Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגדול אתה לא נותן לי תשובה למרות שאני מבין את כוונתך.

 

מה שאתה אומר - תסמוך על המלצה של חבר'ה שמבינים ותשלם כמה שמבקשים - אין סיכום מוגדר למה העבודה שמכוון טוב יעשה. למרות שאני משוכנע שיש סדר פעולות הכרחי כדי להבטיח אופטימום (לפני שמגיעים לטעם).

זו כנראה תוצאה של שוק פיצפון, בלי ביקוש ובלי היצע שמפתחים תחרות בריאה.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 52 דקות, מיץ פטל כתב:

בגדול אתה לא נותן לי תשובה למרות שאני מבין את כוונתך.

 

מה שאתה אומר - תסמוך על המלצה של חבר'ה שמבינים ותשלם כמה שמבקשים - אין סיכום מוגדר למה העבודה שמכוון טוב יעשה. למרות שאני משוכנע שיש סדר פעולות הכרחי כדי להבטיח אופטימום (לפני שמגיעים לטעם).

זו כנראה תוצאה של שוק פיצפון, בלי ביקוש ובלי היצע שמפתחים תחרות בריאה.

 

שלילי אחי אני לא מכוון בתשלום האינסטרם שלי לא קיים כאן,

גם בארהב לא קיים דבר כזה לך לdiymobile ותשאל שם, אתה מחפש תשובה שלא קיימת כאשר קבלת את התשובה האמיתית.

 

אם לא תשפוט אם האוזניים איך תשפוט?

יש טראקים ספציפית לבדיקת רוחב במה כמו thriller של מייקל ג’קסון או כל מיני טראקים של EMMA וכו לבדיקות נוספות של כל מיני אלמנטים בכיוון מערכת, אבל אתה נכנס פה כבר לתחום עמוק, בא לך? תפאדל אני לא חפרתי שם.


לBEEKER יש המון טראקים כאלה, אני שופט לפי שירים שאני מכיר.

 

מה גם לא הייתי אצל מכוון בתשלום בחיים, הייתי אמור ללכת לרודי אבל ההתקנה שלי זה התקנה שלא נגמרת(אוהב להחליף המון רמקולים) אני לא אלך לכיוון פעם בחודש.

 

 

  • אהבתי 2

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם
לפני 13 שעות, מיץ פטל כתב:

תודה על ההשקעה בתגובות, אבל לא הצלחתי כנראה להסביר מה אני מבקש.

 

לא שאלתי מה השלבים שאתה עושה בכיוון, אלא מה יש לצפות\לדרוש ממכוון בתשלום שמוסרים לו את הרכב לעבודה.

הרי נזרקו פה לאוויר מחירים לא מבוטלים וזמן עבודה ממושך. אבל בניגוד להתקנה שבעיניים ניתן לראות מה נעשה ובאיזה רמה, כל נושא הכיוון זה כמו טקס וודו בלי שיש מתכון/צ'ק ליסט או הסכמה ברורה מה יעשה.

תאורטית, יתכן והמכוון יגיד לי, תחזור בערב ובמהלך היום ישקיע רק 20 דק בהזזת כמה כיוונים ובסוף היום יגיד לי "הוצאתי מהמערכת הזו את המקסימום..."

ערב טוב לך חבר נכבד - מיץ פטל. מניסיון אישי שלי, אני הייתי צמוד כל הזמן, לרודי " הקוסם " שכוון את המערכת שלי מספר פעמים. אני החלפתי אלמנטים לכן, היה צורך לכוון שוב.  אף אחד לדעתי לא משאיר את הרכב ועוזב, מאחר שכל הזמן לפחות אצלי, רודי ביקש ממני, לשמוע את הכוון, לתת חוות דעת איך זה נשמע לי, מה אני רוצה שהוא יתקן ו/או ישפר בצליל. זה לוקח לפחות 7 שעות ויותר !!

אותו הדבר אצל דימה מאשקלון, גם מכוון מעולה, יושב כל הזמן איתי ברכב !! אין כזה דבר תשאיר את הרכב לכיוון ותחזור ! 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...