Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדירים המקומות בהם יש אכיפה רציפה, (חוץ ממקומות שבהם האכיפה מרכזית באמצעות מצלמות), כך שיש הסתברות, מסויימת, קטנה מ-1, לקל קנס גם בשל חניה במקום אסור.

 

יש איסור לחנות בצד שמאל של כביש דו סטרי, גם אם עקרונית החניה מותרת. הסיבה ברורה - כדי שתמרוני החניה והחזרה לכביש לא יכללו נסיעה בשמאל הדרך. 

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

החניה לא מותרת הכביש דו מסלולי בכיוון הפוך לתנועה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני הולך להישפט על אותו דו"ח בדיוק. כולל גרירה.

השלט עם החצים הוא מלפני ששיפצו והפכו את מגרש החניה הגדול שהיה שם לגן אליפלט, כשהיה שם שול וכשהצד השמאלי היה צבוע באדום.

אחרי השיפוץ הוסיפו שלט איסור חניה בצידו השמאלי של הכביש (מה שמופיע בתמונה - הוא לא היה שם לפני השיפוץ)

הדבר היחיד שמערער אותי עכשיו הוא איסור חניה משמאל בכביש דו מסלולי (לא הכרתי). אבל מה מונע ממני לעשות פרסה על מנת לחנות?

 

תודה

פורסם
לפני 15 שעות, jax כתב:

מה מונע ממני לעשות פרסה על מנת לחנות?

זה נכון לכל תמרור, אם עשית פרסה אתה יכול לפספס תמרור חניה, הגבלת מהירות, איסור פרסה (😝) ועוד.....
לא ידוע לי על פסיקות בנושא, אבל לו אני השופט, האחריות מוטלת על הנהג המפרסס, בטח שבענייני חניה. אתה יודע שעשית פרסה ואולי פספסת תמרור, אז לך על הצד המחמיר ואל תחנה או שתחזור אחורה ברגל ותוודא שהחניה חוקית. 

פורסם

נראה לי שהכוונה שלו הייתה להגיע לצומת, לעשות פרסה כחוק, ואז לחנות בצד המותר, בכיוון הנכון

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 2.11.2020 בשעה 03:51, אלישעהנדל כתב:

חזרתי למקום וראיתי שאכן יש תמרור מהצד השני של אין עצירה (על זה גם היה כתוב בדוח), ככה שהדו"ח היה מוצדק.

 

בתאריך 4.2.2021 בשעה 04:51, m3x7r3m3 כתב:

נראה לי שהכוונה שלו הייתה להגיע לצומת, לעשות פרסה כחוק, ואז לחנות בצד המותר, בכיוון הנכון

 

אבל במקרה שמוצג פה, אין צד שמותר בו לחנות.

פורסם

הכוונה באופן כללי - חנייה בצד ימין של הכביש, ולא בצד שמאל (הפוך לכיוון התנועה, ככה שבכניסה וביציאה אתה עובר דרך הנתיב הנגדי)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
 
אוקיי - אז מה קורה שם?
תמרור 1 מוצב בניגוד לתקנה. החצים וההערה לגבי השוליים לא אומרים שום דבר ברור לגבי חניה בצידו השמאלי של הכביש. אם העירייה לא רוצה שיחנו בצד שמאל (המסומן באדום) היא צריכה לשים תמרור בצד הנכון ולא תוספת לתמרור האוסר חניה בצידו הימני של הכביש (איסור שגם מסומן באדום לבן על המדרכה). העירייה יודעת את זה ולכן היא הציבה את תמרור מספר 2 האוסר על חניה בצידו השמאלי של הכביש כ-20 מטר קדימה עם המשך הנסיעה. בגלל תמרור 2 כולם גם מתבלבלים ובטוחים שהם חונים כחוק.
כלומר - אי אפשר לאכוף את החניה בחלק האדום על סמך תמרור 1. אין סיכוי שזה יחזיק ערעור\משפט.
 
הקאץ'
גם הפקחים מבינים את זה, ובכל זאת בוחרים לתת דוחות. למה? כי תמרור 3. (בכיוון הנסיעה השני) בדו"ח שקיבלתי הפקח צילם את הרכב שביצע את העבירה ובנוסף צילם גם את התמרור(!) שבגללו החליט לתת את הדו"ח. זה לא היה תמרור 1 אלא תמרור 3.
בכביש דו סטרי אסור לחנות בצד שמאל באופן גורף. צריך להסתובב ולחנות בצד ימין. התמרור הרלוונטי במצב הזה הוא תמרור 3. אבל תמרור 3 אוסר על חניה לאורך כל קטע הכביש עד הצומת עם רחוב אליפלט.
 
ופה יש שוב קאץ'.
עד כמה שאני מבין רק הרכבים שחונים בחלק שסימנתי באדום חוטפים דו"ח\נגררים. כל מי שחונה בחלק הירוק לא מקבל דו"ח. כלומר לא אוכפים על פי תמרור 3 אלא על פי תמרור 1 הלא רלוונטי. כל מי שחונה בחלק שמסומן בירוק עובר את אותה העבירה של מי שחונה במה שמסומן באדום (חונה בניגוד לתמרור 3) אבל לא מבצעת נגדו אכיפה. אם זה באמת המצב אז זה לא יחזיק בית משפט לדעתי.
הגשתי בקשת חופש מידע לעירייה לגבי מספר הדוחות ברחוב ופילוח לגבי המקום בו ניתנו. אני יודע שמי שחונה באזור הירוק בתמונה לא מקבל דוח למרות שהעבירה שלו היא זהה למי שחונה באיזור האדום. אם העירייה תשלח את הפרוט כפי שביקשתי זה יהיה ממוסמך.
 

2077057287_themap2.png

×
×
  • תוכן חדש...