Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת חיישני קירבה ברכב After Market


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרגל התרחבות משפחה של חברים, הם רכשו טויוטה סיינה 2015.

הם גרים בעיר וקשה להם לתמרן עם הרכב הגדול במקומות צפופים.

הם מעוניינים להתקין חיישני קרבה היקפיים לרכב. (ברכבים חדשים מקטגוריות גבוהות חיישנים כאלו קיימים).

חיישני רוורס אין בעיה להתקין, הטריגר להפעלתם הוא שילוב ל-R, אך לחיישני קרבה מלפנים או מאחור אין טריגר ברור.

האם ניתן להתקין חיישני קרבה שייפעלו רק בטווח קצר יותר (נגיד רק עד 30 ס"מ)?

האם מישהו התנסה בפיתרון AFTER MARKET מסוג זה?

תודה מראש

פורסם

כל מי שראיתי שחונה בעזרת חיישנים (אחוריים או קדמיים) אין לו מושג מה הגודל של הרכב שלו.
במיוחד בתמרוני פרסה רואים שאנשים עושים 4 פעמים קדימה אחורה כשהיו יכולים להשלים את התמרון במקסימום פעמיים. הם מחליפים כיוון כשיש עוד 30 ס"מ עד הקיר/מכשול.

 

מציע להעמיד את הרכב במגרש עם קונוסים ולתרגל עד שמכירים את הגודל של הרכב.

 

מה שכן, ברכב בגודל כזה יש בהחלט טעם למצלמת רוורס על מנת לא לפגוע חס וחלילה בילדים שרצים מאחורי הרכב.

 

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

למה אני צריך לדעת אם הטמבון שלי מסתיים 10 ס"מ קדימה או אחורה? זה בדיוק מה שיפריד בין שריטה בחניה צפופה או לא.

 

לענייניו - חיישנים קדמיים בד"כ פועלים כל הזמן ומחוברים לחיווט שמקבל קבוע 12V ברכב, פשוט הרגישות שלהם קצת יותר נמוכה (אם הרוורס מתריע על 1.5 מטר ומטה, חיישן קדמי יתריע על כנראה 0.7 מטר ומטה)

פורסם
לפני 35 דקות, amosbmw כתב:

כל מי שראיתי שחונה בעזרת חיישנים (אחוריים או קדמיים) אין לו מושג מה הגודל של הרכב שלו.
במיוחד בתמרוני פרסה רואים שאנשים עושים 4 פעמים קדימה אחורה כשהיו יכולים להשלים את התמרון במקסימום פעמיים. הם מחליפים כיוון כשיש עוד 30 ס"מ עד הקיר/מכשול.

 

מציע להעמיד את הרכב במגרש עם קונוסים ולתרגל עד שמכירים את הגודל של הרכב.

 

מה שכן, ברכב בגודל כזה יש בהחלט טעם למצלמת רוורס על מנת לא לפגוע חס וחלילה בילדים שרצים מאחורי הרכב.

 

 

תודה,

 

מצלמת רוורס כבר קיימת ברכב

פורסם
לפני שעה, Id0 כתב:

למה אני צריך לדעת אם הטמבון שלי מסתיים 10 ס"מ קדימה או אחורה? זה בדיוק מה שיפריד בין שריטה בחניה צפופה או לא.

 

לענייניו - חיישנים קדמיים בד"כ פועלים כל הזמן ומחוברים לחיווט שמקבל קבוע 12V ברכב, פשוט הרגישות שלהם קצת יותר נמוכה (אם הרוורס מתריע על 1.5 מטר ומטה, חיישן קדמי יתריע על כנראה 0.7 מטר ומטה)

האם בכל הרכבים חדשים יש חיישנים קדמיים שהותקנו על ידי היצרן?

פורסם
לפני 3 שעות, mottis כתב:

לחיישני קרבה מלפנים או מאחור אין טריגר ברור

אפשר להתקין ולהוסיף מפסק.

מפעילים במידת הצורך.

פורסם
לפני 17 דקות, Gorpi כתב:

האם בכל הרכבים חדשים יש חיישנים קדמיים שהותקנו על ידי היצרן?

לא בכל הרכבים החדשים, אך ישנם רכבים חדשים רבים עם חיישנים 

לפני 10 דקות, Legend כתב:

אפשר להתקין ולהוסיף מפסק.

מפעילים במידת הצורך.

תודה,
אשמח להמלצה על מקום שמתקין חיישנים כאלו בירושלים או בפ"ת/ראש העין

×
×
  • תוכן חדש...