Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזדה 6 הבאה עם הנעה אחורית


amosbmw
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אני רואה כל יום ידיעות על דגמים חדשים של מכוניות שייצאו/יוצאים לשוק. והמשותף לכולם שהרוב המוחלט משעמם להחריד.

היום סופסוף ראיתי משהו מעניין: הדור הבא של המזדה 6 יהיה עם הנעה אחורית, מנועי 6 צילינדר בטור (SkyActive+) וגיר פלנטרי 8 הילוכים שעוד לא יודע מי מספק אותו.

ממש שמחתי. מסתבר שהחוק הישן שווקום תמיד מתמלא, שוב הוכח כנכון.

בעידן שBMW מעבירים את הדגמים הקטנים להנעה קדמית, הוציאו את מנועי ה6 בטור מרוב הדגמים הבסיסיים והשאירו אותם לדגמי הקצה בלבד, טוב לשמוע שיש מי שיידע לספק את הנוסחה המנצחת של מנוע 6 בטור עם הנעה אחורית במחירים שפויים יותר.

מזדה היא בהחלט יצרנית שיכולה לתת את הערך המוסף.

מאחל להם הרבה הצלחה.

 

נזכרתי בפרסומת עתיקה של היבואן הישראלי שהציג את המזדה 6 דור ראשון, - או אולי זאת הייתה 626 דור אחרון.. לא זוכר - כפתרון למי שחשקה נפשו בביצועים של מיאטה ונאלץ להסיע את משפחתו. בזמנו זה הצחיק אותי כי לכל המזדה המשפחתיות תמיד הייתה הנעה קדמית, לא הרבה נחמה למי שרצה את המיאטה עם ההנעה האחורית.

עכשיו יוכלו להוציא את הפרסומת הזאת מהנפטלין.

  • אהבתי 4

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני מציע:

מזדה 2 עם מנוע 2 צילינדרים :huh:

מזדה 3 עם מנוע 3 צילינדרים :S

מזדה 6 עם מנוע 6 צילינדרים :-) 

מזדה 8 עם מנוע 8 צילינדרים :D

מזדה 10 עם מנוע 10 צילינדרים :multi:

מזדה 12... :onfire:

ציטוט

 

 

  • מצחיק 7
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ההשקה תהיה בשנה הבא והדגם ימכר לקראת סוף השנה/תחילת שנה הבאה.

 

לדעתי זו כנראה הולכת להיות המאזדה 6 האחרונה עם מנוע בנזין בלבד כיווןש היצרנית הצהירה שעד 2030 הם יחשמלו את דגמיהם (כנראה במודל היברידי או אחר).

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סימוכין לידיעה?

 

חוץ מזה, איזה אינטרס יש להם לעשות דבר כזה?

 

מאיפה יש להם תקציב לבנות דגם נוסף שלא משתף חלקים עם דגמים אחרים? יש להם כבר מיאטה, שהגורל שלה לא ברור.

 

למה שקהל של סדרה 5/לקסוס GS/ניסן סקייליין בכלל יסתכל לכיוון מזדה?

 

עזוב, למה לפתח ספורט סדאן חדשה לגמרי עם מנוע בנזין זללן (גם חדש לגמרי, לא זכור לי שלמזדה היה אי פעם מנוע 6 טורי), בתקופה שכל המתחרים רצים להתחשמל, ומדינות מתכוננות לאסור מכירה של רכבי תבערה פנימית? ועוד לחבר אותו לתיבה פלנטרית לא יעילה.

 

מכונית ספורט סדאן שפונה לחובבי נהיגה זה מאוד יפה (בעיניי מזדה בעשור וחצי האחרון היו סוג של אלפא יפנית), אבל לדעתי אין להם כרגע הגיון כלכלי או הנדסי לבנות אחת כזאת.

 

לא שהייתי מתנגד לאחת כזאת, סדאן יפנית גדולה עם 6 טורי טווין טורבו זה החלום שלי, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זו החלטה לא הכי ברורה מצד היצרנית.

 

חיפשתי לך את הידיעה.בבקשה

MAZDA NEWSROOM|Mazda Announces New Technology and Product Policy towards 2030 Based on Sustainable Zoom-Zoom 2030|NEWS RELEASES

 

בכל מקרה, התמחור של הרכב הזה כנראה הולך להיות לא פשוט. לפחות בארץ. אנשים נוהרים לרכישת טסלה. אם המחיר של ה-6 החדשה  יהיה באזור ה-200,000, אני לא רואה הרבה לקוחות שיפזלו לכיוון ה-6. גם לקוחות של רכבי יוקרה פוזלים עתה לכיוון טסלה ואפילו לכיוון ה-S. אז נכון, מאזדה תמיד ידעו לייצר כלי רכב שפונים לנהג ומציעים חדוות נהיגה, אבל את מי זה באמת מעניין? רק קומץ קטן של לקוחות.

 

בקיצור, יהיה מעניין.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^

הם לא מזכירים שם 6 צילינדרים או הנעה אחורית בשום צורה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

סימוכין לידיעה?

https://www.caranddriver.com/news/a36489445/mazda-6-discontinued/

https://www.caranddriver.com/news/a32109038/mazda-6-rwd-confirmed-2022/

https://www.autoblog.com/2021/01/07/mazda-inline-six-rear-wheel-drive-platform/

https://www.caranddriver.com/news/a27420382/mazda-rwd-platform-inline-six/

https://www.bmwblog.com/2021/07/24/the-2023-mazda-6-will-become-a-budget-bmw-3-series/

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

למה שקהל של סדרה 5/לקסוס GS/ניסן סקייליין בכלל יסתכל לכיוון מזדה?

מדובר על רכב משפחתי בגודל של BMW סידרה 3, לא על מכונית סלון. לא הייתה למזדה מכונית סלון מאז ימי הXedos 9 וה929. 

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

עזוב, למה לפתח ספורט סדאן חדשה לגמרי עם מנוע בנזין זללן (גם חדש לגמרי, לא זכור לי שלמזדה היה אי פעם מנוע 6 טורי), בתקופה שכל המתחרים רצים להתחשמל, ומדינות מתכוננות לאסור מכירה של רכבי תבערה פנימית? ועוד לחבר אותו לתיבה פלנטרית לא יעילה.

יש תשובות בקישורים שהבאתי. יש עדיין דור שלם של רכב שיכול להימכר עד הגעת גזירת ה"חשמל חובה", וגם היא אולי לא תגיע כל כך מהר בכל השווקים. נכון שעדיין לא פורסם מי יהיה ספק תיבת ההילוכים, אבל תיבת ה8 הילוכים הפלנטרית של ZF נחשבת למוצלחת מאוד ובין היעילות ביותר שיש בשוק. מאיפה הבאת "לא יעילה"?

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

סדאן יפנית גדולה עם 6 טורי טווין טורבו זה החלום שלי, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד.

לא מדובר על מנועי טורבו, ואני דווקא חושב שזה חלק מהיופי שתהיה פה אלטרנטיבה אמיתית לחובבי הנהיגה עם מנועים אטמוספריים.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Shmulik_Miata כתב:

לדעתי זו החלטה לא הכי ברורה מצד היצרנית.

 

חיפשתי לך את הידיעה.בבקשה

MAZDA NEWSROOM|Mazda Announces New Technology and Product Policy towards 2030 Based on Sustainable Zoom-Zoom 2030|NEWS RELEASES

 

בכל מקרה, התמחור של הרכב הזה כנראה הולך להיות לא פשוט. לפחות בארץ. אנשים נוהרים לרכישת טסלה. אם המחיר של ה-6 החדשה  יהיה באזור ה-200,000, אני לא רואה הרבה לקוחות שיפזלו לכיוון ה-6. גם לקוחות של רכבי יוקרה פוזלים עתה לכיוון טסלה ואפילו לכיוון ה-S. אז נכון, מאזדה תמיד ידעו לייצר כלי רכב שפונים לנהג ומציעים חדוות נהיגה, אבל את מי זה באמת מעניין? רק קומץ קטן של לקוחות.

 

בקיצור, יהיה מעניין.

 

לקוחות פוזלים, אבל גם בקרב כאלו שעברו לטסלה יש לא מרוצים. טסלה היא מכונית מדהימה וטוב שהיא קיימת. היא לא עבור כל מי שנסע בב.מ.וו, לקסוס או מרצדס. לכן אני מאמין שטסלה לא הולכת לגנוב את כל השוק הזה, ולדעתי אפילו לא קרוב. 

 

לגבי המאזדה 6 הזו. גם אני הופתעתי כי גם אני קראתי שמאזדה רוצים להתחשמל. פתאום שולפים מאזדה שנשמעת כמו משהו שכל חובב רכב היה רוצה בחניה. נחיה ונראה. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה אמיתי, אז זה יותר כמו קיה סטינגר מאשר סדרה 3.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

סטינגר זה מכונית סלון עם מנוע טורבו.

מאזדה 6 זה בקטגוריית משפחתית גדולה.

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, vadim6385 כתב:

אם זה אמיתי, אז זה יותר כמו קיה סטינגר מאשר סדרה 3.

 

אותה קיה סטינגר שמגזיני רכב השתפכו עליה אבל פשוט לא נמכרה במספרים משמעותיים? זו שהיצור שלה יופסק בקרוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, eladts כתב:

אותה קיה סטינגר שמגזיני רכב השתפכו עליה אבל פשוט לא נמכרה במספרים משמעותיים? זו שהיצור שלה יופסק בקרוב?

 

Yep

 

אותה אחת בדיוק. זה גם מה שיהיה עם המזדה6 הזאת להערכתי.

 

לפחות הסטינגר הייתה דגם נפרד. פה קהל היעד המסורתי של מזדה6 פשוט לא יבין מה רוצים מהחיים שלו.

הנעה אחורית? מה? 6 צילינדר? למה זה טוב לי, סתם טוחן דלק. מה השמירת ערך שלו, יותר מעניין.

אה, ולמה זה עולה יקר עכשיו בגלל דברים שלא ביקשתי?

 

אז קומץ חובבים יתלהבו מהדגם, אבל זה לא יהיה מספיק כדי להצדיק את עליות הפיתוח והייצור של הדגם. אולי תהיה גירסה ספורטיבית דוגמת M3,  שתימכר בשווקים נבחרים (לא בישראל) במספרים אזוטריים, תהיה ה-halo car של מזדה, עדיין לא תהיה ברמה של הדבר האמיתי (M3), יותר יהיה משהו כמו לרצות אייפון, אבל לקנות Asus zenfone במקום, כי רצית להיות מיוחד, ובסוף לקבל מוצר נחות.

 

ואז מזדה6 תרד מהבמה סופית, עם הפסדים שיגררו את מזדה לעוד איזה "שת"פ" משפיל.

 

כי במקום להיצמד לנוסחה שעבדה עד עכשיו (תעשה מכונית אחת, תייצר אותה בכמה גדלים, תקרא לה 2/3/6, חזור על הפעולה עוד 5 שנים), חייבים להיות מיוחדים ולהתחכם.

 

זה כמו לתת מחשב גיימינג למישהו שרוצה רק קצת אינטרנט ואופיס. נחמד, אבל פשוט לא יעריכו את ההשקעה.

עכשיו שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא אומר שזה יהיה רכב גרוע, זה יהיה רכב מעולה, כמו שמזדה יודעים לעשות, ויותר.

 

אני פשוט אומר שכלכלית זה שווה ערך ללבזבז 84% מתקציב הפיתוח של הדגם על כדורי פינג פונג.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...