Jump to content

oshry

  • הודעות

    42
  • כאן מאז:

הנקודות של oshry

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה רבה...הנושא בבדיקה...איזה רכב הייתם ממליצים חוץ ממנו עד 14K?
  2. מכיר מישהו שמוכר ב10000 פיג'ו 106 1400 סמ"ק שנת 2000 יד 2 ..101000 ק"מ המחירון 14100 הבחור טס השבוע לחו"ל ולא חוזר יד ראשונה הייתה אחותו,התקציב שלי הוא 14000 השאלה אם יש יותר טוב מהמציאה הזאתי ברכבים קטנים בעלי 5 דלתות,?לדוגמה פונטו ספייס 2001 מגאן וכדומה עדיפות? אשמח אם תעזרו זה ממש דחוף מציאה כזאתי לא מוצאים כול יום חיייב חוות דעת ממבינים בדחיפות
  3. באמצע נסיעה בעליה נעמדתי ברמזור. (בשעון הסל"ד יש לי 70 אלף סל"ד... מי 65 אלף סל"ד מתחיל האדום עד 70 אלף סל"ד) ברגע שנעמדתי המחוג של הטורים ירד עד ה30 אלף סל"ד וניתקע.. המנוע לא צורח כמו שהוא אמור ליצרוח ב30 אלף סל"ד אלא מיתנהג כאילו זה 1000 סל"ד וכאילו האוטו עומד..כאשר אני מתחיל נסיעה הטורים עולים מגיעים לאדום והמנוע מיתיחס לזה כאילו הטורים בסדר אך המחוג מזייף.(כמו שאוטו שהטורים שלו בסדר מיתנהג ב1000 סל"ד (נורמל) ככה ה206 מתנהגת ב30 אלף סל"ד) מימה יכולה להיגרם בעיה זו? מה יכול ליקרות ? איך אפשר לסדר?
  4. אפשרי או לא? אם לא מה המחירים של מצמד חדש לפג'ו 206 שנת 2000 ידני
  5. הבעיה שהוא מעלה מי 2500ס"לד עד 4000 ס"לד סתם רק רעש כאילו גז על ריק חוזר ל2500 סל"ד ואז מקבל תנופה מהירה כאילו הוא סתם עלה וירד
  6. אני נוהג ב206 (1400מנוע ,2000שנת ,XT,ידני,ק"מ 112אלף) האוטו יחסית חדש חודשיים אצלי. ואין לי מושג אם בעבר הוחלף קלאץ'. בזמן נהגיה לא בתחילת נסיעה אלא לאחר 20 דק' במידה ואני נימצא בנסיעה לא משנה איזו בין עירונית ועירונית ואני נימצא בכול הילוך ואני רוצה להאיץ מהר ואני נותן פול גז. הטורים קופצים לי לטור גבוה למשל מי 2500 סל"ד ל4000 סל"ד וחוזרים ל2500 סל"ד ואז האוטו מאיץ בצורה ממש מהירה. וזה נכון לגבי כול הילוך רק במספר סל"ד שונה אך אותו סדר גודל של קפיצה. אני מבין מיזה שתם זמנו של הקלאץ' אך אמר לי אחד שעובד בתחום שבכדי לבדוק עם הקלאץ' הלך לסוע על מהירות של 10 ק"מש פחות או יותר ולשלב להילוך שלישי ללחוץ פול גז על הדוושה עם קופץ הס"לד לסל"ד גבוה ולא אפשר להגיע למהירות של הילוך שלישי . הקלאץ' אכן הלך אבל אני מצליח! ללא שום בעיה! יש למישהו כיוון לבעלי ה206 למיניהם שיש פה. או לכול אחד אחר מבין (לא סתם) ובמידה והלקאץ' הלך מה המחירים של קלאץ' של 206 ?
  7. ומהו קו הF קו המקסימום ?
  8. במידה ואני עושה את זה באמצעות משאבה ידנית דרך איפה אני מכניס את הצינור מאיפה שאני ממלא שמן כשחסר לי או מהחור של המדיד?
  9. חבר שלי נוהג בפג'ו 205 שנת 1995 ידני מנוע 1100 יש לו יותר מידי שמן באגן השמן! למה זה יכול ליגרום ? וכיצד מורידים לכמות שצריך ?
  10. התקציב שלי כרגע הוא 2500 ש"ח אני רוצה להתחיל במשו (משהו!)קטן זוג רמקולים אחוריים זוג קומפוננטים ומערכת ובעתיד עוד חודשיים (משוער) להגביר אותם במגבר זוג הרמקולים האחוריים הם MOREL PULS 6X9 - רמקולים בקוטר 6X9'' - הספק 300W/150W RMS - יעילות תדרים 22KHZ-35HZ - רגישות קרוסאובר oct / 6db 3800Hz - נצילות 90dB - התנגדות - 4Ω זוג קומפוננטים קידמיים MOREL PULS 6 - קומפוננטים בקוטר 6.5'' - הספק 270W/110W RMS - יעילות תדרים 40-22KHz - רגישות קרוסאובר oct / 6db 3800Hz - נצילות 91dB - התנגדות - 4Ω ורדיו דיסק PIONEER DEH-P390MP רדיו דיסק לרכב PIONEER MOSFET 50W X 4 MP3/WMA/WAV/ iTunes AAC... יציאות RCA X 3 שליטה על סאבוופר במכשיר תצוגת LCD כחולה כניסת AUX בפנל + שלט דגם חדש - 2007 שליטה על IPOd בעזרת מתאם (iB100) מה דעתכם על השילוב בעוד כחודשיים הכול יהיה מגובר בעזרת מגבר של jl audio e4300 הדרישות שלי הם מוזיק טראנס רוק והאוס. ולפי המון חוות דעת מקצועיות הם יענו על הדרישות שלי וישתלבו עם המגבר בעתיד בצורה מדהימה! מה דעתכם?
  11. 206 שנת 2000 ידני גודל הגלגלים של ה206 הוא 14 אינץ' אם ברצוני להגדיל את גודל הגלגל לאינץ' יותר גדול ? אפשרי? אם כן מה התהליך ? ומה המידה המקסימלית. ואם לא אז למה לא?
  12. אני נוהג על 206 שנת 2000 ידני גודל הגלגלים של ה206 הוא 14 אינץ' עם ברצוני להגדיל את גודל הגלגל לאינץ' יותר גדול ? אפשרי? עם כן מה התהלים ? ועם לא אז למה לא?
  13. לא כולל רדיו דיסק
  14. ודרך אגב כשמודבר במגברים טובים כמו אלה שציינתי למעלה ולא מגבר ב1000 ש"ח הבנתי לפי דיעה של מומחה שאני אוכל לחבר 2 זוגות רמקולים וסאב וופר לחבר לגישור של המגבר לסאב פשוט לשים מיציאה של הגישור כבל והכול יעבור מצוין אומנם המגבר יתאמץ יותר אבל לא משו שיגרום לו להרס או לבלאי גבוה אומנם סאב וופר וזוגות רמקולים שיתאימו למגבר זה
  15. אוקי תקציב של 5000 פלוס מינוס פתוח להצעות
×
×
  • תוכן חדש...