Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטווינגו שלי יש צמיגים 165/65R13 במקום ה 145/70R13 המקוריים. הג'אנטים הוחלפו בזמנו גם כן , כדי שיתאימו ל165/65R13

ברצוני להחליף את הג'אנטים שוב, איזה ג'אנטים יתאימו לצמיגים האלה (165/65R13)? האם ג'אנטים שהיו עליהם 170/65R13 יתאימו?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לחברי הפורום.

 

השאלה שלי היא איזה מידות צמיגים(וג'אנטים אפשרי לרכב הנ"ל )?

הרכב פורד אסקורט 96 CLX 1600

 

כרגע הרכב שלי נועל 175/70R13.

האם מעבר למידה אחרת משנה את

צריכת הדלק?

את הקילומטרז'?

 

איזה מרווח ברגים?וכמה ברגים יש בג'נטים של פורד?

 

תודה רבה

נתי.

פורסם

שלום..

 

ברשותי פיאט אונו 1400 92 S70

 

עכשיו חיפוש וראיתי שהמידות המרביות שאפשר לשים באונו הם:

 

1. 165/65R13 חישוק 4.5"

2. 175/60R13 חישוק 5.5"

 

 

עכשיו יש לי חבר שאמר לי שהמידה שלו היא - 14 אינצ' של לנסו חתך נמוך רוחב 175 על 60...

 

ושעשיתי חיפוש ראיתי שהיה רשום שאי אפשר לשים גאנט של 14 אז אז איך זה שחבר שלי שם גאנט 14?

פורסם
ו 14 אינ'צ אפשרי?

אולי תבקש בפעם אחת את כל המידות האפשריות?!

אפשרי 5X14

השאלה שלי היא איזה מידות צמיגים(וג'אנטים אפשרי לרכב הנ"ל )?

הרכב פורד אסקורט 96 CLX 1600

 

כרגע הרכב שלי נועל 175/70R13.

האם מעבר למידה אחרת משנה את

צריכת הדלק?

את הקילומטרז'?

 

איזה מרווח ברגים?וכמה ברגים יש בג'נטים של פורד?

מידות:

1. 175/65R14 חישוק 6"

2. 185/60R14 חישוק 6"

3. 195/50R15 חישוק 6"

4. 225/45R16 חישוק 8"

 

תצרוכת דלק תשתנה קלות לרעה ממעבר בשל כל מידה. במידות הקטנות של עד 14" יהיה זה זניח, מעבר לזאת כבר משמעותי יותר(כמה? תצטרך למדוד בעצמך).

את הקילומטרז'? רק אם תסע פחות או יותר ממה שהנך נוסע היום :roll:

 

מרווח ברגים - ערוך חיפוש בשרשור זה(ראה בסרגל כלים, למעלה צד שמ').

אם אינני טועה 4 ברגים מחזקים את החישוק.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום לכולם:roll: הנני בעלים של רכב מסוג BMW Z3 מחפש גנטים וצמיגים.. הייתי רוצה להרכיב 19 אינצ" ,איך אני מאשר גנטים כאלו ?,והאם זה יפגע בסחיבה של הרכב או תיצרוכת הדלק תיגדל משמעותית?ראיתי שאישרו לכמה מעטים מעל 17 אינצ"..ברשיון אך הבנתי שחייב גם אישור מב.מ.וו אם שוטר מתעקש לחפור ..מי יכול לתת תשובה מהימנה, מדויקת, ומקצועית, ובכלל, איזה שלבים צריך לעבור בשביל לאשר חוקית ?אודה על התיחסותכם ,ואם לבעל רכב כמוני יש אותו רכב עם גנטים 19 אינצ אשמח לתגובתו..תודה לכם :-Pועוד דבר צמיגים בחתך נמוך גורמים להרגשת המהמורות בכביש משמעותית מחתך 50 או 60 סטנדרטיים?

פורסם

בספר רכב יש לי רשימה של צמיגים תקניים והמידה שמופיעה שם ל14' אינצ' היא :

14\65\165

14\60\175

האם אני יכול לשים את ה\14\60\175?

מדובר בדייהטסו שרייד 97'

 

והאם זה בסדר שצמיג ברוחב 165 יושב על ג'אנט ברוחב 6 אינצ'?

תודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
שלום לכולם:roll: הנני בעלים של רכב מסוג BMW Z3 מחפש גנטים וצמיגים.. הייתי רוצה להרכיב 19 אינצ" ,איך אני מאשר גנטים כאלו ?,והאם זה יפגע בסחיבה של הרכב או תיצרוכת הדלק תיגדל משמעותית?ראיתי שאישרו לכמה מעטים מעל 17 אינצ"..ברשיון אך הבנתי שחייב גם אישור מב.מ.וו אם שוטר מתעקש לחפור ..מי יכול לתת תשובה מהימנה, מדויקת, ומקצועית, ובכלל, איזה שלבים צריך לעבור בשביל לאשר חוקית ?אודה על התיחסותכם ,ואם לבעל רכב כמוני יש אותו רכב עם גנטים 19 אינצ אשמח לתגובתו..תודה לכם :-Pועוד דבר צמיגים בחתך נמוך גורמים להרגשת המהמורות בכביש משמעותית מחתך 50 או 60 סטנדרטיים?

בכדי לאשר 19" תצטרך אישור מהמח' הטכנית של היבואן("קמור"). לאישור 17"(225/45 או 245/40) תוכל לבצע זאת בכל מכון רישוי המצוייד ב"אוטודאטה".

סחיבה, תצרוכת דלק וכד' - ערוך חיפוש בפורום.

את האבנים בכביש אתה תרגיש היטב עם צמיגים בחתך נמוך.

בספר רכב יש לי רשימה של צמיגים תקניים והמידה שמופיעה שם ל14' אינצ' היא :

14\65\165

14\60\175

האם אני יכול לשים את ה\14\60\175?

מדובר בדייהטסו שרייד 97'

 

והאם זה בסדר שצמיג ברוחב 165 יושב על ג'אנט ברוחב 6 אינצ'?

ספר הרכב הוא מקור מעולה לצורך אישור רישום צמיגים. אתה יכול להרכיב כל מידה שמופיעה בו.

את צמיג ה-175/60 תתקשה להשיג לעומת זאת את ה-165/65 יש למכביר.

צמיג 165/65R14 צריך לשבת על חישוק ברוחב 5".

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום..

 

ברשותי פיאט אונו 1400 92 S70

 

עכשיו חיפוש וראיתי שהמידות המרביות שאפשר לשים באונו הם:

 

1. 165/65R13 חישוק 4.5"

2. 175/60R13 חישוק 5.5"

 

 

א' - עכשיו יש לי חבר שאמר לי שהמידה שלו היא - 14 אינצ' של לנסו חתך נמוך רוחב 175 על 60...

 

ושעשיתי חיפוש ראיתי שהיה רשום שאי אפשר לשים גאנט של 14 אז אז איך זה שחבר שלי שם גאנט 14?

 

ב' - רציתי לדעת האם המידות הנ"ל הם המידות הכי רחבות וגדולות שאפשר באונו? או שאלו בעצם מידות חוקיות?!

×
×
  • תוכן חדש...