Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צריך לבדוק כל מקרה לגופו. לדעתי תצרוכת דלק שקופצת פי 2 מצביעה על בעיה אחרת ברכב (או ברגל של הנהג) ולא נגרמת מעלייה כזאת במידה.

 

ד"א כשהחזרתי את המידה המקורית צריכת הדלק חזרה ל- 1:14.

בכל אופן GS אם תחליט להחליף למידה גדולה יותר תעשה את זה בפנצ'ריה מורשית ותיקח את כל האישורים כדי לאשר את המידה במכון. אני אשמח אם תחזור לדווח על תוצאות צריכת הדלק.

פורסם

אילו צמיגים הכי רחבים וגדולים אפשר להרכיב על מאזדה 2? (אני יודע שבחו"ל יש את דגם ה"ספורט" שנועל -16\45\195)

השאלה שלי - האם גם בארץ אפשר לשנות את המידה הנוכחית למידה הזו? (בספר של הרכב רשומות 3 מידות,אחת מהן זו שרשמתי) :roll:. אודה למי שיוכל לענות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בכל אופן GS אם תחליט להחליף למידה גדולה יותר תעשה את זה בפנצ'ריה מורשית ותיקח את כל האישורים כדי לאשר את המידה במכון. אני אשמח אם תחזור לדווח על תוצאות צריכת הדלק.

הפנצ'ריה לא נותנת לך שום אישור.

לפני ההחלפה קפוץ למכון רישוי, וודא עם הבוחן שההחלפה מאושרת על ידו וחזור אליו לאחר שהרכבת את הצמיגים החדשים על הרכב לאישור ושינוי המידה ברישיון הרכבץ

 

השאלה שלי - האם גם בארץ אפשר לשנות את המידה הנוכחית למידה הזו? (בספר של הרכב רשומות 3 מידות,אחת מהן זו שרשמתי) :roll:. אודה למי שיוכל לענות.

אם המידה רשומה בספר הרכב יש סיכוי יותר מסביר שתוכל לאשר אותה במכוני רישוי.

 

 

רציתי לדעת לגבי רנו קליאו, האם אפשר לעלות למידה 14?

ומה המידה המדוייקת?

ואם כן איזה צמיגים מומלצים לשים?

דרך אגב רנו קליאו אליזה שנת 98 תודה!

לקליאו שלך אפשר 165/60/14 ו 175/60/14 על ג'אנט ברוחב 5.5 או 185/60/14 על ג'אנט ברוחב 6.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בעיקרון אבל אני רוצה להשאר עם הג'אנט 14 שלי ולא להגיד את הגאנ'ט אלה את רוחב ואת חתך הצמיג לדוגמא 185/55/14

פורסם

שלום לכולם יש לי פורד פיאסטה שנת 94 .

המידת צמיגים שלי ברכב היא 155/70r13 .

אני רוצה לאשר לרכב ג'אנטים של ראלי.

אני רוצה לדעת האם הם יתאימו לי מבחינה טכנית וגם מבחינה חוקית.

אם לא אז איזו מידה נורמאלית יש שאני יוכל לאשר .

יוגב.

פורסם

איזה ראלי? 106 ראלי?

 

מבחינה חוקית אתה יכול לאשר צמיג במידה 165/60/14 ואפילו 185/55/14.

השאלה היא אם מרוויח הברגים והאופסט של הג'אנט החדש יתאימו לפיאסטה שלך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה מה שאני שואל..

ככל הידוע לי המרווח ברגים הוא אותו דבר אבל אני פוחד שהג'אנט יגע לי בדפנות.

אם מישהו יודע אני ישמח לקבל תשובה.

תודה צביקה.

פורסם
יש לי ניסן סאני ומידת הגלגלים המקורים היא 175\70\14

עד איזה מידה אני יכול להגדיל ללא לעשות אישורים

 

אישורים בכל מקרה תצטרך. כל שינוי במידת הגלגלים דורש אישור ברישיון.

מה שכן, יש מידות שאפשר לאשר ויש מידות ש"אי אפשר לאשר".

 

תן מודל ונפח מנוי של הסאני ותקבל תשובה מדויקת לגבי המידות שניתן לאשר בקלות וללא כל בעיה בכל מכון רישוי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

המידה שאתה מציין לא מופיעה כלל באוטודאטה.

מידות תחליפיות: 195/55/14 ו 175/65/14.

 

עלות האישור: כמה עשרות שקלים. כמדומני 33 ש"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...