אני נוהג ב206 (1400מנוע ,2000שנת ,XT,ידני,ק"מ 112אלף)
האוטו יחסית חדש חודשיים אצלי.
ואין לי מושג אם בעבר הוחלף קלאץ'.
בזמן נהגיה לא בתחילת נסיעה אלא לאחר 20 דק'
במידה ואני נימצא בנסיעה לא משנה איזו בין עירונית ועירונית
ואני נימצא בכול הילוך ואני רוצה להאיץ מהר ואני נותן פול גז. הטורים קופצים לי לטור גבוה למשל מי 2500 סל"ד ל4000 סל"ד
וחוזרים ל2500 סל"ד ואז האוטו מאיץ בצורה ממש מהירה. וזה נכון לגבי כול הילוך רק במספר סל"ד שונה אך אותו סדר גודל של קפיצה. אני מבין מיזה שתם זמנו של הקלאץ' אך אמר לי אחד שעובד בתחום שבכדי לבדוק עם הקלאץ' הלך
לסוע על מהירות של 10 ק"מש פחות או יותר ולשלב להילוך שלישי ללחוץ פול גז על הדוושה עם קופץ הס"לד לסל"ד גבוה ולא אפשר להגיע למהירות של הילוך שלישי . הקלאץ' אכן הלך
אבל אני מצליח! ללא שום בעיה!
יש למישהו כיוון לבעלי ה206 למיניהם שיש פה. או לכול אחד אחר מבין (לא סתם)
ובמידה והלקאץ' הלך
מה המחירים של קלאץ' של 206 ?