Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהתגובות פה ממחישות איזה לא פשוט להיות שוטר כשיש כל כך הרבה עבירות שהכי הכי חשובות, כמספר האנשים שמחזיקים בדעה כזו על מי מהעבירות.

אני אישית בעיקר לא סובל את הנדחפים בפקקים, מתנחלים בשמאלי, ובגלל ריבוי נסיעות עירוניות, הכי מפריעים לי אלו שלא נותנים זכות בכיכר.

אבל הייתי אוכף את המתנחלים בשמאלי.

  • אהבתי 1
פורסם

אני עם כל מי שאמר שהיה אוכף נדחפי פניות, 
ברמזורים, נתיבי השתלבות וכד'

כל אלה שלא ממש שמו לב וממש חייבים להיכנס לפניה לפניך,

בטח ובטח נהגי מוניות שחותכים מהנתיב של ה"ישר" בכוח לתוך נתיב הפניה, 
בטח ובטח כל מיני אנשים עם רכבים גדולי מימדים שחושבים שזה מקנה זכות להידחף.
 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

בלי ספק הייתי תופס את כל נדחפי הפקקים - אלו שנדחפים לפנייה בראש התור, אלו שנוסעים בנתיב הפנייה ימינה וברגע האחרון נדחפים לתור ישר, וכדומה.

 

זה היה כנראה אחד הימים המספקים ביותר בקריירה הקצרה שלי כשוטר. 

  • רעיון טוב! 1
:turn-l:
פורסם

בוחר אחד משני מקומות שעולים כרגע בראשי (אחד ליד העבודה / שני בעיר מגוריי),

יש בשני האתרים תמרור עצור שנהגים שמים ז*ן עליהם באופן קבוע.

אז יקבלו בשמחה ממני דו"ח על אי עצירה בעצור.

כל פעם שאני עובר במקומות האילו - יש חגיגה של הפרת התמרור הזה באופן בוטה ואף פעם לא ראיתי אכיפה.

alfa 156 2.5.

פורסם

במחשבה שנייה, בתור אחד שנוסע בעיר לא מעט, את כל אלה שנכנסים לצומת לא פנויה רק כי יש ירוק.

אז הם כמובן נתקעים בצומת וחוסמים לאלה שקיבלו ירוק את המעבר.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 12 שעות, Golf_91 כתב:

מכירים את אלה שנוסעים לאט, וממשיכים לנסוע לאט (ולא ניתן לעקוף אותם), עד שמגיעים לצומת ואז הם עוברים בכתום (ברגע האחרון) ואתם נשארים לחכות? עליהם הייתי חוגג.

 

 

זה אני!!!

תמיד נוסע ככה.

אבל רק שיש 2 נתיבים נגיד, נצמד לימיני, נוסע עם ליטופי גז ומצליח לתזמן את כל הרמזורים .

 

ובהמשך לשירשור:

שוטר ליום אחד: כל מי שמתעסק עם הפלאפון. רק זה.

הרס לנו תחיים.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

דוחות לכל אותם האנשים שעוצרים באמצע הכביש ללא שום התחשבות באחר. 

בעיר שלי (אני שליח) - נוצר מצב שהרבה אנשים עוצרים ליטרלי היכן שתחשק להם (יש בחורים טובים שעוצרים באמצע הכיכר בשביל להתכתב בטלפון) בלי שום התחשבות - נוצר מצב שאנשים חייבים לבצע עבירה בשביל להמשיך בדרך (עקיפת פס הפרדה רצוף, זגזוג, עקיפה ללא ראייה מקדימה ועוד).

העונש: 500 שקלים וגרר ליום. ככה בשביל לטרטר אותם למען החברה.

  • אהבתי 1
פורסם

איפה נרשמים ?

אני לא יודע איזה עבירה אבחר, אבל זו תהיה אחת מאלו שנעשות מתחת הבית שלי באופן קבוע

חציית קו רצוף על מנת להיכנס לחניה.

וכשבאים מהצד השני של הרחוב,  מעבר ברמזור אדום !!!   אבל זה באמת רק כשריק...

אה, זה בשביל להגיע לתחנה במהירות ואז לרדת בנחת מהניידת לעשות סיגריה עם כוס קפה...

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם
לפני 3 דקות, מיכאל רדמיני כתב:

כל אזרח ממורמר ששונא שוטרים ומקלל אותם ללא הרף

הוא מקלל על מה שנראה לו לא צודק, וברור שגם הוא -חוץ מערסים - מברך על הטוב שהם כן עושים.

 

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

נהגי משאיות שמתחילים לעקוף משאית אחרת כשהם נוסעים 1 קמ"ש יותר, בכביש מהיר בעל 2 נתיבים בלבד וכאשר הנתיב השמאלי לא ריק.  

 

הסכנה שבה הם מציבים את שאר הנהגים בכביש היא אבסורדית. 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 1 דקה, חולה רכב#1 כתב:

הסכנה שבה הם מציבים את שאר הנהגים בכביש היא אבסורדית. 

זה לא יפה.

אבל מה הסכנה ?

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

אתה נוסע במהירות חוקית של 110~120 קמ"ש ופתאום נהג משאית מחליט לעקוף ואתה דופק ברקס של החיים. 

ולרוב יש אנשים שגם הם נוסעים אחריך באותה המהירות ולפעמים אף יותר!

פורסם

אהה, הבנתי.

אבל  אם הוא מנסה לעקוף, משמע הוא על כ90 קמ"ש 

אז עיקר הסכנה היא אם אתה על מהירות לא כל כך חוקית... לא שזה בסדר כמובן, 

 

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
×
×
  • תוכן חדש...