הרכב שלי, פיג'ו 106, אקס.אר, 1400 ,94 ,מצלצל, מה ניתן לעשות ואם בכלל ?
כבר החלפתי דלק 95 ל98,החלפתי חיישן למדא,החלפתי קלאץ',החלפתי חוטיי הצתה,
עשיתי טיימינג,ביצעתי ניקיון להזרקה,הוספתי את כל סוגי התוספים למינהם,
החלפתי פלגים 2 אלקטרודות,נאמר לי שהחיישן מהירות דפוק,יכול ליהיות שזו הבעיה?כי אם לא ,
אז לא כדאי להחליף כי החלק עולה 650 שקל ליפני מע"מ,
האם יש כאן מישהו שבאמת מבין ויכול לעזור לי ליפתור את הבעיה !
תודה מראש אופיר!!!!!!!!!!