Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב חוזר על השאלה...

איזה רוחב וחתך ניתן לשים על ג'נט 13X6?13X5.5?

 

8)ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי סיטרואן AX שנת 91 מנוע 1000 3 דלתות ויש לה צמיגים 155/70/13 עם 3 ברגים

ואני רוצה להרכיב לה צמיגים יותר רחבים אם אפשר גם יותר גדולים ואני מבין שצריך להחליף ג'אנטים

איזה מידה מותר לי לאשר ברישיון?

תודה רבה לעונים.זה מאוד חשוב לי.

פורסם

איזה ג'אנטים ואיזה צמיגים אני יכל לשים על גאלאנט 99 מנוע 2000 במידה הכי גדולה .?

איזה אני יכל לשים על פולו סביבות ה98-2000 .?

ואיזה אני יכל לשים על כריזמה 99 .?

פורסם

חברים שלום,

 

יש לי סובארו די.אל מרובעת מודל 91. גלגלים של אופניים יש לי על האוטו הזה - רוחב צמיג 155. לאיזה גדלים אני יכול להחליף? ואם בכלל יש סוגים שאני יכול להחליף אליהם בלי הטרטור המיותר של האישור של משרד הרישוי?

כמו כן, כמה מסובך ההליך של הרישום במשרד הרישוי וכמה הוא יעלה לי?

פורסם

אז ככה חברים יקרים..

 

יש לי גלף שנת 2002 נפח 2000

אוטומט אם זה משנה..

 

היה לי על הרכב ג"אנטים 16" ..(היה כי איזה שוטר .... אותי)

ואני מעונין להחזיר רק בצורה יותר גדולה משהו כמו 18"\

 

האם מותר?

מה המידה המקסימלית שאני יכול לשים וזה יעבור טסט?

ואיזה צמיגים אתם מציעים לי ?

 

בתודה מראש על העזרה חברים

א.גולפנית

נ.ב

אם זה משנה בשבוע הבא אני מתכנן להוסיף סופר צ"יפ למנוע לחיזוק היום יומי!!

:roll:

פורסם

שלום לכולם , באמת שאני קורא הרבה כדי להבין את משמעות הצמיגים , איך לבחור אותם ולדעת את הנתונים שלהם .

 

בכל מקרה , הסתכלתי ב אוטודאטה על הרכב שלי (106 XSI שנת93) כדי לראות איזה סוג גודל של צמיגים אני יכול לשים , וראו בתמונה שצירפתי גדלים , האם ככה זו האפשרות שמדברים עליה פה כשאומרים לאחרים שבדגם מסוים של אוטו לא ניתן לחרוג מגודל כזה או אחר לפי הוראות יצרן .

 

http://img481.imageshack.us/my.php?image=106tyresxt5.jpg

 

 

ואם אפשר איזה קישור לעוד איזה מדריך או משהו (כי המדריך שקראתי לא באתר הזה) מדריך שיסביר לי את רוב הדברים .

 

כמו מידות הגודל 65 , לעומת 55 , או 155 לעומת 170 .

 

או כל מידע אחר שיעזור לי בלהבין איך לבחור צמיגים (נגיד ספורטיבים עם יותר אחיזה) לעומת צמיגים נגיד לרכב אחר שהם לא ספורטיבים והמטרה היא לא אחיזה .

 

כל מידע יעזור .

פורסם

שלום לכם ידידי,

אבא שלי רוצה לסים באוטו גאנטים 15 (האוטו הוא סופר לנסר) אני לא יודע כלום על הגאנט כי לא היתי איתו בחנות עד איזה מידה אפשר להרכיב על האוטו??

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

פורסם
לא. לא ניתן לאשר את זו שציינת. מידות אחרות שכן ניתן לאשר לרכבך הן:

 

1. 175/70R14 חישוק 5.5"

2. 195/60R14 חישוק 5.5"

3. 195/70R14 חישוק 5.5"

4. 195/65R15 חישוק 6"

5. 205/50R15 חישוק 6"

6. 205/65R15 חישוק 7"

שלום,

בשתי פנצ'ריות שבקרתי בהן לא הבינו למה מתיחסות המידות 5.5", 6" או 7" שציינת בהודעה דבר שמנע ממני לקנות צמיגים בפנצ'ריה שלהם.

אין לי מושג איזה מידת חישוק מעבר ל 15" יש לי באאודי, ברשיון כתוב 175/70/13, בפועל יש לי 195/50/15, נאמר לי שעם המידות האילו לא אעבור טסט. האם לפי הנתונים שציינתי אפשר לדעת מה מידות הצמיגים שאני צריך לקנות כדי להפוך ל"חוקי" מבלי להחליף את הג'נטים שלי?

ארז רונן

פורסם

המידה השנייה (5.5", 6", 7") מתייחסת לרוחב החישוק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יש לי גאלאנט שנת 2000 צורה חדשה הייתי רוצה לדעת מה מידות הצמיגים והגאנטים הכי גדולים שאפשר לסים לאוטו זה?

פורסם

יש אפשרות לאשר לאיביזה 1.6 רגילה(שנת 97) ג'נטים של איביזה טורבו?

הרי בקופרה היה גם ג'נט בגודל של הג'נט של איביזה טורבו לא?או שאני טועה?

פורסם

שאלה. יש לי פג'ו 306 1.6 98' . כרגע יש ג'נטים שחורים 175/75/13. ואני מתכוון להרכיב ברכב

ג'נט מגנזיום 185/65/14 שזאת המידה המתאימה לאוטו וכמובן להרכיב גם צמיגים חדשים.

הרוחב הוא 65?

ומהו האופסט ( אין לי מושג גם כל כך מזה אומר )

 

אשמח לעזרה ותשובה כי אני לקראת סופהשבוע מתכנן כבר לקנות.. תודה מראש

 

שנה טובה !!

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

×
×
  • תוכן חדש...