Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לרכב סופר מיני יד 2 עד 50-60 אלף שח


Zvi123
 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

שלום חברים, אני מחפש עבור אשתי רכב כנראה יד 2, היא מעדיפה רכב קטן קטגורית סופר מיני נראית מתאימה, היא נוסעת מעט לרוב בתוך העיר. חשבנו על רכב יד 2 מהשנים האחרונות. סביבות 2017. חשוב שיהיה בטיחותי,  ואמין, נשמח אם יהיה מסך מולטימדיה. במבחני דרך של אתרים שונים ממליצים מאד על סיטרואן c3, אבל אנחנו קצת חוששים משעות המוסך הרבות ברכבים צרפתיים, כי היו לנו שניים במשפחה בשנים האחרונות. בין המועמדים יונדאי i20, סקודה פאביה, סיאט איביזה, יאריס, וכאמור סיטרואן

מוכנים להשקיע 50 ומשהו אלף, מה דעתכם? על מה הייתם ממליצים? 

אישתי גם רוצה לבדוק אופציה להגדיל מעט את התקציב ולקנות רכב קצת יותר קטן כמו יונדאי i20 חדש (יד 2 0 קילומטר) מה דעתכם, על מה הייתם ממליצים? 

אודה לכל התייחסות

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב שהיסע בעיקר בעיר הייתי נמנע מרכב עם גיר רובוטי.

לדעתי הסיטרואן אופציה טובה במיוחד תודות לנוחות המצוינת שלה, בנוסף היא זריזה עם אבזור טוב.

לרכב יש מחלה בדמות רצועת טיימינג שיכולה להתפורר לכן כדי לבדוק האם הוחלפה.

 

עוד אופציה היא הונדה גאז, שמירת ערך עדיפה, מרווחת מאוד וחסכונית, לי המושבים היו נוקשים יותר.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התייחסותך, אבל האם הסיטרואן לא תהיה יקרה יותר מבחינת תחזוקה? האם קשיי התחזוקה וירידת הערך של מכוניות אירופאיות ובפרט צרפתיות שחוויתי על בשרי מרנו ופז'ו שהיו לי נכונים גם היום? 

למה מהמכוניות שהזכרתי יש גיר רובוטי? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב צרפתי תהיה ירידת ערך גדול. לפחות לקטגוריה הזאת, מנגד, אתה גם קונה רכב חדש יותר בתור קונה.

ליונדאי החל מסוף 2018 פאביה,איביזה יש תיבה רובוטית. ששודכה למנוע 1.0.

 

מבחינת טיפולים המחירים לרכב צרפתי די ממוצעים.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב תודה על עזרתך, אבל האם הסיטרואן תבלה יותר במוסך? ויהיו איתה יותר בעיות? יש לה 5 שנות אחריות בדגם  מ2017? זה תופס גם ביד 2? 

כמו כן ראיתי הצעות אטרקטיביות של כמה דגמים טיפה יותר גדולים יונדאי i25, סקודה ראפיד, סקודה פאביה ספייס, האם הם יהיו עדיפים מבחינת בטיחות אמינות נוחות? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגרמניות יש תיבה רובוטית.

היונדאי די אמינה אבל פחות נוחה,פחות זריזה, מרגישה פשוטה יותר.

 

אכן לסיטרואן 5 שנות אחריות, זה תופ גם ליד שניה.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא יכול להתחייב כמה תבקר במוסך והאם יהיו ברכב בעיות.

בסופו של דבר חלק מהבעיות יכולות להיגרם בגלל תחזוקה לקויה והתנהגות לקויה לרכב אצל הבעלים הקודמים. 

 

לא הייתי קונה את היונדאי i20 כיד ראשונה 0 ק"מ, מדובר ברמת הגימור הבסיסית ללא מערכות בטיחות מקוריות וללא בלימה אוטונומית אפילו. בנוסף לכך, זה הדבר שהוחכר לצבא, כך שיש סיכוי שהמחירון לא יהיה לטובתך.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה

ברור לי שאף אחד לא יכול להתחייב כמה אהיה במוסך ויש גורמים נוספים כמו איכות הטיפול של הבעלים הקודמים. אבל עדין מעוניין לדעת אם סיטרואן c3 הוא באופן יחסי רכב שמתקלקל הרבה והתיקונים יקרים ביחס נגיד למכוניות יפניות, האם הסטראוטיפ על זה שהכרתי מהעבר נכון גם למכונית מ 2017.

ובעניין אחר שציינתי, ראיתי שבמחירים לא יותר יקרים ממכוניות שהזכרתי כמו יונדאי i20 וסקודה פאביה אפשר לקנות דגמים טיפה יותר גדולים כמו i25 וסקודה ראפיד, או סקודה פאביה ספייס בלי לעלות במחיר. האם הדגמים האלה עדיפים? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את הסטיגמה על טיפולים זולים ביפניות וקוריאניות, ברצינות.

אם תטפל במורשה המחירים די גבוהים אצל חלק מהיבואנים.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם-כל, אני מניח שתיבת הילוכים ידנית לא באה בחשבון. בנוסף, לגבי רכב חדש, אני מניח שהתכוונת ליונדאי i10 ולא i20  - תקן אותי אם אחרת.

אם הכוונה ליונדאי i10, אז אני מניח שזה עם תיבת ההילוכים החדשה. במקרה זה, אתה חייב נסיעת-מבחן, כי תיבת ההילוכים האוטומאטית החדשה היא רובוטית בעלת קלאץ' אחד, וככל הנראה לא תהיה נוחה לנהיגה. אפשר לנהוג בה בצורה חלקה, אבל צריך לדעת איך.

 

לגבי בטיחות/נוחות - ככלל, ככל שהרכב יותר גדול, הוא יהיה יותר נוח, וגם יותר בטיחותי (מבחינה פסיבית, כלומר אם יש חו"ח תאונה, בד"כ ככל שהרכב יותר גדול, הוא מגן יותר טוב) . יוצאת מהכלל זאת יונדאי i25 - רכב בעייתי מבחינה בטיחותית, והייתי לוקח רכבים קטנים יותר ולא אותו.

בסופו של דבר, אתה צריך להחליט לגבי סדרי עדיפויות ולקבוע מה יותר חשוב - גודל הרכב/כמה חדש/בטיחות/אמינות וכו'.

כפי שכתבו פה, רכבי סופר-מיני עם תיבת הילוכים אוטומאטית רגילה או אוטומאטית רציפה יכולים להתאים - הונדה ג'אז, טויוטה יאריס, וגם אפשרי מאזדה 2 (בגדול, פחות נוח בעיר ויותר זריז).

 

אתה יכול גם לרכוש רכבים חדשים מקבוצת רכבי המיני (שזה רמה מתחת לסופר-מיני),גם עם תיבות הילוכים אוטומאטיות רגילות. בקבוצה זאת יש את הקיה פיקנטו, ויונדאי i10 - הדגם הפחות חדש (ייתכן שניתן למצוא כזה חדש ב-0 ק"מ).

ב-2 המקרים האלה (לגבי ה- i10, וגם לגבי הפיקנטו ,כאשר תגיע תיבת ההילוכים החדשה ) - כדי לדעת אם זאת תיבת ההילוכים האוטומאטית הרגילה, בדוק שיש ברכב 4 הילוכים. אם כן - זאת התיבה הישנה והנוחה יותר. אם לא - זאת החדשה, וכאמור מחייבת נסיעת-מבחן/בדיקה מעמיקה יותר.

 

בהצלחה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התייחסות המושקעת, אכן הכוונה באופציה של רכב חדש היתה i10  ולא i20. כרגע זה נראה לי  פחות רלבנטי. ראינו היום סיאט איביזה 2018 במחיר טוב, נראית מרווחת ונוחה כמה שאפשר להתרשם מלשבת בפנים בלי לנסוע ואיבזור בטיחותי מעולה. ממה שאני מבין יש לה גיר רובוטי דו מצמדי. מה זה אומר ולמה אמרו כאן שמהווה בעייה? 

עריכה אחרונה על ידי Zvi123
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לתרד,
האם הסופר מיני הגרמניות של שנת 2016+ בעלות גיר DSG עם אותן בעיות של השנים הקודמות? (הבנתי שהסטטיטיקה מראה שמחליפים מצמדים כל 30-50 אלף קילומטר) וזו רק ההתחלה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשמח לראות את הסטטיסטיקה הזו, נשמע מוגזם ממש.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתנצל שלא אמרתי מהתחלה, אני לא מבין גדול - רק חופר בפורום בשבועות האחרונים ומנסה לקחת החלטה נכונה -
הנה התרד שמצאתי- [מדובר על רכבים משנת 2016 ומטה, ויש גם תרד על רכבים משנת 2013 ומטה]

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מכמה עשרות רכבים אי אפשר לבנות מדגם.

אני מכיר גם לא מעט אנשים שנסעו הרבה יותר מ-30-50 אלף ק"מ על רכבים שבהם מותקן גיר DSG ולא היו תקלות.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...