שלום,
ברשותי פיאסטה שנת יצור 2001, החלפתי את הצמיגים ל:
175/65R14 חישוק 6X14
כמובן שהסדרתי את ההחלפה על ידי מכון לטסטים ובוחן חתם והכל כשר, השאלה היא טעיתי כששמתי חישוק של 6x14 ולא 5.5X14, כיצד ההבדל מתבטא ברכב? האם זה משמעותי? והאם אני מסכן את עצמי ו/או את רכבי?