Jump to content

golan125

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי golan125

  1. ברצוני לדעת ,האם אפשרי,להחליף מידת ג'נטים ל14" ,הרכב שלי 205 שנת 96 1400, המידה שלי היא ,165-70-13 איזו מידה אני יכול לאשר ברישיון?או שזה בילתי אפשרי ,תודה מראש גולן
  2. איפה זה? אני מנתניה.
  3. גבר אתה יכול להפנות אותי למישהו שבאמת מבין בעיניין הספציפי הזה?אני כבר מיואש!!!!!!!
  4. איך אני בודק ?יש אפשרות לעשות את הבדיקה לבד?תודה על התגובות אופיר!! אין ברכב דיסטרבוטר בכדי לכוון. יש שיטה אחרת?
  5. כן ניסיתי לא עזר
  6. הרכב שלי, פיג'ו 106, אקס.אר, 1400 ,94 ,מצלצל, מה ניתן לעשות ואם בכלל ? כבר החלפתי דלק 95 ל98,החלפתי חיישן למדא,החלפתי קלאץ',החלפתי חוטיי הצתה, עשיתי טיימינג,ביצעתי ניקיון להזרקה,הוספתי את כל סוגי התוספים למינהם, החלפתי פלגים 2 אלקטרודות,נאמר לי שהחיישן מהירות דפוק,יכול ליהיות שזו הבעיה?כי אם לא , אז לא כדאי להחליף כי החלק עולה 650 שקל ליפני מע"מ, האם יש כאן מישהו שבאמת מבין ויכול לעזור לי ליפתור את הבעיה ! תודה מראש אופיר!!!!!!!!!!
×
×
  • תוכן חדש...