Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

206 שנת 2000 ידני

 

גודל הגלגלים של ה206 הוא 14 אינץ'

אם ברצוני להגדיל את גודל הגלגל לאינץ' יותר גדול ? אפשרי?

אם כן מה התהליך ? ומה המידה המקסימלית.

ואם לא אז למה לא?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
שבוע טוב לכולם

 

אני מעוניין להרכיב סט ג'אנטים מגנזיום על רכבי

 

רציתי גם לשנות מידת גלגלים אך ירדתי מזה די מהר לאחר שקראתי במספר שרשורים שזה

1) המד ק"מ יזייף

2) צריכת הדלק תעלה

3) האוטו יאבד מייציבותו

 

בכל מקרה מידת הגלגל הינה 155\70 R13

חברה מומלצת כלשהי ? :) טווח המחיר שאני יכול להשקיע הינו עד ~ 1800ש"ח

 

תודה לעוזרים :) והמשך שבוע טוב לכולם\ן!

1.לא בהכרח (לפחות לא באופן משמעותי)

2.כנ"ל

3. ההפך הוא הנכון - לא מבין מאיפה הבאת את זה.

 

תרים טלפון למחלקה הטכנית של היבואן ותברר איזה מידות מאושרות לדגם שלך.

לאחר מכן - תעשה חיפוש על מחשבון מידות צמיגים בפורום, תזין שם את המידה שלך ותמצא את ההפרש.

אם הוא אחוז או שניים, זה לא קריטי.

לידיעתך, כשאתה עולה בקוטר אתה בד"כ גם עולה ברוחב הצמיג.

יותר גומי=יותר אחיזה.

(ברור לך שאם תשנה את גודל הג'אנט תצטרך גם להחליף צמיגים כן?

 

 

 

מיצאגלי - את המחלקה הטכנית של היבואן ניסית? זכור לי שיש 14 ללאנסר.

 

אושרי - בחייאת סמסונג - תעשה חיפוש בשרשור, זה 206 לא איזה גרסה סודית של F16, אני בטוח ששאלו על זה כבר.

(ולא זה לא ממש משנה אם היא ידנית.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלום רב

 

ברשותי פיג'ו 206 1.6 אוטומטית שנת 2002, מידת הצמיגים שלי כרגע היא 185/65/14 ברצוני לעלות אינץ אחד למעלה , ידוע לי שאפשר ללא כל בעיות מיוחדות מפני שהXS בשנת הדגם כמו שלי נועלת 195/55/15 .

 

שאלתי היא כזאת: האוטו שלי אבל הוא רשום ברשיון הרכב על שם אחותי. בשביל לאשר מידת צמיגים שונה , רק בעל הרכב יכול לעשות את זה , או שגם אני כבעל הרכב (לא זה שרשום ברשיון) יכול לבצע זאת?

 

בתודה עמית.

1.6 206

פורסם
1. 165/70R13 חישוק 5X13

2. 175/65R14 חישוק 5.5X14

3. 185/55R14 חישוק 5.5X14

4. 195/50R15

 

 

שלום,

 

ברשותי פיאסטה שנת יצור 2001, החלפתי את הצמיגים ל:

175/65R14 חישוק 6X14

כמובן שהסדרתי את ההחלפה על ידי מכון לטסטים ובוחן חתם והכל כשר, השאלה היא טעיתי כששמתי חישוק של 6x14 ולא 5.5X14, כיצד ההבדל מתבטא ברכב? האם זה משמעותי? והאם אני מסכן את עצמי ו/או את רכבי?

פורסם

שלום לכולם

ברשותי פולסווגן בורה הרכב מגיע עם ג'אנט 15"

השאלה עם אפשר להחליף למידה של 16"

ואם כן מה הגודל המומצלץ של הצמיג ומה אני אמור לעשות ללכת למישרד הרישוי והם ישנו לי את המידה בלי בעיות???

פורסם

אתה יכול לפנות למחלקה הטכנית של היבואן(צ'מפיון מוטורס) ולקבל אישור, ברגע שנמכר רכב כזה עם מידות אחרות אתה יכול לאשר זאת ללא כל בעיה.

למעשה גם במכוני הצמיגים למינהם הם יכולים מיד לענות לך האם אפשר לאשר זאת או לא.

under construction..

פורסם
שלום רב

 

ברשותי פיג'ו 206 1.6 אוטומטית שנת 2002, מידת הצמיגים שלי כרגע היא 185/65/14 ברצוני לעלות אינץ אחד למעלה , ידוע לי שאפשר ללא כל בעיות מיוחדות מפני שהXS בשנת הדגם כמו שלי נועלת 195/55/15 .

 

שאלתי היא כזאת: האוטו שלי אבל הוא רשום ברשיון הרכב על שם אחותי. בשביל לאשר מידת צמיגים שונה , רק בעל הרכב יכול לעשות את זה , או שגם אני כבעל הרכב (לא זה שרשום ברשיון) יכול לבצע זאת?

 

בתודה עמית.

 

לפי ההגיון, רק בעל הרכב הרשום הרישיון, אבל זו לא בעיה בכלל.

תכנס לאתר של משרד הרישוי ומשם תוריד טופס ייפוי כוח לבעל רכב פרטי, תחתים את אחותך ותצרף את תעודות הזהות של שניכם וגש למשרד הרישוי.

פורסם

אני שיניתי לפני כשבועיים מידה. הגעתי למכון הרישוי ולא נתבקשתי להציג כלום פרט לרשיון הרכב. כמובן שגם הרכב עצמו כולל הצמיגים החדשים מותקנים היה חייב להיות בנמצא.

בכל מקרה אמליץ לך להשיג יפוי כח של בעל הרכב בכדי להמנע מעיכוב אפשרי.

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

יש לי מיצובישי קולט עם ג'נטים מקורים 175/70R13

עכשיו אני רוצה להחליפם לג'נטים 14" .

ואמרו לי שהמחליפה של המידה 175/70R13 היא 185/60R14

 

זה אכן נכון ? או שיש מידה מומלצת יותר ? (אני מדבר על 14" בלבד)

 

תודה מראש .

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי פיאט טמפרה 1.6 שנת 94, ברצוני לרכוש ג'אנטים מגנזיום לרכב,

עכשיו רציתי לשאול ולהתיעץ בנוגע לכמה דברים, אשמח אם כל אחד יענה לי לפי יכולתו.

 

1. מהי מידת הג'אנט של הרכב, כמה אינץ'? וכמה רוחב?

2. האם ניתן להגדיל קצת את גודל הג'אנט נגיד בקוטר או ברוחב?

- האם צריך לשנות ברישיון הרכב? או משינוי לגודל מסוים צריך?

-האם זה יגרום לבעיה בהיגוי או באיזון של הרכב?

3. האם אני צריך לרכוש צמיגים חדשים יחד עם הג'אנטים שאני יקנה?

 

 

תודה רבה לכל מי שעונה,

עמית גלאם.

×
×
  • תוכן חדש...