Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכתבתי, אתה יכול לאשר 195/55/14 בלי בעיות. זאת המידה הגדולה והרחבה ביותר שמופיעה ברשומות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
עמית, ז"א שאין אפשרות להתקין שום צמיג אחר חוץ מה15? למרות שלפי מה שאני יודע יש אפשרות להגדיל את החישוק באינץ' אחד.

בטח שאפשר .. כל עוד אתה עולה בחישוק יורד בחתך ( אותו דבר בעובי )

Ларик Сурапов

פורסם
המידה שאתה מציין לא מופיעה כלל באוטודאטה.

מידות תחליפיות: 195/55/14 ו 175/65/14.

 

עלות האישור: כמה עשרות שקלים. כמדומני 33 ש"ח.

 

ידידי, ניראה לי שיש טעות

 

זה: 175/65/14 ו- 195/55/15

אחרת הגלגל מאוד קטן בהשוואה למה שהיה לפני ולשילדה עצמה :)

Ларик Сурапов

פורסם

בדקתי שוב ואין טעות. אלו המידות הנכונות.

 

אתה מוזמן להתסכל בקישור הנ"ל ולראות שההבדל בקוטר הכללי בין שני הצמיגים הנ"ל זניח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בדקתי שוב ואין טעות. אלו המידות הנכונות.

 

אתה מוזמן להתסכל בקישור הנ"ל ולראות שההבדל בקוטר הכללי בין שני הצמיגים הנ"ל זניח.

 

טוב, לפי הבדיקה שאני ערכתי בקישור שלך מצאתי שאם אנחנו נשארים בנתונים שאתה נתת יש הבדל של 2.1%-

ובמידת צמיגים שאני רשמתי ישנו הבדל של 2.1%+ אז פשוט מכאן אפשר להבין שהספידומטר שלו יזייף אם אתה יורד בחתך ונשאר באותו גודל של החישוק .

ודרך אגב זה עולה 15 שקל לשנות ברשיון רכב את המידה . ( לפני שבוע הייתי בקומפיוטס לאחר שהרגנתי את האישור עצמו .. ( ואני עליתי במידה ) ובשביל שהם יכניסו את המידה לרשיון הרכב לקחו ממני 15 ש"ח - manyaks על כל דבר הם תופרים כסף ).

מקווה שלא טעיתי לגבי המידות .

Ларик Сурапов

פורסם

שלום אנשים!!

 

בבעלותי טויוטה קורולה ליפטבק (5 דלתות) שנת 1993, לבנה. 1.6 GLi

חשבתי לדגם אותה בג'אנטים 15-16"... משהו עם נוכחות, יפה אבל לא ערסי!

אני לא מבין גדול אז ככה שאני לא באמת יודע אם ניתן לקבל על זה אישור! ואם בכלל, אז איך?!

החיבור הוא 4 ברגים...

 

צמיג נוכחי - 14" 65\175

 

ראיתי טויוטה קורולה מהדור שלפני האחרון עם ג'אנטים ממש יפים!! אני מניח שזה מקורי של טויוטה...

האם ג'אנט כזה...שמתאים לדגמים החדשים יותר, יתאים גם למודל93?

 

מה טווח המחירים?

 

אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי בפרטי כי הת'רד הזה ענקי!!

תודה מראש,

גיא

פורסם

שלום לכולם יש לי הונדה HRV עם צמיגים 195.70 15 מופיעה בדלת של הרכב שאפשר גם 205.65 16

 

השאלה שלי העם אלה המידות היחידות שמותר לשים ?

 

אני רוצה לשים צמיגים כביש/שטח ומידות שלהם מתחילים רק ב- 205.70 15 אם זה אפשרי ?חוקי?

 

איזה עוד אופציות קיימות ?

פורסם

לא ראיתי מידות נוספות לHRV.

לדעתי כדאי להפנות את הסוגייה למחלקה הטכנית של הונדה בישראל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שלום לחברי הפורום.

 

השאלה שלי היא איזה מידות צמיגים(וג'אנטים אפשרי לרכב הנ"ל )?

הרכב פורד אסקורט 96 CLX 1600

 

כרגע הרכב שלי נועל 175/70R13.

האם מעבר למידה אחרת משנה את

צריכת הדלק?

את הקילומטרז'?

 

איזה מרווח ברגים?וכמה ברגים יש בג'נטים של פורד?

 

תודה רבה

נתי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם ושבוע טוב,

לאחר שחיפשתי בפורום הזה ונעלו לי את השרשור בפורום אחיזה אני שואל שוב:

אני לפני קנייה שלמאזדה 323 2.0/1.8 ורציתי לשאול האם אפשרי לאשר מידת צמיגים מהמקורי שהוא 15" לעלות ל16" אם זה אפשרי ואם כן איפה אני משיג אישורים ומה עלות האישורים??

אני יודע שלעלות ל15" זה לא בעיה כי זו המידה הקיימת במנוע 2.0 אך ל16" כבר צריך אישורים ורציתי לשאול מה עלות האישורים ולהתייעץ לגבי צמיגים מתאימים וחתך נמוך מתאים לרכב ומומלץ (עלות הגאנטים והצמיגים שלא תעבור את ה4200-4300 ל16")

mazda 3 sedan 2.0 150bhp

 

פורסם

מותר לך לשים 16 אינץ' עם חתך 195/50, אישור אתה קונה בקומפיטסט ב 22 שקל וזה נכנס לך לאגרת רישוי.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

שלום לכולם,

 

רשמתם שצריך ללכת לקומפיטסט לשלם 22 שקל.

 

השאלה שלי, עם מופיע ברישיון 195.70.15 האם ניתן לשנות ל- 205.70.15 ?

 

הרכב הונדה HRV 1999

 

אני שאלתי כבר כמה פעמיים אבל לצערי לברור לי עדיין התשובה :(

 

האם יש אפשרות לצמיגי גדול יותר ? 215.70.15

 

אשמח לתגובות שלכם, תודה

פורסם
שלום לכולם,

 

רשמתם שצריך ללכת לקומפיטסט לשלם 22 שקל.

 

השאלה שלי, עם מופיע ברישיון 195.70.15 האם ניתן לשנות ל- 205.70.15 ?

 

הרכב הונדה HRV 1999

 

אני שאלתי כבר כמה פעמיים אבל לצערי לברור לי עדיין התשובה :(

 

האם יש אפשרות לצמיגי גדול יותר ? 215.70.15

 

אשמח לתגובות שלכם, תודה

 

 

מקווה שעניתי לך

hrv.jpg

כרגע: Alfa Romeo Giulietta Sportiva

בעבר: פורד קפרי 2.0 1975

×
×
  • תוכן חדש...