Jump to content

HR5

  • הודעות

    33
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    צפון
  • תחביבים
    נחשו

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של HR5

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. כמו בכותרת כשאני מכניס את הידית להילוך ראשון קשה מאוד לדחוף (ממש צריך כח) את הידית לתוך המסילה הקלאץ לא מחליק ולא עושה בעיות וההפרדה היא מלאה- שאני בהילוך ראשון אני לוחץ על הקלאץ ויש הפרדה מלאה אני חושב אולי בכיוון של משהו לא מגורז או מסילה כלשהיא... יש למישהו רעיון? תודה
  2. עשיתי ניקוי מצערת הקוהל הרביעי עשה בעיות ניקיתי חיישן PCV הרכב עובד יפה נקווה שישאר ככה. תודה לכולם
  3. תודה אעדכן בממצאים
  4. תודה לעונים, מוסך רון אני מצטער הייתי מגיע בשמחה אבל אני חיפאי. היכן ממוקם חיישן הPCV? מה לגבי ניקוי המצערת?
  5. שאלה למי שחווה תקלה דומה. הרכב מניע בקלות, עובד עגול, לאחר משהו כמו דקה צילינדר אחד מזייף... הקוייל הראשון בצד הנוסע. החלפתי בין הקויילים, הבעיה נשארת. המנוע פשוט עובר לעבוד על 3 בוכנות... ניתן לנסוע אבל הרכב מדליק נורת מנוע אחרי הרבה זמן וכמובן הרכב לא סוחב ומזייף מאוד. מה זה יכול להיות? סרקתי עם מחשב צצו אחרי חיפוש מעמיק הקודים שיצאו P1857 18265 01314 לא הייתי בונה יותר מדי על הקודים די אילצנו אותם לצאת... אבל מי יודע? אולי זה הבעיה תודה
  6. משהו מישהו?
  7. היי אני יודע שזה שירשור מ2005 אבל אני מחפש גם דלת כזו בדיוק תומר 0549980300
  8. בדיוק כמו בתמונה תודה רבה 0549980300 תומר
  9. אוקי אני אשנה את הדוגמא שלך מעט האם כאשר אסיע 2 ספות כסא שולחן טלויזיה מערכת סטריאו ו2 מנורות אהיל בסגנון בורמזי זה מותר או שאסור לי רק לעבוד איתו? מותר להעמיס לצורכי פנאי זאת אומרת? או שאסור כלל וכלל לא.
  10. מצאתי)))))))) נרשם לי "רכב אספנות-אסורה הובלת מטען" מה עם זה? האם אסור לי באמת?
  11. תודה רבה עוד סעיף שכדאי לצרף לרכב לא הוקפאו הרישיונות גריל מי יודע איפה יש?
  12. עדכון: הרכב בעל רישיון וביטוח השבוע טסט שאלה- הרכב הפך על ידי לאספנות לפני כחודש והוא לא נסע כ 10 שנים,ברישיון נכתב "חייב אישור מעבדה מוסמכת" האם יש דברים בגו ואני אכן צריך? הנקבה הבלה במשרד הרישוי סרבה להקשיב שאמרתי לה שאני לא צריך וכי אני פטור מעלוקה זו אגב אשמח אם מישהו יכוון אותי לגריל קידמי לא משנה איזה שנה או אפילו רק לפנסים העגולים בלי הגריל
  13. למי שיש כיוון אודה לו מחפש גריל (של כולם זהה) וחלקי קוסמטיקה קצת מכני
  14. ואוו אם אתה עונה לי על זה אני מנשק לך את הרגליים איזה מידות מותר לטנדר של החברה ג'יפ שנקרא גלדיאטור jeep gladiator באמת אשמח ותפתור לי המון בעיות ד"א... יש לך ספר מידות או איך אתה יודע את זה? בתודה תומר
×
×
  • תוכן חדש...