Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

היי.
יש לי ix35 
באמצע הדרך פתאום אני לוחץ על הגז והמנוע לא סוחב

אני מעביר הילוך למצב ידני וזה לא מגיב לא מוריד לי הילוך ,

עוצר בצד מכבה מנוע ופתאום קשה להדליק אותו רק אחרי שאני נותן המון גז

בנוסף השארתי את האוטו כל השבת בחניה , בא להדליק הכל הסתדר 

והתקלה שהייתה דלוקה של המנוע נעלמה,

מישהו מכיר תופעות כאלו ביונדאי.

 

פורסם

נראה לכאורה שהיה חסר לך דלק, ולכן לחיצת גז השפיעה. שים הרבה דלק אולי ייעלם הבעיה.

לא מתחייב אבל כך היה לי בסיטרואן.

משתדל לעזור

פורסם

אבל ככה שלא נותן להוריד הילוכים והכל משתגע לא נראה לי הגיוני ,

אני אומנם בפס האחרון אבל זה לא פעם ראשונה שאני בפס האחרון

פורסם
לפני 5 שעות, heziavi כתב:

אבל ככה שלא נותן להוריד הילוכים והכל משתגע לא נראה לי הגיוני ,

אני אומנם בפס האחרון אבל זה לא פעם ראשונה שאני בפס האחרון

כנראה ששתית הרבה דלק מ"הפס האחרון". אגב לי נכבה המנוע מעצמו כשהסתיים הדלק, והניע עם הרבה לחיצות על דוושת הגז כמובן אחרי שני ג'ריקנים דלק.

משתדל לעזור

×
×
  • תוכן חדש...