Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום ברשותי רכב מצובישי קולט שנת 1999 מנוע 1.6

ברצוני להגדיל תצמיגים ל 195/55/15

לפי מה שסופר לי גודל מקסימלי הוא 195/55/14

אבל המוכר אמר לגשת למישרד הרישוי לתחנה 1 ולבקש להגדיל או להתאים תתעלה של הגלגלים למידה 15 השאלה עם יש הכלל אופציה כזאת ?

 

אני לא יודע מה זה אומר "להתאים תתעלה של הגלגלים למידה 15", אבל אף אחת מהמידות שציינת לא מופיעה באוטודאטה.

נסה לברר אצל המחלקה הטכנית של היבואן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קראתי קצת בנושא צמיגים, ג'נטים, אחיזה והתנהגות ואני חייב לציין שהופתעתי והחכמתי.

אך כמו תמיד כשאתה מתחיל ללמוד תחום חדש בהתחלה אתה בעיקר מבין כמה אתה לא מבין.

לכן, אשמח לקבל חוות דעת מומחים:

מה הייתם שמים על גולף TSI חדשה כדי לשפר התנהגות ולמקסם אחיזה בכביש, וכמובן להישאר בתחום החוקי, המאושר.

(בנוסף גם לא הייתי רוצה להרגיש שאני נוסע על קרש ביומיום)

 

מהחישובים שלי יצאו לי שתי אפשרויות

להישאר עם קוטר 15 וללכת על 225/55 (הבעייה עם המידה הזו שהיא מאד נדירה וכנראה גם מאד יקרה)

לעבור ל 16 וללכת על 205/55 (מידה הרבה יותר נפוצה וסטנדרטית)

 

אין לי מושג מי מהן עדיפה, ואולי עדיפה אחת אחרת..

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

היי...

 

יש לי פולו 16V דגם "ספורט" (100 כ"ס), שנת 2000 (הצורה החדשה).

הג'נטים והצמיגים המקוריים הם 14\55\185 ואני מעוניין לרכוש את הג'נט המקורי של הGTI שזה 15\45\195.

 

אפשר לשנות ברישיון למידה זאת?

 

תודה, עמית.

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם

אז 145 לא חוקי? אי אפשר לקבל אישור? הקטע הוא ש-135 ו-155 הן מידות חוקיות ומאושרות ב-MK2 אז מוזר שאין 145..

יש לי הזדמנות לקנות ארבעה גלגלים עם צמיגים טובים(13\145) שירדו מפיאסטה MK3 במחיר מצחיק, זו הסיבה שאני שואל.

אם מישהו יודע ב-100% אם יש מצב או אין מצב, אני אודה לו מאד!

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אני ישמח לדעת בבקשה איזה רוחב צמיג הכי גדול והחתך הכי נמוך שאני יכול לשים בגאנט' 14 אינץ' ברובר 200 שנת 98' עכשיו יש לי 175/65/14

 

תודה מראש!

פורסם

מצטרף לשאלה

 

פגו 205 GTI

 

מידת הצמיגים שיש לי כרגע הם 185/60/14

איזה מידה אני יכול לאשר?

 

195/55/15 אפשרי?

או

185/55/14 אם יש צמיג כזה.

 

 

כדאי בכללי לרדת לחתך 55 מ60 או שעדיף כבר ל50?

 

תודה רבה.

בצער רב נמכרה לה ה205GTI שלי כולל המנוע MI16.

 

הרכב הבא יהיה הנעה אחורית/4X4. ממממ

פורסם
מצטרף לשאלה

 

פגו 205 GTI

 

מידת הצמיגים שיש לי כרגע הם 185/60/14

איזה מידה אני יכול לאשר?

 

195/55/15 אפשרי?

או

185/55/14 אם יש צמיג כזה.

 

 

כדאי בכללי לרדת לחתך 55 מ60 או שעדיף כבר ל50?

 

תודה רבה.

 

6.5x15 185/55 r 15 v

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם
אני ישמח לדעת בבקשה איזה רוחב צמיג הכי גדול והחתך הכי נמוך שאני יכול לשים בגאנט' 14 אינץ' ברובר 200 שנת 98' עכשיו יש לי 175/65/14

 

אתה יכול לשים 185/55/15 או 195/45/16

אני ברובר שלי שיניתי ל- 185/55/15 הרכב התחיל לאכול 1:7 אז תחשוב פעמיים לפני שאתה מחליף

[עריכה: קוראים, קחו את ההודעה הזאת בערבון מוגבל - ראו תגובות.]

פורסם

הרכב התחיל לאכול 1:7 אז תחשוב פעמיים לפני שאתה מחליף

 

אז אתה חי בסרט. ההבדל הוא לא מורגש במיוחד לא במעבר לג'אנט 15 שיהיה אפילו עם צמיג 205 זה לא משנה

פורסם
אז אתה חי בסרט. ההבדל הוא לא מורגש במיוחד לא במעבר לג'אנט 15 שיהיה אפילו עם צמיג 205 זה לא משנה

 

אתה זה שחי בסרט אם אתה חושב שההבדל לא מורגש. עובדה הרכב שלי עושה 1:14 עם 175/65/14 ו- 1:7 עם ה- 185/55/15 ואין לו שום בעיות במערכת הדלק או במחשב או בכל דבר אחר העניין נבדק כהלכה.

גם אני חשבתי שההבדל לא מורגש כולה תוספת של 10 מ"מ לכל צמיג, כנראה שההבדל ממש מורגש!! אולי בגלל שמדובר במנוע קטן 1400 אז הוא מתאמץ במיוחד.

פורסם
אני ישמח לדעת בבקשה איזה רוחב צמיג הכי גדול והחתך הכי נמוך שאני יכול לשים בגאנט' 14 אינץ' ברובר 200 שנת 98' עכשיו יש לי 175/65/14

 

הכי רחב זה 195/55/15.

 

 

תודה מראש!

 

אתה זה שחי בסרט אם אתה חושב שההבדל לא מורגש. עובדה הרכב שלי עושה 1:14 עם 175/65/14 ו- 1:7 עם ה- 185/55/15 ואין לו שום בעיות במערכת הדלק או במחשב או בכל דבר אחר העניין נבדק כהלכה.

גם אני חשבתי שההבדל לא מורגש כולה תוספת של 10 מ"מ לכל צמיג, כנראה שההבדל ממש מורגש!! אולי בגלל שמדובר במנוע קטן 1400 אז הוא מתאמץ במיוחד.

 

והרכב שלי עשה 1:12 עם 165/70/13 ו1:11 עם 185/60/14.

צריך לבדוק כל מקרה לגופו. לדעתי תצרוכת דלק שקופצת פי 2 מצביעה על בעיה אחרת ברכב (או ברגל של הנהג) ולא נגרמת מעלייה כזאת במידה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...