Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פולו קלאסיק דיזל 97

65\185 R14 מקורי

אני יכול לסים 15 אינץ?

ואיך בדיוק הולך האישור קודם קונה מגנזיום ואחרכך מאשר או הפוך.

פורסם

שלום רב,

 

מה מידות הצמיגים המותרות לפיאט 124 ספיידר מהשנים 1973-1984?

 

תודה מראש,

רוני

פורסם

שלום אשמח אם תענו לי על שאלתי..

יש ברשותי פג'ו 306 1600 ידנית דגם דיימונד שנת 98.. כרגע ברשיונות רשום שצריך צמיגים וג'אנטים בגודל 175/70R13

( וזה מאוד קטן !!! ).. רציתי לדעת מה המידה הכי גדולה שאפשר להחליף ( והאם זאת רק מידה אחת כמו שאומרים??).. האם לשים 14 או 15 או שמותר אפילו 16 ??

תודה מראש ושבוע טוב

פורסם

רציתי לדעת מה הגודל המקסימלי של צמיגים וג'אנטים לדייהטסו שרייד 1997 ואם אני קונה יד שניה איך אני מאשר אותם ..

פורסם
פולו קלאסיק דיזל 97

65\185 R14 מקורי

אני יכול לסים 15 אינץ?

ואיך בדיוק הולך האישור קודם קונה מגנזיום ואחרכך מאשר או הפוך.

ראשית, המידה הנוחכית ברכבך הינה 185/60R14.

ניתן להרכיב 185/55R15 חישוק 6".

 

שלום רב,

 

מה מידות הצמיגים המותרות לפיאט 124 ספיידר מהשנים 1973-1984?

 

תודה מראש,

רוני

אין מידות באוטודאטה לרכבך, אצטרך לבדוק בעבודה האם הוא מופיע בחוברת של משרד התחבורה.

 

שלום אשמח אם תענו לי על שאלתי..

יש ברשותי פג'ו 306 1600 ידנית דגם דיימונד שנת 98.. כרגע ברשיונות רשום שצריך צמיגים וג'אנטים בגודל 175/70R13

( וזה מאוד קטן !!! ).. רציתי לדעת מה המידה הכי גדולה שאפשר להחליף ( והאם זאת רק מידה אחת כמו שאומרים??).. האם לשים 14 או 15 או שמותר אפילו 16 ??

תודה מראש ושבוע טוב

1. 185/65R14 חישוק 5.5".

2. 195/55R15 חישוק 6".

 

רציתי לדעת מה הגודל המקסימלי של צמיגים וג'אנטים לדייהטסו שרייד 1997 ואם אני קונה יד שניה איך אני מאשר אותם ..

165/65R14 חישוק 5".

ניתן לאשר בכל מכון רישוי המצוייד בתוכנת/ספר אוטודאטה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מבקש לדעת על מידת הגאנט המקסימלית בפולקסווגן פולו מהדור החדש 2006-2007-2008

 

על מנת להיות ספיציפי יותר מדובר בשנת הדגם 2008

מידה נוכחית 185/60/14

 

 

תודה

 

לאחר בירור במחלקה הטכנית ניתן לנעול בפולו החדשה גם את המידות

 

195/55/15

205/45/16

 

יום טוב לכולם

Mazda3 1.6 Hatchback

HU- Mazda3 Original HU

Amp- Mac Audio Red Attack 4800

Comp.Front - Morel Dotech 6 MK2 "6.5

Comp.Rear - Magnat BP-2160 "6.5

פורסם

אהלן חברה,

שאלה לי אלכם , ברשותי יונדאי לנטרה 95 עם מידת צמיגים 185.60.14, לפני חצי שנה שנה הלכתי למכון טסטים ובדקו לי בספר וכתבו לי על דף שהצמיגים שאני יכול לשים הם מה שיש לי ו 195.55.15.

לפני כחודש החלטתי שנמאס לי מהטסות האלה והצמיגים כבר מתים אז הלכתי שוב לטסט הפעם אמרו לי והראו לי אפילו שמה שאני יכול לשים זה מה שיש לי עכשיו ו 195.70.14 , אני הסברתי לו שככה וככה והוא ענה לי שזה מה שרשום בספר וזה מה שיש וכו' וכו'.

 

מה אני עושה? איך זה יכול להיות? פתאום החליטו שהמידה של ה15 לא בטיחותית? אני רוצה מידה נורמלית! מה אני צריך להגדיל לגלגלים של טרנזיט עם חתך יותר גדול מהרוחב? :(

 

תודה.

206 XS

פורסם

אינני יודע ממיקבלת את המידע הנ"ל, אך כל המידות שציינת הינן שגויות לרכבך(מלבד המקורית - 185/60R14).

ללנטרה 95' ניתן להרכיב בנוסף - 195/60R14 חישוק 6".

לא מרוצה מכך - זבש"ך :twisted:, תחליף רכב או תפנה למח' הטכנית של היבואן לבירור מידות נוספות(אם בכלל).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

טוב לגבי ה195.70.14 התלבלבתי וזה באמת 195.60, אבל לגבי ה15 אני חותם בוודאות על כך! וגם יש לי לנטרה בעיר (עכו) עם מידה כזאת ולפי מה שהוא אומר זה מואשר אצלו.

ד''א ניסיתי לפענח את זבש''ך ולא הצלחתי, מזה?

ולא רוצה להחליף אותה אני אוהב אותה. :(

206 XS

פורסם

זה שישנם רכבים אשר נועלים מידות כאלו ואחרות(גם אם הן רשומות ברשיון) עדיין לא הופך אותן לכשרות.

בדרך חוקית לא ניתן לבצע זאת אלא אם תשיג אישור מהמח' הטכנית של היבואן.

 

*זבש"ך - זו בעיה שלך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
שלום חברים,

לדוד שלי ניסן אלמרה שנת 2001 ,עכשיו הוא רוצה להתקין גלגלים בעלי מידה גבוהה יותר,האם יש גבול לכל אוטו ואוטו , דרך אגב מידת הגלגלים הנוחכית היא: 15R ,(מה היא מידה הגלגלים המקסימלית שהוא יכול להתקין ??!)

מה המחיר הממוצע לגנטים 15???

 

 

לחבר שלי יש אלמרה והוא התקין גלגלים גדולים יותר רק שאני לא בטוח לגבי המידה אני יברר ויגיד לך..ובקשר למשהו אחר,מהי המידה הכי גדולה שאני יכול להרכיב על 205 שנת ??92

×
×
  • תוכן חדש...