Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בבקשה מישהו

 

לא צריכה להיות בעיה, לא בודקים גודל החישוקים - אלא גודל הצמיגים.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
מה מידת הג'אנטים שאני יכול לשים במיצובישי סופר לנסר ?

ומה מרחק הברגים שאני צריך לחפש בג'אנט ?

 

תודה לעוזר!

אתה יכול 185\60\14R

185\55\15R

יותר מזה, תלוי את מי אתה מכיר.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

שלום ברשותי רכב מצובישי קולט שנת 1999 מנוע 1.6

ברצוני להגדיל תצמיגים ל 195/55/15

לפי מה שסופר לי גודל מקסימלי הוא 195/55/14

אבל המוכר אמר לגשת למישרד הרישוי לתחנה 1 ולבקש להגדיל או להתאים תתעלה של הגלגלים למידה 15 השאלה עם יש הכלל אופציה כזאת ?

 

תודה ל מומחים.

160 סוסונים אימפרזה 2007 2.0L

פורסם

ח'ברה תודה מראש -

פאסאט שנת 98

נפח 1600 בנזין

מה המידה המקסימלית של ג'אנט וצמיג שאפשר חוקית להתקין?

הונדה מציתה את הדמיון.:onfire:

פורסם
שלום ברשותי רכב מצובישי קולט שנת 1999 מנוע 1.6

ברצוני להגדיל תצמיגים ל 195/55/15

לפי מה שסופר לי גודל מקסימלי הוא 195/55/14

אבל המוכר אמר לגשת למישרד הרישוי לתחנה 1 ולבקש להגדיל או להתאים תתעלה של הגלגלים למידה 15 השאלה עם יש הכלל אופציה כזאת ?

 

תודה ל מומחים.

 

anyone?

160 סוסונים אימפרזה 2007 2.0L

פורסם
ח'ברה תודה מראש -

פאסאט שנת 98

נפח 1600 בנזין

מה המידה המקסימלית של ג'אנט וצמיג שאפשר חוקית להתקין?

 

מישהו יכול לענות לי ? תודה.

הונדה מציתה את הדמיון.:onfire:

פורסם

פג'ו 205 שנת 1995

ברגיל מגיע עם מנוע 1100 אבל מותקן מנוע 1400 של שנת 1998

 

המידה עכשיו היא 165/70/13 ואני מעוניין לשנות ל 195/55/15

או אם אפשרי ל 205/45/15

האם אני יוכל לאשר את 205/45/15 אם לא אז את 195/55/15 ?

פורסם

מ185/60 R14 ל 195/55 R15 בה'צבק הכיצד?

 

איך ניתן לעביר זאת ברישיון רכב???

 

ועוד משהו הבנתי שזאת המידה המומלצת אבל האם ג'אנט שכרגע יושב על צמיגים שלי 185/60 R15 ישב בהצלחה על צמיגים של 195/55 R15 כי הבנתי שזאת המידה שיאשרו לי בהצ'בק

 

תודה מראש לעוזרים!

פורסם

המידות של מזדה 323 01 הם:

1. 195/55R15 חישוק 6"

2. 195/50R16 חישוק 6"

 

האם זה הגודל של הצמיג או של הג'נט עצמו?

ומה המספר 6" אמור להביע?

ואם אני מבין נכון? אז..

195-היקף

55-קוטר

15/16- רוחב (רוחב הצמיג שנוגע בכביש?)

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
המידות של מזדה 323 01 הם:

1. 195/55R15 חישוק 6"

2. 195/50R16 חישוק 6"

 

האם זה הגודל של הצמיג או של הג'נט עצמו?

ומה המספר 6" אמור להביע?

ואם אני מבין נכון? אז..

195-היקף

55-קוטר

15/16- רוחב (רוחב הצמיג שנוגע בכביש?)

195-רוחב הצמיג,כמו שאמרתה משנוגע בכביש.

55-חתך

R15 רדיוס החישוק.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
פעם שלישית גלידה?

 

לך לכול מכון טסטים ובקש לבדוק מה האםשרויות הקיימות לרכב שלך,אחד הבוחנים יבדוק ב-AUTODATA ויגיד לך,

אחרי שתחליף תגיע שוב פעם למכון טסטים תראה לבוחן האחראי לעניין ותקבל אישור תמורת 22 שקל.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...