Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום חמישי נסעתי בפ"ת, כשחתכה אותי קורולה, לקראת סוף הרחוב יש פניה ימינה, הייתי בימני ונסעתי מהר יותר מהקורולה שהייתה בשמאלי, מסתבר שגם הקורולה רצה לקחת ימינה, ויצא כביכול ש"חתכתי אותו" למרות שאני בימני והוא זה שרוצה להיכנס, בכל אופן, הוא רשם את המספר שלי, והתחיל בנסיעה אחרי, לקחתי ימינה כמה פעמים וראיתי שהוא עדיין אחרי (4 ימינה .. בסיבוב) , הגעתי לתמרור עצור ב 2 הצדדים (כביש חד סטרי) אותתי ימינה והוא ניסה לעקוף אותי משמאל כנראה לחסום אותי מסביב, בשניה מהירה פניתי שמאלה, ובמראה ראיתי שבא רנו אקספרס ובדיוק שהוא רצה לקחת גם שמאלה חסמה אותו, מה שגרם לו לעצור, לקחת רווס וכו , בנתיים אני חניתי בחניה בביתי.

 

היום בבוקר סבי (בעל הרכב) מקבל טלפון ממשטרת פ"ת שהוא השתולל, לאחר ברור קצר, נאמר שזה נכדו שכן הוא זה שנוהג ברכב. הוא נתן להם את הפלאפון שלי, אך הם טרם התקשרו אלי.

 

מה עושים במקרה כזה? שכן כל מה שעשיתי רע היה לפחד שהבנאדם הזה עוקב אחרי ורוצה להרע לי ..

 

הוא לא צילם אותי, אין לו שום הוכחה להתנהגות לא נאותה בכביש, בנוסף אפילו עצרתי בעצור כמו שצריך למרות שהוא רדף אותי.

 

האם יש אפשרות לקבל שלילה \ הזמנה לדין במצב כזה?! או שזה מילה שלי מול שלו ופה זה נגמר?

 

אשמח לתגובה מבעלי ניסיון.

פורסם

יותר מזה, אם עוצר אותך שוטר על עברה שאתה ביצעת "עליו", תהיה לו בעיה להוכיח את זה, כל עוד זה לא מצולם (ואז זה חד משמעי).

הבעיה היא שהשוטר הוא זה שמיתלונן ודעתו "משוחדת"... היה על זה איזה תקדים (היתה כתבה במוטו על זה).

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

ראשית כל ,ההוכחה לכך שאתה עברין הינה במה שכתבת.

 

אולי הנהג רואה את זה ,וכעת יודע שזה אתה.

שנית כל :

היה שווה כל המישחקים על הכביש ,

הוא חתך אותך אתה חתחת אותו ,למה כל זה טוב????

 

הפעם ניגמר בלי תאונה

בפעם הבאה זה יכול להיסתיים אחרת!!!

 

נסיעה טובה

ירון מאיר

פורסם
ראשית כל ,ההוכחה לכך שאתה עברין הינה במה שכתבת.

 

אולי הנהג רואה את זה ,וכעת יודע שזה אתה.

שנית כל :

היה שווה כל המישחקים על הכביש ,

הוא חתך אותך אתה חתחת אותו ,למה כל זה טוב????

 

הפעם ניגמר בלי תאונה

בפעם הבאה זה יכול להיסתיים אחרת!!!

 

נסיעה טובה

ירון מאיר

אתה חוצפן גדול אתה יודע?!

 

היכן ראית שרשמתי שאני חתכתי אותו ?! רשמתי שהוא חתך אותי ! ואני הייתי בימני ורציתי לפנות ימינה !!! מה רע בזה?! אולי פעם הבאה אני אהיה בשמאלי שארצה לפנות ימינה!

 

ואם הנהג קורא את זה, ויודע שזה אני (לא שהוא לא יודע.. הריי בעל הרכב קיבל טלפון ..)

שיקרא טוב ויחשוב איך הוא נהג , לפני שהלך והתלונן עלי ! הוא ניסה לעקוף אותי ברחוב חד סטרי שבצד שמאל יש רכבים חונים , שהוא כמעט התנגש בהם, כל שעשיתי אני , היה לנסוע הביתה.

 

בכל תרד' יש את הליצן התורן שמנסה לחנך את כולנו.. אם יש לך חוסר חינוך (האישה..הילדים אנערף) אל תוציא את זה כאן ..

 

בקיצור לפני שאתה שופט אנשים, תשפוט את עצמך , ליצן שכמותך.

:snipersmi :snipersmi :evil:

פורסם

תכלס אני לא מבין מה לא עשית טוב.

 

היית בסדר גמור. אתה היית בנתיב הימיני, ואתה פנית ימינה.

הוא לא היה בסדר, הוא חתך אותך. אני לא חושב שהוא היה שוטר, אחרת מזמן הייתה מגיעה ניידת אליך הביתה.

סתם בחור מבוגר ככל הנראה, שטען בתחנת המשטרה שאתה התפרעת והשתוללת בכביש. הוא לא הגיש תלונה, כי אין לו הוכחות. כל אחד יכול לרשום מספר רכב של מישהו ולהתלונן סתם (משום מה מצאו לנכון להגיש גם עליי כמה דברים כאלו... מעניין...)

בכל אופן, גם אם הוא צילם אם זה, מה בעצם הוא צילם? אותך פונה ימינה?

סתם בולשיט, המשטרה לא תייחס לזה חשיבות בכלל לדעתי.

אני אישית, לא הייתי מתייחס.

פורסם

srack, מה קורה באמת כשמישהו לוקח את המספר שלך ומתלונן ?

התקשרו ועשו לך "נו, נו, נו" ? (הייתי בטוח שלא מתייחסים לזה בכלל ואתה אפילו לא תדע אם התלוננו עלייך אבל אני מבין ממך שאתה יודע על מקרים כאלה אז זה מעניין)

פורסם
srack, מה קורה באמת כשמישהו לוקח את המספר שלך ומתלונן ?

התקשרו ועשו לך "נו, נו, נו" ? (הייתי בטוח שלא מתייחסים לזה בכלל ואתה אפילו לא תדע אם התלוננו עלייך אבל אני מבין ממך שאתה יודע על מקרים כאלה אז זה מעניין)

אם אין הוכחות לא יקרה כלום.............

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

במידה והאדם שהתלונן מוכן להעיד נגדך בבית משפט, יישלח לבעל הרכב דו"ח רגיל כמו של שוטר, זה הנוהל, מה לעשות.......!!! :roll:

פורסם

גם אם יעיד, הוא חייב הוכחות, או עדים נוספים או כל דבר בסגנון, אחרת זה מילה מול מילה.

היה איתו מישהו ברכב?

פורסם
אתה חוצפן גדול אתה יודע?!

 

היכן ראית שרשמתי שאני חתכתי אותו ?! רשמתי שהוא חתך אותי ! ואני הייתי בימני ורציתי לפנות ימינה !!! מה רע בזה?! אולי פעם הבאה אני אהיה בשמאלי שארצה לפנות ימינה!

 

ואם הנהג קורא את זה, ויודע שזה אני (לא שהוא לא יודע.. הריי בעל הרכב קיבל טלפון ..)

שיקרא טוב ויחשוב איך הוא נהג , לפני שהלך והתלונן עלי ! הוא ניסה לעקוף אותי ברחוב חד סטרי שבצד שמאל יש רכבים חונים , שהוא כמעט התנגש בהם, כל שעשיתי אני , היה לנסוע הביתה.

 

בכל תרד' יש את הליצן התורן שמנסה לחנך את כולנו.. אם יש לך חוסר חינוך (האישה..הילדים אנערף) אל תוציא את זה כאן ..

 

בקיצור לפני שאתה שופט אנשים, תשפוט את עצמך , ליצן שכמותך.

:snipersmi :snipersmi :evil:

אם אתה נוהג כמו שאתה כותב אזי מיקומך אינו על הכביש .!!!!

 

זה לא כיף לקבל ביקורת .

אני בסך הכל בא להסביר לך ולכולם שבכביש אין "גברים",

לא שווה לקחת סיכון

היות והייתה בנתיב הימיני ,ונסעת יותר מהר מהרכב שנוסע בנתיב השמאלי

אזי עברת עבירה -עקיפה מצד ימין.(כל זה אתה כתבת עד כאן).

 

והליצן של הת'רד הוא לא אני ,אלה זה שפתח אותו.

שלום ולא להיתראות

 

ירון מאיר

פורסם

זה מזכיר לי מקרה שקרה לי אתמול... נסעתי "קצת" מהר ועקפתי מונית כנראה הנהג התעצבן עלי והבהב עם האורות (לא ידוע הסיבה בדיוק... עקיפה משמאל בכביש ריק של 2:30 בלילה).

קיצר הגעתי לנק' שהיתה לי בעיה קצת ונהגתי על 80-90 , הנהג הגיח מאחור ומסתכל עלי ואמר שהוא רשם את המספר... אמרתי לו שיתקשר אלי (יש שלט למכירה מאחורי הרכב... עם המספר טלפון שלי) , שיתלונן במשטרה על משהו שהוא לא יכול להוכיח. (הוא גם היה לבד).

 

מה אני בא להגיד כאן, שבעצם הוא יכול לקפוץ לשמים גם אם עשית את עבירת התנועה הכי חמורה שיכולה להיות. זו מילה נגד מילה.

(מחשבה אישית) - יופי זה מה שמערכת המשפט צריכה, משפט של אזרח מול אזרח על מי ביצע עבירת תנועה ע"פ עדות של כל אחד (ללא תאונה כמובן).

לך לישון בשקט. גם אם יתקשרו , יזמנו ויבררו , לא יעשו כלום בגלל שאין הוכחות. מילה מול מילה (זוכר).

פורסם

איך זה שתמיד רבים פה בפורום ? די אנשים, תירגעו.

 

לעניינו, מאיר, אני לא מבין על מה אתה בידיוק מדבר, איזה התנהגות פרועה ? זה שהוא נסע יותר מהר מהקורולה ?

אתה רוצה להגיד לי שאם תיסע בימיני ורכב X בשמאלי יסע במהירות של 20 קמ"ש בכביש של 60 קמ"ש אתה לא תיסע מהר יותר בימיני ? שנינו יודעים מה התשובה.

מלבד זה אני מסכים לחלוטין עם אורן, רק לפני יום שמוליק פירסם מה קרה עם שני נהגים בצומת בדרך לי"ם, חסר חולי נפש בארץ ?

אתה יכול להאשים את אורן בזה שהוא לא רצה להגיע למצב כזה?

תעמיד את עצמך רגע במקומו באותה סיטואציה אתה היית פועל אותו הדבר. (במיוחד אם זה היה בפ"ת...)

 

אורן, אם לא ביצעת שום עבירה על החוק אין לך ממה לפחד.

ד"א עדיין לא ממש הבנתי איך בידיוק יצא שאתה חתכת אותו אם אתה היית בנתיב הימיני והוא רצה לפנות ימינה מהשמאלי, היה פניה ימינה מהשמאלי ? הנתיב הימיני היה רק ימינה או שמא היה גם ישר ? לא כתבת אם אתה פנית ימינה בפעם הראשונה.

יעזור אם תאמר איפה בידיוק זה קרה בפ"ת.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

×
×
  • תוכן חדש...