Jump to content

yuvalz3

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של yuvalz3

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם הנני בעלים של רכב מסוג BMW Z3 מחפש גנטים וצמיגים.. הייתי רוצה להרכיב 19 אינצ" ,איך אני מאשר גנטים כאלו ?,והאם זה יפגע בסחיבה של הרכב או תיצרוכת הדלק תיגדל משמעותית?ראיתי שאישרו לכמה מעטים מעל 17 אינצ"..ברשיון אך הבנתי שחייב גם אישור מב.מ.וו אם שוטר מתעקש לחפור ..מי יכול לתת תשובה מהימנה, מדויקת, ומקצועית, ובכלל, איזה שלבים צריך לעבור בשביל לאשר חוקית ?אודה על התיחסותכם ,ואם לבעל רכב כמוני יש אותו רכב עם גנטים 19 אינצ אשמח לתגובתו..תודה לכם ועוד דבר צמיגים בחתך נמוך גורמים להרגשת המהמורות בכביש משמעותית מחתך 50 או 60 סטנדרטיים?
×
×
  • תוכן חדש...