Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, מקפיץ את השרשור הישן לטובת עדכונים ושאלות.
אז לפני כמה חודשים קניתי מקרן קול JBL CINEMA SB260.
המקרן מחובר בעזרת כבל אופטי (זול, 35 ש״ח שנקנה מKSP ועשה את עבודתו נאמנה עד לאחרונה) ליציאה אופטית בסלקום TV.
לאחרונה אני חווה בעיות שהתחילו בכך שברגע שאני מדליק את הטלוויזיה, לוקח לסאונד בערך 10 שניות להתחיל (יש כבר תמונה רצה) - התגברתי על זה ואמרתי חפיף.
לאחר מכן זה כבר הגיע למצב שלא יוצא כל סאונד לאחר ההדלקה של הטלוויזיה למשך הרבה זמן, וכאשר כן יוצא, יש הרבה קטיעות בסאונד, קפיצות ורעשים שדומים ל״קצר״.
לפעמים אני עובר מOptic לBT דרך השלט, בBT אין את הבעיות שציינתי למעלה.
הייתי נשאר קבוע על BT ופותר לעצמי את הכאב ראש בהתעסקות עם זה אך הבעיה העיקרית היא שלאחר 5-10 דק׳ ללא סאונד מקרן הקול נכבה מעצמו, לא מצאתי שום דרך לעקוף את זה וזה דיל ברייקר מבחינתנו בבית כי הרבה פעמים אנחנו עוצרים תכנים באמצע על מנת לעשות דברים אחרים, וכל פעם לעבור את השלב של *להדליק את המקרן - הוא ייתחבר לסטרימר -ווליום גבוה מידי (תמיד) אז תנמיך*
לפני שאני מאשים את מקרן הקול ויוצר קשר עם נותן השירות (ניופאן אם אני לא טועה) חשבתי קודם להתחיל מהקל לכבד ולנסות להחליף כבל אופטי, יכול להיות שבגלל שהוא זול אז הוא נדפק מהר, עכשיו נכנסתי לאתר של KSP ושמתי לב שהאחריות עליו היא חודש.. מסמל משהו על האמינות שלו כנראה.

מה דעתכם? והאם יש מקום בארץ שאפשר לקנות בו כבל אופטי טוב שיעשה את העבודה בלי שיהיה עליו תסביך אמינות?

×
×
  • תוכן חדש...