Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

 

ברכב מסוג סובארו סטיישן 1800 87 GL יש מידות צמיג 185 70 13 .

 

הבנתי כבר שאי אפשר להחליף למידה 14 "

 

אבל אולי אפשר במקום להחליף את הג'אנט, להחליף רק את הצמיג עצמו למידה גדולה יותר? (לא לשנות את הרוחב שלו)

 

ועדיין זה יהיה חוקי?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

ברצוני לדעת ,האם אפשרי,להחליף מידת ג'נטים ל14" ,הרכב שלי 205 שנת 96 1400, המידה שלי היא ,165-70-13 איזו מידה אני יכול לאשר ברישיון?או שזה בילתי אפשרי ,תודה מראש גולן

פורסם

תתקשר למרכז הטכני של פ'גו ותבקש שיאשרו לי תמידה שאתה מבקש

165/90/14

או מה שאתה רוצה

 

ואחרי כמה ימים יודיעו לך

 

אל תלך לאיפה שעושים תטסטים ותחשוב שיאשרו לך, למה הם יגידו לך אותו הדבר

חבל על הזמן

פורסם

שלום חברים!

אשמח אם מישהו יודע במקרה האם ניתן לשנות את מידת הצמיגים ברשיון ל-195/55/15

(המקורי הוא 185/55/15)

תודה לעוזרים..

Alfa_Romeo_Logo.jpg

alfa16v:roflmao:

פורסם

רציתי לברר אם אני יכול לשים על סיאט איביזה שנת 95 ג'אנט 15. כאשר יש לי עכשיו 14.

המידה ברגים של ה-15 היא 4X100(זה כל מה שידוע לי בינתים אם צריך עוד מידע אני יברר).

השאלה גם אם זה יתאים.

 

תודה.

Subaru DL 1.6 93.

פורסם
קומפי,

במקרה נתקלתי היום בלנטרה 95 המוצעת למכירה באתר yad2

כאשר בעל הרכב ציין בפרטי המודעה שלרכב הולבשו ג'אנטים 15" וכי כל העסק מאושר...

 

התקשרתי לבעל הרכב רק בשביל לאמת הדברים ואם אני לא טועה הצמיגים שהוא הלביש על הלנטרה שלו הם 195/50

 

 

במידה וזה אכן מאושר (ניתן להוכיח את זה רק כשאתה רואה את המסמכים פיזית!) אז ניתקלת בקומבינה ישראלית טהורה.

פורסם
במידה וזה אכן מאושר (ניתן להוכיח את זה רק כשאתה רואה את המסמכים פיזית!) אז ניתקלת בקומבינה ישראלית טהורה.

מדוע אתה חושב כך?

האם בדקת אילו מידות ניתן להרכיב?

אני רוצה לדעת

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

פורסם

יש לי טיוטה היילקס שנת 2005

מה שמוזר זה שברשיון רכב לא רשום מה החתך של הצמיג

וגם על הצמיג לא רשום את החתך שלו.

מה החתך של הצמיג ?

מה שאני יודע שהמידה היא 205 על 16 בלי מידה של חתך .

פורסם
מה ז"א?

 

בדקת את מסמכי הרכב?

במסמך רשיון הרכב בסה"כ רשומה המידה הנוכחית...

זה לא אומר שאין מידות נוספות אשר חוקיות...

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

פורסם

אני מעוניין לדעת מהן המידות שיאשרו לי לשים בפוקוס שנת 2000.

ביצעתי חיפוש וראיתי שניתן לשים 195/55/15, עמית כתב שיש אופציה באוטודאטה גם ל16 ו17, אשמח לדעת את המידות.

תודה מראש בנצי.

haters will hate

פורסם

שבוע טוב לכולם

 

אני מעוניין להרכיב סט ג'אנטים מגנזיום על רכבי

 

רציתי גם לשנות מידת גלגלים אך ירדתי מזה די מהר לאחר שקראתי במספר שרשורים שזה

1) המד ק"מ יזייף

2) צריכת הדלק תעלה

3) האוטו יאבד מייציבותו

 

בכל מקרה מידת הגלגל הינה 155\70 R13

חברה מומלצת כלשהי ? :) טווח המחיר שאני יכול להשקיע הינו עד ~ 1800ש"ח

 

תודה לעוזרים :) והמשך שבוע טוב לכולם\ן!

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

שלום רב לאחראי ולכל חברי הפורום.

שאלתי היא כזאת: האם ייתכן שכל שנה ישתנו המידות המותרות לרכבי כרגע מורכבים צמיגים בגודל 70\175 R13(מיצובישי סופר לנסר 97 1.6 113 כ"ס ידני)?

כי הייתי כמה פעמים באותו מכון טסטים וכל פעם הביאו לי תשובה שונה בנוגע לגודל המותר.

חודש הבא אני מחליף צמיגים, ובהרבה פנצ'ריות אמרו שלא יעשו לי בעיות אם יהיה לי מידה 60\185 R14, האם זה נכון מבחינת חוקיות?

<-- זה היעד :evil:

×
×
  • תוכן חדש...