Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הצמיגים שלי 195/65/15 האם ניתן להחליף ל 16 אינץ'? ומה תהיה מידת הצמיג?

אין מידות מאושרות של 16" לאאודי 80 94'.

 

שינוי מידת צמיגים ל206 Gti

 

מה המידה הגדולה ביותר שאפשר להחליף אליה?

 

בתודה רבה, אוR

195/45R16 חישוק 6.5".

 

שאלה חדשה

 

כרגע המידות שלי הם 185 60 R15

אני רוצה לעבור לצמיג 195 50 15 או אפילו 205 50 15

האם זה קודם כל אפשרי ?

חוקי ?

וזה יכול לפגוע לי בנסיעה?

אין מידות חליפיות לסוויפט החדשה.

 

יש לי פג'ו 205 שנת 88 עד לאיזה מידה אני יכול להגדיל את הצמיג\הג'נט??

תשובה ממש תעזור הפניה ללינק המתאים גם תעזור

מידה מירבית - 185/55R15. אין לינק, זו תוכנת "אוטודאטה" שאושרה ע"י משרד התחבורה.

 

ברשותי פולו שנת 96 מנוע 1600 אשר מידת הצמיגים היא 175/65/13 אני רוצה לשים ג'אנטים האם אני יכול לשים ג'אנט 14 ושהוא יהיה חוקי?

מידה אפשרית 185/55R14 חישוק 6".

 

יש לי אאודי A4 2002

אני חושב על יבוא גנטים על רמה מחול כגון RAYS EKNEI KONIG

רציתי לדעת מה היא המידה המקסימלית של רכב זה...

235/45R17 חישוק 7.5".

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
.

230E שנת 83'

המידות היחידות הן ב-15"

1. 195/65R15

2. 205/60R15

תבדוק על משקוף הדלת שלך אם קיימת המדבקה המקורית על מידות צמיגים מותרים לרכבך.

 

עמית אומנם עברה לה שנה וחצי ,אך רק עכשיו שמתי לב שענית ...

תודה רבה!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

ואוו אם אתה עונה לי על זה אני מנשק לך את הרגליים

 

איזה מידות מותר לטנדר של החברה ג'יפ שנקרא גלדיאטור

jeep gladiator

 

באמת אשמח ותפתור לי המון בעיות

 

ד"א... יש לך ספר מידות או איך אתה יודע את זה?

 

בתודה תומר

צפצף וסע

פורסם

בוקר טוב קניתי ליפני שבועיים מיצובישי סופר לנסר מאיזה נוכל שאמר שהכל חוקי באוטו וליפני כמה ימים הורידו לי אותה מהכביש

על כל מיני דברים אגזוז לחץ. הגה ספורט. נזילת שמן גיר. מס' אחורי לא חוקי. והורידו לי גם על ג'אנטים שלא רשומים ברישיון ברישיון כתוב 175/70/13 והגאנטים שלי 205/50/15 מה אתם אומרים יתנו לי עליהים אישור במשרד הרישוי או שאני צריך להחליף הכל?

פורסם
ואוו אם אתה עונה לי על זה אני מנשק לך את הרגליים

 

איזה מידות מותר לטנדר של החברה ג'יפ שנקרא גלדיאטור

jeep gladiator

 

באמת אשמח ותפתור לי המון בעיות

 

ד"א... יש לך ספר מידות או איך אתה יודע את זה?

 

בתודה תומר

הוואגוניר אינו מופיע באוטודאטה.

 

בוקר טוב קניתי ליפני שבועיים מיצובישי סופר לנסר מאיזה נוכל שאמר שהכל חוקי באוטו וליפני כמה ימים הורידו לי אותה מהכביש

על כל מיני דברים אגזוז לחץ. הגה ספורט. נזילת שמן גיר. מס' אחורי לא חוקי. והורידו לי גם על ג'אנטים שלא רשומים ברישיון ברישיון כתוב 175/70/13 והגאנטים שלי 205/50/15 מה אתם אומרים יתנו לי עליהים אישור במשרד הרישוי או שאני צריך להחליף הכל?

1. אין לך אגזוז לחץ - יש לך דוד זרימה חופשית.

2. לא ניתן לאשר ולו אחד מהפריטים שציינת ובוודאי גם לא נזילות מהגיר :wink:

3. מידות צמיגים שניתן לאשר לרכבך - 185/60R14 ו-195/60R14.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אפשר בבקשה לדעת איזה מידות אפשר לשים לפג'ו 205 top xri 1.4 שנת 95

כרגע היא נועלת 165/70/13 אם אני לא טועה ואני רוצה לעלות או ל14 או ל15

 

תודה

פורסם

אין Top XRi מודל 95. הדגם שווק רק בשנת המודל 94.

 

אתה יכול לאשר 185/60/14 (מידה של GTI1600) או 185/55/15 (מידה של GTI1900).

מניסיון אישי, מעבר ל14' עושה פלאים להתנהגות של הרכב. מומלץ.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שלום רב, ברצוני לדעת מהי המידת צמיג המקסימלית שניתן להלביש על ג'נט ברזל 6.5 אינץ' שמגיע עם קליאו B שנת 2001.

המידה הסטנדרטית שהגיעה עם הרכב היא 165\65\R14.

האם ניתן להלביש 60\185 ? או 55\185 ?

תודה לעונים

פורסם

שלום , ברשותי רכב סיאט איביזה 96 והמידה של הצמיג 13 ואני רוצה להשים מידה יותר גדולה , אני מעוניין לדעת עד איזה גודל מותר להשים שיהיה אפשרי לשנות ברשיון .

 

תודה.

- רנו מגאן קופה :-)-

×
×
  • תוכן חדש...