Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מת על הבובה שלי... איתה כבר מ 60 אלף.. שעוד היתה ילדה ... (חוקית).

אם היה ניתן, לא הייתי מוכר אותה לעולם. אחלה של מכונית ונהנה ממנה מאוד.

 

אך לקראת ה 200 אלף, התחילו לעלות מחשבות על מתי כדאי כבר להתחיל את שלב ההיפרדות ממנה ? כי לכל דבר יש סוף. גם לחיים עצמם. 

 

מה דעתכם ? 

 

עד כמה תשרוד סיריון, מטופלת הייטב בכל פיפס שרק דרשה ממני , בכל שנותינו ייחדיו.. 

?

 

תודה. 

עריכה אחרונה על ידי asd1301
פורסם

אין שום סיבה שהיא לא תשרוד עוד לא מעט שנים.

 

כשלא תהנה מהנסיעה בה, אז תדע שהגיע הזמן למכור (או לגרוט)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

המודל לא ישן מידי והק''מ לא בשמיים, ואם הרכב טופל כראוי אין שום סיבה לדאגה, לא תקבל עליה עכשיו סכום שאח''כ תצטער שלא מכרת...

והכאב ראש למצוא רכב טוב ומטופל נראה לי מיותר במידה ואתה אוהב ומרוצה מהרכב

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

נניח ואתה מוכר

מה התקציב להעמדת מחליפה ראויה? 

 

אם זה עד 20k לא הייתי חושב פעמיים 

נשאר עם הסיריון עד שהיא מתה

 

אם מדובר בסכום גבוה יותר צריך כבר לשקול את העניין (וגם זה לא תמיד נכון)

 

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אם זה לא דחוף לך, היית פשוט שם בצד את הכסף שאתה רוצה להוציא על רכב חדש. אחרי חצי מיליון ק"מ, מוציא אותה לגמלאות

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

הכול עניין של הדרישות שלך והתקציב שלך.

אם בא לך להתחדש ברכב מודרני יותר, בטיחותי יותר וחזק יותר - אז הגיע הזמן להחליף.

אם אתה מרוצה מהרכב והוא לא עושה לך בעיות - אל תחליף.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

זה רק ממחיש את תרבות הצריכה המעט מעוותת שאנחנו חיים בה...

רכב בן 12, תקין, אהוב על בעליו- למה לחשוב על החלפה? "כי הוא ישן"? "כי 200 אלף זה הרבה?"

אני לא אומר לשמור אותו לאספנות, אבל כן- כל עוד הוא נוסע פיקס ואתה שומר עליו ונהנה ממנו, וכל עוד הוא לא שותה לך חצי משכורת כל חודש בהוצאות, אל תיתן למספרים יבשים לסנוור אותך. 

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אני שואל רק כדי לדעת האם בקילומטר מסויים הדגם הנ"ל מדווח כבר על שפיכת מנוע...או כל מני אחרים, לפהי ניסיונם של אחרים. 

כפי שהיה לי בעבר קטנוי סאנג יאנג שנאמר לי למכור לפני ה 50 אלף, כדאי. 

 

מבין ממכם, שלא כדאי לי לחשוב על מכירה וכך גם אעשה כעת, שיודע שהאוטו יכול להחזיק גם עוד הרבה.

לא מתכנן למכור בשביל להשתדרג. נהפוכו : כבר מושקע שם המון אהבה+כסף. 

עד המוות אם כך. 

 

תודה ! 

פורסם

שלושה קריטריונים, לא בהכרח בסדר הזה:

 

1. תקציב: האם יש לרשותך סכום מספק כדי להחליף את הרכב בלי לפגוע בצרכים אחרים.

 

2. צרכים: האם הרכב ממלא את צרכיך, או שאתה זקוק לרכב יותר מרווח, יותר נוח, עם כושר נשיאת יותר אנשים ומטען.

 

3. אמינות - האם הרכב מצריך יותר מדי זמן ועלויות במוסך.

 

@שביטאני קצת חולק עליך לגבי נושא תרבות הצריכה. זה רכב בן 13, לא בן 3, ישן מאוד מבחינה טכנולוגית וכנראה שחוק למדי,  גם אם לא במידה משביתה. שלושת הקריטריונים שהעליתי נראים לי המובילים, אבל יש נוספים כמו אמצעי בטיחות ואפילו נוחות אם הנהג יושב הרבה ברכב.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין ויכוח על כך שרכב 2018 בטיחותי יותר מ2008, מרגיש רענן יותר (למרות שלא תמיד בהכרח) ו"עדיף" יותר.

אבל לחשוב על החלפת רכב בן 13, רק כי הוא בן 13 נראה לי מצחיק. 

שוב- אם הרכב תקין, מטופל ובעליו מעריך אותו ואוהב אותו, אין סיבה לפחד מהגיל או מהקילומטראז'. 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

נגעו באלמנט המרכזי מבחינתי - בטיחות. 

 

אפס קשר לתרבות צריכה.

סיריון 2007 (עם כ-100K ק"מ) שירתה את אישתי נאמנה 8 שנים, עברה לבנים לפני כ-4 שנים והיא אכן חביבה, אמינה, זולה לאחזקה וכל זה, אבל במהלך 14-15 השנים האחרונות נושא הבטיחות עבר מהפכה ומבחינתנו זה הטריגר להחליף.

The older you get, the better you used to be

×
×
  • תוכן חדש...