Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה/דיס המלצה על ארונה 2018


Yovelb
שימו לב! השרשור הזה בן 1096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה מיוחד בזה שהם קטנים? אין שום הבדל עקרוני/פיסיקאלי בין מנוע הזרקה ישירה מוגש בנפח 2.0 ליטר לאותו מנוע בחצי נפח.
מספר איזוגי של צילנדרים משפיע רק על איזון - המנוע מצוייד בגל איזון בדיוק כדי לפתור את הבעיה, והוא עושה זאת בהצלחה מרובה (מי שלא יודע, לא ירגיש שהוא נוסע במנוע משולש בוכנות)

להערכתך, לכמה קמ׳ יכול להגיע מנוע כזה? כמובן טיפולים בהתאם והתנהגות בהתאם..( אני לא עובר את ה125 קמש)


Sent from my iPhone using Tapatalk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה לעבור 125 קמ"ש. 

טיפול בזמן, עם שמן שעומד בתקן היצרן, מסננים מקוריים, יבטיחו מאות אלפי קילומטרים. 

 

מנוע 1.2 TSI קיים כבר מעל עשור, והוא מחזיק יפה מאד. מכיר כמה שעברו 200K ק"מ וכוחם עוד במותניהם. 

  • מעניין 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה שנים היו לי אופנועים כבדים וגם קטנועים. תמיד רווחה האמונה שמנועים דלי נפח, למשל של קטנועים או אופנועים קטנים, מחזיקים הרבה פחות ביחס למנויים בעלי נפח גבוה כמה שיותר, שכנראה מתאמצים פחות ולא תמיד נמצאים על הקו האדום של ההספק.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוגמה מצויינת, היתרון של המנוע קטני הנפח המודרני, היא זמינות כח מעולה בסל"ד נמוך. מנוע ה-1.0 ליטר המדובר, מנפק מעל 20 קג"מ (!) ב-2000 סל"ד. זה מומנט גדול יותר ממנוע 2.0 אטמוספרי של מיצובישי אוטלאנדר, למשל, ששם שיא המומנט מגיע מעל 4000 סל"ד

 

לכן, המנועים דלי הנפח לא נזקקים לעבוד בסל"ד גבוה, מה שגם אמור לתרום לשרידות שלהם. 

  • מעניין 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...