Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

KOMPY;

סליחה שאני שואל הרבה ,אבל רציתי לדעת איך אני מקבל אישור ממשרד הרישוי ?

הם צריכים לבדוק את האוטו ולעשות טסט חדש או רק ללכת למשרד ולקבל תעודה חדשה ?

תודה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

קומפי לא כותב סתם דברים.

כדי לקבל אישור אתה ניגש למכון טסטים כאשר הצמיג במידה החדשה כבר מורכב על הרכב, משלם אגרה קטנה ומקבל במקום אישור על החלפת המידה. ברישיון הרכב הבא שתקבל המידה החדשה תופיע במקום הישנה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

עמית שלום

 

פניתי לצ'מפיון בבקשה לשנות את מידת הצמיגים ל 205/50R15 ונענתי בשלילה.

שאלתי היא לאיזה מידות רחבות יותר ניתן לשנות באיביזה טורבו שנת 2001?

פורסם

TVIKA-PICK;

תודה רבה לך וגם ל KOMPY.

אבל האם זה נכון שאם אני מגדיל את הצמיג אז יהיה לי זיוף במד מהירות ?

ואם כן, אז איך ואיפה מתקנים את זה ?

תודה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

כנס לאחד ממחשבוני הצמיגים ברשת ובדוק את רמת הזיוף שנוצרת.

לא ניתן לתקן זאת ללא התערבות במחשב הרכב.

לידיעתך, מד האוץ מזייף מלכתחילה, כך הוא יוצא מהיצרן(למעט מס' קטן של רכבים).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום

ברשותי ב מ וו קומפקט . מידת הצמיגים המקורית 15/185 . האים ניתן להחליף למידה 16/205 מודל 99 ברישום על קורת הרכב . מופיע המידה

פורסם

היי,

קראתי פה בט'רד שהמידה המקסמילית ל306 היא 195/55R15, אך זה היה לגבי הדגם הרגיל (1600 דיימונד 1998).

האם גם כך הדבר לגבי ה-XSI?

מה המידה של הGTI6 במקור (קשה לי להאמין שכמו בXSI)?

תודה.

- 306 XSI -

פורסם
שלום

ברשותי ב מ וו קומפקט . מידת הצמיגים המקורית 15/185 . האים ניתן להחליף למידה 16/205 מודל 99 ברישום על קורת הרכב . מופיע המידה

המידה המקורית הינה 185/65R15 חישוק ברוחב 6".

ניתן לשנות -

1. 205/60R15 חישוק 6.5-7"

2. 225/50R16 חישוק 7".

אלו הן המידות של ה-E36(למעט ה-M).

ל-E-46 ישנה מידה של 205 על חישוק 16", כך שיתכן והמדבקה על קורתך הינה של דגם אחר.

אם ישנן מידות אחרות בספר הרכב, תוכל גם כן לאשר אותן או כל מידה שהמח' הטכנית של היבואן תאשר.

היי,

קראתי פה בט'רד שהמידה המקסמילית ל306 היא 195/55R15, אך זה היה לגבי הדגם הרגיל (1600 דיימונד 1998).

האם גם כך הדבר לגבי ה-XSI?

מה המידה של הGTI6 במקור (קשה לי להאמין שכמו בXSI)?

תודה.

זו המידה המירבית לכל דגמי ה-306.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום לכולם!

יש לי פורד פוקוס 2005

 

המידה הנוכחית שלי היא 14 אינג'.

 

אני רוצה להשים מגנזיום 16 אינג'.

 

מה ההיתרונות ומה החסרונות?

 

תודה מראש

"תמיד אנחנו בפוקוס" :arrow:

פורסם

מאמר על צמיגים.

 

לידיעתך, מידות הצמיגים המותרות לפוקוס דור 1:

1. 195/55R15 חישוק 6".

2. 195/60R15 חישוק 6".

3. 205/55R16 חישוק 6.5"

4. 205/50R16 חישוק 6"

5. 215/40R17 חישוק 7"

6. 215/45R17 חישוק 7"

7. 225/40ZR18 חישוק 7".

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ani roze lasim galgalim 225/45/17 lefi ahok ze mutar? esh li VW BORA 1.6 2004

Toda me rosh :roll:

 

ע"פי מידע "אוטו-דאתא" שלפיו הולך משרד התחבורה,

המידה הגדולה ביותר שאתה יכול להתקין על הרכב שלך היא 205/55/16.

 

ve ma tagidu im ani yasim 205/55/16? al.... vw bora 1.6 2004

כבר כתבו לך שהמידה הזו מותרת...

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...