Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין הבדל במנוע ובשאר המכלולים, ההפרש במחיר נובע מזה שהבחור שמבקש 38 עם נתונים טובים, אבל המחיר עדיין הוא דורש מחיר גבוהה מאוד.
אולי נמכר קצת מעל המחירון אבל לא הייתי משלם מעל 33 באופן אישי,(תלוי מצב מכאני), אם מתוקתקת עד רמת הבורג אולי 34-35, וגם זה הגזמתי.

פורסם
לפני שעתיים, quzzaa כתב:

אין הבדל במנוע ובשאר המכלולים, ההפרש במחיר נובע מזה שהבחור שמבקש 38 עם נתונים טובים, אבל המחיר עדיין הוא דורש מחיר גבוהה מאוד.
אולי נמכר קצת מעל המחירון אבל לא הייתי משלם מעל 33 באופן אישי,(תלוי מצב מכאני), אם מתוקתקת עד רמת הבורג אולי 34-35, וגם זה הגזמתי.

 

אז בעיקרון המחיר של ה28 זה מחיר שהוא הוגן? 

אז אין הבדל במנועים זה רק שהבחור השני שיפר את האוטו וכו אז הוא רוצה יותר כסף עליו , 

איפה נגיד אפשר לראות את סוגי הדגמים של המיטו לא באתר של יד 2 

אתר רשמי כזה או משהו  

וההוא בלבן מתחת שמוכר ב23 זה בגלל הכמות ידיים המטורפת שהאוטו עבר לדעתך? 

פורסם

יש פוקוס אקובוס 1.6T 2012-2013 (לי יש אחת). היא עונה על דרישה של כוח והתנהגות בתקציב, פחות במראה (משפחתית רגילה).
 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

×
×
  • תוכן חדש...