Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !!!

יש לי ברכב מערכת עם מגבר 2 יציאות המחובר לסאב בלבד

סאב של פיוניר 800watt ומגבר של platinum audio v12

בגלל שהמגבר עובד רק על הסאב הרמקולים כמעט ולא נשמעים והבאס דומיננטי

הלכתי לחנות מערכות שמע על מנת להתקין מגבר 2 יציאות נוסף(inox 100*2)

לאחר ההתקנה התחלתי לשמוע זמזום הבוקע מהרמקולים וכאשר לוחצים על הגז הזמזום

עולה בהתאם. כל הניסיונות של המתקין להפסיק את הזמזום לא הצליחו החל מהחלפת רדיו ,

משתיקי קול , כבל rca חיצוני , החלפת רמקולים ועוד כל מיני שינויי חיווט אך לשווא .

לבסוף החלטתי לפרק הכל ולהשאיר כמו שהיה רק עם מגבר אחד.

בנוסף לכך הייתי היום באוטו דיפו. סיפרתי להם את הבעיה והחלטנו להתקין מגבר 4 ערוצים

של GRATIA 1000 WATT

אך גם זה לא עזר

אני כבר דיי מיואש מכל ההתרוצצויות ולא יודע מה לעשות

אם מישהו יכול לתת איזה עצה אני יודה לו מאוד

ביי.

פורסם

יכול להיות התקנה לא נכונה של החוטים, פלוס שלא מבודד טוב ומקבל זרמי מינוס, מינוס שלא מוארק נכון, ועוד הרבה סיבות.

כנס למתקין מקצועי, בצע התקנה מחודשת של החשמל, ושים מגבר איכותי, ולא איזה אינוקס או חרטיא.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

תבדוק את הרדיודיסק.

כניראה יש לך רדיודיסק של פיוניר אם כן המינוס שלו גורם לזימזום

hu:pioneer 4650

Component:morel dotech mkII

פורסם
תבדוק את הרדיודיסק.

כניראה יש לך רדיודיסק של פיוניר אם כן המינוס שלו גורם לזימזום

מנהלים , אפשר בבקשה לשים את זה כ"התגובה המטומטמת ביותר שנכתבה"

 

ולתגובה נורמלית

כמו שכבר הבנת ... התופעה יכולה לנבוע מהמון סיבות

החל מהארקה לא טובה , כבלים לא טובים ועד אלטרנטור רועש

כמו כן הפתרונות בהתאם ויש לנסות אחד אחד כדי למצוא את המתאים לבעיה

אני מאמין שאם תשתמש באופציית החיפוש אתה תמצא כ"כ הרבה תרדים שתהיה בהלם

הנושא נטחן פה רבות , ואפילו יש פתרונות עם תמונות (גם בFAQ למעלה)

 

בהצלחה

פורסם

סגילו, אומנם FREEFLOW לא היה במקום.

אבל גם אתה לא בדיוק קלעת ...

 

תעשה חיפוש בנוגע ל"יללת אלטרנטור" , "רעש אלטרנטור".

אתה תקבל יותר אפשרויות מאשר זמן שיהיה לך להשקיע בנושא.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
סגילו, אומנם FREEFLOW לא היה במקום.

אבל גם אתה לא בדיוק קלעת ...

 

תעשה חיפוש בנוגע ל"יללת אלטרנטור" , "רעש אלטרנטור".

אתה תקבל יותר אפשרויות מאשר זמן שיהיה לך להשקיע בנושא.

מיקמיק , דובר פה לא מעט על רעשים כאלה שנובעים מחיווט לא מוצלח

או מכבל - שלא יושב כמו שצריך על השלדה

כמובן הבעיה של כבל + שרץ עם כבלי ה RCA

 

זה לאו דווקא האלטרנטור ידידי

פורסם

כפי שעשיתי בהודעה הקודמת, הפנתי אותך לעשות חיפוש בנושא.

 

היכן ראית אותי מאשים את האלטרנטור.......... לא הבנתי . :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
כפי שעשיתי בהודעה הקודמת, הפנתי אותך לעשות חיפוש בנושא.

 

היכן ראית אותי מאשים את האלטרנטור.......... לא הבנתי . :)

מהסיבה שכתבת שלא קלעתי , אך אתה שלחת אותו לחפש תרדים לגבי בעיית האלטרנטור בלבד :)

אך ייתכן ולא האלטרנטור הוא הבעיה

פורסם

איפה כתבתי בעיית אלטרנטור ?

כתבתי רעש אלטרנטור, ויללת אלטרנטור. לא מדובר בבעיה הנובעת מהאלטרנטור.

 

ולכן בפעם השלישית, אני מפנה אותך לעשות חיפוש בנושא.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם אני היתי במקומך, היתי מוודא עם המקום המקצועי...

שאם הבעיה לא נפתרת במלואה, אז שגם התשלום לא יהיה מלא ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...