Jump to content

פובליוס קורנליוס

  • פרסום הודעות

    15
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות פובליוס קורנליוס

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. המייל אותו קיבלו חלק מהרוכשים שהיו אמורים לקבל את רכבם במרץ: יש לציין שחלק מן הרוכשים כבר מכרו את רכביהם הישנים והתקינו את עמדות הטעינה.
  2. האם יש הבדל בין רישום לרשיון ייבוא?
  3. הופתעתי מן העובדה שהרכב שקט מאוד. לא היו לי הרבה ציפיות לנוחות נסיעה מרכב סיני. אבל אני מגיע מיונדאי איוניק, שאיכות הנסיעה שלו לא טובה כל כך, אז מניח שלא היה קשה להפתיע אותי. המבחן התבצע בנסיעה על חשמל בלבד (מהירות מתחת ל-130 קמ"ש). עכשיו משום שלא שומעים את המנוע במהירויות נמוכות, אז ישנו רעש מכני כזה (כמו חללית) שמיועד להתריע הולכי רגל, אבל הנהג שומע אותו גם כן (ייתכן ויציק לחלק מן האנשים). פרט לכך, זה רכב גדול ומרווח, איכות ההרכבה שלו מרשימה, ואיכות החומרים בפנים משדרת פרימיום (עור/דמוי עור רך ונעים). מסכים דיגיטליים ענקיים, בקרת השיוט האדפטיבית עובדת לא רע. למען הסר ספק, המוכרי
  4. הבנתי. וואו מעניין. אני היום עשיתי נסיעת מבחן ורכשתי את הרכב. נאמר לי שמסירתו תיהיה בעוד שבועיים. למרות זאת, מסתבר שיש אנשים שכבר נוהגים (לא כולל ה-8 הדגמה).
  5. מאיפה אתה לוקח את הנתונים? הבנתי שרק אתמול לובינסקי התחילו במכירה של הדגם.
  6. https://www.icar.co.il/חדשות_רכב/פברואר_2021:_התייקרויות_בסקודה/ עם תחילת השנה האזרחית הופצו מחירונים חדשים של מרבית יבואני הרכב, כאשר רובם הציגו עליות מחירים עקב שינוי נוסחת המס הירוק. לאחר שבמהלך 2020 נרשמו עדכוני מחירים בסקודה, עם התייקרויות של 4,000-6,000 שקלים בסופרב ושל 2,500 שקלים בדגמי ה-2.0 ליטר בנזין של הקודיאק, מציגה היבואנית כעת שורת התייקרויות במספר דגמים נוספים.
  7. אבל כתוב בהזמנה שבאתר טסלה מחיר סופי 179,200 לדגם הבסיסי. איך הגעת ל-189,000? תוכל בבקשה להסביר?
  8. בנוגע לרכב שהוא PHEV, לפי הבנתי, לא ניתן להטעין אותו באמצעות עמדות טעינה מהירות. העמדות מיועדות רק עבור רכבים שהם 100% חשמליים.
  9. אכן, מרווח גחון מאוד נמוך ל-SUV. רק בחצי ס"מ מעל יונדאי איוניק.
  10. שלום רב, האם תוכלו לספק מידע לגבי מרווח הגחון של הרכב? באתר MG ובקטלוג של הרכב נתון זה לא מופיע משום מה. תודה.
  11. ייתכן והרכב לא ראוי להלל ושבח ללא ביקורת מעשית, מבחני דרך ומבחני השוואה ארוכי טווח. יחד עם זאת, קשה מאוד להתעלם מהנוכחות שלו בסגמנט של רכבי PHEV בישראל, בדגש על רכבי פנאי. הוא מתחרה באופן ישיר בפיג'ו 3008 PHEV שעולה 60,000 שקל יותר ממנו. מבחינת מימדים, יש בקטגוריה שלו גם את האופל גרנדלנד PHEV, אך גם הוא עולה 46,000 שקל יותר מה-MG. המחיר שלו נמוך באופן קיצוני מן המתחרים, אגרת הרישוי השנתית שלו גם כן נמוכה יותר, ואחריות של 5 שנים מפגוש עד פגוש ו-8 שנים על הסוללה, הופכות את הרכב לעסקת חבילה אטרקטיבית. יתר על כן, גם מבחינת מערכות בטיחות מתקדמות, אבזור ונוחות הוא מציע חבילה לא פחותה מהרכבים היקרים
  12. תודה רבה לכולם. אז המזגן ימשיך לעבוד גם עם המנוע החשמלי בלבד. שמח שלא הבנתי נכון.
  13. לפי הבנתי, מסקירות שבוצעו בחו"ל על רכבי פלאג אין (PHEV), נראה שכאשר יש צורך להדליק מזגן באוטו (בישראל זה כמעט חצי מימות השנה), אז מנוע הבנזין נכנס לפעולה, ואז לא ניתן לנסוע על חשמל בלבד. הרכב אמנם מתפקד אז כרכב היברידי רגיל, אך מאבדים את היתרון של נסיעה חשמלית לכמה עשרות קילומטרים, ומשום שלרכבי PHEV יש כמות כוחות סוס גדולה מן הרגיל בדרך הכלל, אז צריכת הדלק שלהם גרועה משמעותית מרכבים היברידיים קלאסיים. השאלה שלי היא האם הבנתי נכון את אופן הפעולה של המזגן ברכבי PHEV, ואם כן, אז האם במקרה כזה כבר עדיף לקנות רכב היברידי רגיל שיהיה חסכוני יותר בדלק. ספציפית אני מתעניין ב-MG HS PHE
×
×
  • תוכן חדש...