פועל אותו הדבר. (במיוחד אם זה היה בפ"ת...)

 

אורן, אם לא ביצעת שום עבירה על החוק אין לך ממה לפחד.

ד"א עדיין לא ממש הבנתי איך בידיוק יצא שאתה חתכת אותו אם אתה היית בנתיב הימיני והוא רצה לפנות ימינה מהשמאלי, היה פניה ימינה מהשמאלי ? הנתיב הימיני היה רק ימינה או שמא היה גם ישר ? לא כתבת אם אתה פנית ימינה בפעם הראשונה.

יעזור אם תאמר איפה בידיוק זה קרה בפ"ת.

 

ראשית כל, אני לא היזכרתי פה שום התנהגות פרועה (מלבד המלל שאורן רשם לתגובתי הראשונה,

שלפי דעתי לא מתאים לפורום מכובד.!)

וגם לא רשמתי שאורן חתך את הרכב השני ולא רשמתי שהוא אשם או לא אשם

מה גם אני לא שופט או בורר.

הידגשתי את שאלתך כי גם לי לא מובן כמה דברים.

 

ירון מאיר

פורסם

ירון, ראשית, אין צורך להדגיש בכ"כ גדול ובצבע כה בוהק את מה שאתה לא מבין, הדגשה תחתית בקו תספיק לי, אני עדיין לא עיוור.

שנית, אני מצטט את מה שכתבת, מה שמודגש מדבר על האשמת אורן בנהיגה פרועה.

ובמשפט הראשון שמודגש (כמה פעמים יוצא לי "מוגדש") אתה כותב שהוא אשם.

 

ראשית כל ,ההוכחה לכך שאתה עברין הינה במה שכתבת.

 

אולי הנהג רואה את זה ,וכעת יודע שזה אתה.

שנית כל :

היה שווה כל המישחקים על הכביש ,

הוא חתך אותך אתה חתחת אותו ,למה כל זה טוב????

 

הפעם ניגמר בלי תאונה

בפעם הבאה זה יכול להיסתיים אחרת!!!

 

נסיעה טובה

ירון מאיר

 

בנוסף, שאלתי הייתה איך בידיוק בנויים הנתבים.

הרי שישנם נתיבים ימניים שהם רק לפניה ימינה ללא ישר ואז (לא תמיד) גם הנתיב השמאלי יותר הינו ימינה ואף ישר, השאלה מה קרה כאן ואיך הוא בידיוק יצא שהוא חתך אותו.

קורה גם לעיתים (קרה לי הרבה שכמעט נכנסו בי) שמישהו מחליט שהוא לוקח ימינה מהנתיב האמצעי או השמאלי, בזמן שאני ממשיך ישר מהימיני (כשמותר כמובן).

 

אורן, אני עצמי פתח-תקוואי, היכן כל הבלאגן הזה קרה ?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

בחיים שלי לא ראיתי כמות כזאת של שטויות כתובות, ועוד כל אחד נותן צפחה של חברמניות לשני ומוסיף עוד כמה שטויות.

 

אז נעזוב את הטאוריות ונעבור למציאות, ברשותכם:

1. בכלל לא משנה מה היה על הכביש.... כל אזרח שמגיע למשטרה ומעוניין להגיש תלונה נגד אזרח אחר (בין עם על עבירת תנועה או יריקה ברחוב), משטרת ישראל מחויבת עפ"י חוק, לרשום את התלונה.

2. אם המתלוננן יתעקש, המקרה יגיע לבית המשפט.

3. אם לא תצליח להוכיח שהמתלונן מכיר אותך ושיש לו משהוא אישי נגדך, שופט ביהמ"ש ימצא אותך אשם!

בית המשפט מניח שאם אזרח תמים, מוכן להפסיד ימי עבודה ולהטריח את עצמו לבית המשפט לשם מתן עדות, אז הוא עושה את המעשה כאשר הצדק לנגד עיניו. לשמחתך, בד"כ המתלונן מתיאש באמצע ולא מגיע לתת עדות.

מאז שסבא שלך נתן את הטלפון שלך, יצרו איתך קשר מהמשטרה?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אם אתה נוהג כמו שאתה כותב אזי מיקומך אינו על הכביש .!!!!

 

זה לא כיף לקבל ביקורת .

אני בסך הכל בא להסביר לך ולכולם שבכביש אין "גברים",

לא שווה לקחת סיכון

היות והייתה בנתיב הימיני ,ונסעת יותר מהר מהרכב שנוסע בנתיב השמאלי

אזי עברת עבירה -עקיפה מצד ימין.(כל זה אתה כתבת עד כאן).

 

והליצן של הת'רד הוא לא אני ,אלה זה שפתח אותו.

שלום ולא להיתראות

 

ירון מאיר

לא מגיע לי ביקורת .. אם הביקורת הייתה כי עשיתי משהו , מיילא, אבל אתה מאשים אותי בדברים שלא עשיתי ..

 

 

אני הייתי בנתיב ימין שהוא נתיב הפניה! אני רציתי לפנות ימינה, נתיב שמאל ממשיך ישר בלבד. הוא פתאום החליט שהוא פונה ימינה ונכנס מאחורי ..

 

אז למה שלא אנסע יותר מהר מהנהג בנתיב שמאל ?

 

וכן אתה ליצן שמנסה להצדיק את השטויות שהוא אומר , למרות ששחור על גבי לבן אתה מוכח כטועה לא פעם.

 

והקשר בין הכתב לצורת הנהיגה שלי הוא מקרי בהחלט... ובכלל מי אתה שתשפוט אותי...

 

המקום הוא בפ"ת, מרחוב עין גנים (המספרים הנמוכים לגבוהים, היכן שבית ספר ברנר חטיבה) , אני לקחתי ימינה לרחוב פינס (מחנה יהודה) והוא היה בנתיב שממשיך ישר על עין גנים.

פורסם

בגירה, למה שטויות ? זה שאני עונה יפה לירון זה אומר שאני "נותן צ'פחה של חברמניות" ? נו באמת.

 

אורן, לפי מה שאתה מספר, אז אין פה כל אשמה שלך, הוא נסע ונדחף לנתיב שלך בלי לשים לב אליך ובלי לתת לך זכות קדימה על הנתיב שלך.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אני יודע............... בגלל זה כתבתי פה ... לשאול אם יכול להיות שבגלל משהו שלא עשיתי יתחיל לי בלאגן במשטרה..

 

ואנשים כמו מאיר החליטו לצלוב אותי ושאני עושה בלאגן ... ועוד לשפוט את המילים שלי על דפי הפורום ולהשוות אותם לצורת הנהיגה שלי.

 

כמה עצוב ..

פורסם
בגירה, למה שטויות ? זה שאני עונה יפה לירון זה אומר שאני "נותן צ'פחה של חברמניות" ? נו באמת..
תראה, עברתי על כל ההודעות שלך בנושא הזה ובאמת לא אתה הוא זה ש"קישקשת" שטויות וגם לא האשמתי מישהוא ספציפי בזה, בטח לא אותך.

אם תשים לב, בעמוד הראשון יש כל מיני תגובות בסגנון "אין לך מה לפחד", "מילה שלך מול שלו", "למישטרה יש דברים אחרים להתעסק איתם" וכו'.

אלה השטויות שעליהן דיברתי וכבר הסברתי למה אלו שטויות.

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם כך בגירה אני חוזר בי מדבריי.

 

אני מסכים איתך לגבי מה שאמרת, אבל עדיין יש פה עיניין של חובת ההוכחה על המתלונן, כך שגם אם הוא משקיע זמן ואנרגיה, זה לא אומר שהוא בוודאות צודק, אולי לפי ראות עיניו הוא צודק.

 

תראה, לפי מה שאורן אמר הוא איננו אשם, אני מכיר את הצומת שהוא מדבר עליה ולא אורן חתך את הנהג, אלא הנהג השני נדחף לנתיבו כי הוא רצה לפנות, זה קורה המון המון פעמים בכביש, מישהו פשוט מתחיל לאותת ונכנס לנתיב ולא מעניין אותו מי נמצא שם.

 

כנראה שהוא נבהל מאורן ובגלל זה הוא החליט שהוא מתפרע על הכביש.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
אם כך בגירה אני חוזר בי מדבריי.

 

אני מסכים איתך לגבי מה שאמרת, אבל עדיין יש פה עיניין של חובת ההוכחה על המתלונן, כך שגם אם הוא משקיע זמן ואנרגיה, זה לא אומר שהוא בוודאות צודק, אולי לפי ראות עיניו הוא צודק.

 

תראה, לפי מה שאורן אמר הוא איננו אשם, אני מכיר את הצומת שהוא מדבר עליה ולא אורן חתך את הנהג, אלא הנהג השני נדחף לנתיבו כי הוא רצה לפנות, זה קורה המון המון פעמים בכביש, מישהו פשוט מתחיל לאותת ונכנס לנתיב ולא מעניין אותו מי נמצא שם.

 

כנראה שהוא נבהל מאורן ובגלל זה הוא החליט שהוא מתפרע על הכביש.

לא אמרתי או רמזתי שאורן אשם.

הבעיה היא שגם אם הוא זכאי ונקי כתלית, אם המתלונן יתעקש, זה יגיע למשפט, כפי שכבר ציינתי.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...