Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

MG HS PHEV נחת בנמל אילת- תמונות ראשונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה טוב!
נראה שבסביבת המחירים של רכבי פלאג אין, רק רכבים באיזור ה150 אש"ח יהפכו לפופולריים, באיזור 200-250 אש"ח נפתחים אופציות יותר מעניינות, היברידי או לא זה כבר פחות משנה אבל נפחות אופציות אחרות שאנשים יפזלו אליהם.

פורסם
לפני 11 שעות, bobi כתב:

במחיר הזה, הוא לא כזה מציאה היסטרית.

חבל כי ה MG EV הביא תמורה מעולה למחיר במחינת רמת האבזור, טווח וגודל.

במחיר הזה, עם המנוע והביצועים האלו והאיבזור הזה זה מציאה היסטרית, השאלה זה איך נוסע?

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

כל כך שקוף שוואלה רכב דוחפים את הרכב ומהללים אותו בכל הזדמנות,שהרי קובי ליאני היה העורך הראשי של המדור,והיום הוא דובר קבוצת לובינסקי,כנראה שהקשרים נשארו........

  • רעיון גרוע 1
פורסם
לפני כשעה, new_driver_MAZDA כתב:

כל כך שקוף שוואלה רכב דוחפים את הרכב ומהללים אותו בכל הזדמנות,שהרי קובי ליאני היה העורך הראשי של המדור,והיום הוא דובר קבוצת לובינסקי,כנראה שהקשרים נשארו........

ייתכן והרכב לא ראוי להלל ושבח ללא ביקורת מעשית, מבחני דרך ומבחני השוואה ארוכי טווח. יחד עם זאת, קשה מאוד להתעלם מהנוכחות שלו בסגמנט של רכבי PHEV בישראל, בדגש על רכבי פנאי. הוא מתחרה באופן ישיר בפיג'ו 3008 PHEV שעולה 60,000 שקל יותר ממנו. מבחינת מימדים, יש בקטגוריה שלו גם את האופל גרנדלנד PHEV, אך גם הוא עולה 46,000 שקל יותר מה-MG. המחיר שלו נמוך באופן קיצוני מן המתחרים, אגרת הרישוי השנתית שלו גם כן נמוכה יותר, ואחריות של 5 שנים מפגוש עד פגוש ו-8 שנים על הסוללה, הופכות את הרכב לעסקת חבילה אטרקטיבית. יתר על כן, גם מבחינת מערכות בטיחות מתקדמות, אבזור ונוחות הוא מציע חבילה לא פחותה מהרכבים היקרים יותר. פבל תיאר את המחיר כשובר שוק. כמובן שרק הזמן יגיד עד כמה הרכב אמין, ורק ביקורות מעשיות יעידו על טיב הנסיעה ברכב. סך הכל, יש כאן פוטנציאל לשבור את מונופול המחירים של רכבי הפנאי הגדולים בסגמנט PHEV.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, new_driver_MAZDA כתב:

כל כך שקוף שוואלה רכב דוחפים את הרכב ומהללים אותו בכל הזדמנות,שהרי קובי ליאני היה העורך הראשי של המדור,והיום הוא דובר קבוצת לובינסקי,כנראה שהקשרים נשארו........

חשבתי להגיב בצורה חריפה יותר, אבל לקחתי רוורס, כי אין לי כוונה להתחיל התנגחויות פה. 

אבל תבדוק בבקשה את מה שאתה אומר לפני שאתה רץ לפרסם קשקושים כאלו. אזכורים בוואלה מול מדיות אחרות בשלב הראשון.

עריכה אחרונה על ידי קרמבו
  • רעיון טוב! 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
לפני 3 שעות, קרמבו כתב:

חשבתי להגיב בצורה חריפה יותר, אבל לקחתי רוורס, כי אין לי כוונה להתחיל התנגחויות פה. 

אבל תבדוק בבקשה את מה שאתה אומר לפני שאתה רץ לפרסם קשקושים כאלו. אזכורים בוואלה מול מדיות אחרות בשלב הראשון.

סורי,אני באופן אישי לא ראיתי שמעלים כתבה על שום רכב כזה או אחר שנצפה באופן נורא מקרי בנמל ומעלים על זה כתבה במיוחד... תאיר את עיניי??

×
×
  • תוכן חדש...