Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, dotan123 כתב:

קיים וולבו 345 אם זה מעניין אותך. אישית לא ראיתי כזו מאז שהתגייסתי בתחילת המילניום.

אפשר להביא וולוו 480 אספנות אם ממש מתאמצים

 

גיא123 koenigsegg  עולה 2 מיליון דולר ומעלה.

תעשה חישוב כמה זה צריך לעלות בייבוא אישי בלי יבואן, משהו בסביבות ה 15- 20 מיליון ש"ח

 

אייל

פורסם

קיימים פה בארץ רכבים בטווח המחירים הזה.

לא הרבה, אבל קיימים.

אולי קשה למצוא אותן ביד 2, בגלל שהתמחור הוא בשקלים ומסתבכים עם ההמרה וכו'...

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, dotan123 כתב:

קיים וולבו 345 אם זה מעניין אותך. אישית לא ראיתי כזו מאז שהתגייסתי בתחילת המילניום.

זו מפלצת הולנדית עם נגיעות צרפתיות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סיפור קצר, הקשור להגיגי הפורום הזה ומתקשר גם לשרשור הנ"ל. זכור לי שמישהו שאל אם יש GTR בארץ או אם יש כוונה לייבא ומיד (אוקי אולי לא מיד, לאחר כמה שעות), זינקו אלה שכנראה מחשיבים עצמם נחותים מאחרים ואמרו "כן, בטח, אני מדמיין את הפנצ'ריה של ז'וז'ו ואת המבטים כשתבקש למלא חנקן בצמיגים". בפועל, שנה לאחר האמירה הצינית הנובעת כנראה ממרמור, כשרואים GTR ברחוב זה אפילו לא מרגש אף אחד והיבואן מחזיק GTR במלאי. בפועל, ישראל אט נהפכת למעצמת רכבי על למרות כל הקשיים הבירוקרטיים והמיסים הכבדים. 

 

אין שום סיבה שלא תהיה פה קוניגסג או כל רכב אחר, פרט לסיבה שמי שיכול להרשות לעצמו לא רצה כזו. 

פורסם
לפני 12 שעות, LotusElise כתב:

אפשר להביא וולוו 480 אספנות אם ממש מתאמצים

הייצור שלה מ-87' אז בהחלט אפשר להביא. מעניין בכמה הן מתומחרות והאם יש כזו בארץ. 

סיפור על וולבו: לפני 10-11 שנים בארה"ב ראיתי וולבו קופה יפיפייה! שרואים שהיא שייכת למשפחת ה-700 ולא הבנתי מה זה הדגם הזה. ידעתי שאין וולבו מסדרה 700 שהיא קופה, בניגוד לסדרה 200 ולכן חשבתי שמדובר באיזה רכב סדנה.

התברר שמדובר בוולבו 780. עיצוב של ברטונה. ע"פ ויקי' יוצרו בסה"כ רק 8518 יחידות. לפי דעתי אחד מרכבי הקופה שקיימים.

פורסם
לפני 5 שעות, dotan123 כתב:

הייצור שלה מ-87' אז בהחלט אפשר להביא. מעניין בכמה הן מתומחרות והאם יש כזו בארץ. 

סיפור על וולבו: לפני 10-11 שנים בארה"ב ראיתי וולבו קופה יפיפייה! שרואים שהיא שייכת למשפחת ה-700 ולא הבנתי מה זה הדגם הזה. ידעתי שאין וולבו מסדרה 700 שהיא קופה, בניגוד לסדרה 200 ולכן חשבתי שמדובר באיזה רכב סדנה.

התברר שמדובר בוולבו 780. עיצוב של ברטונה. ע"פ ויקי' יוצרו בסה"כ רק 8518 יחידות. לפי דעתי אחד מרכבי הקופה שקיימים.

למשפחה שלי בלונדון תמיד היו מכוניות מעניינות מאז שהם שם לפני 50 ומשהו שנה.

גם וולוו 480 הייתה להם.

רכב שונה לגמרי מכל דבר אחר של החברה.

 

GR8Day יש בארץ מכוניות ב 15-20 מיליון ש"ח?

ה koenigsegg  הכי זולה עולה יותר מכל המכוניות של שריקי ביחד.

 

david brown יש לי חברים שעובדים בקרסו, הפכו שם את כל החברה בשביל להביא את ה GTR לארץ.

ציוד מיוחד, הכשרת עובדים במיוחד.

עדיין ה GTR הרבה יותר זולה מכל פרארי וזה אחרי שהמחיר כמעט הוכפל מאז שהיא יצאה

 

אייל

פורסם
לפני 14 שעות, david brown כתב:

סיפור קצר, הקשור להגיגי הפורום הזה ומתקשר גם לשרשור הנ"ל. זכור לי שמישהו שאל אם יש GTR בארץ או אם יש כוונה לייבא ומיד (אוקי אולי לא מיד, לאחר כמה שעות), זינקו אלה שכנראה מחשיבים עצמם נחותים מאחרים ואמרו "כן, בטח, אני מדמיין את הפנצ'ריה של ז'וז'ו ואת המבטים כשתבקש למלא חנקן בצמיגים". בפועל, שנה לאחר האמירה הצינית הנובעת כנראה ממרמור, כשרואים GTR ברחוב זה אפילו לא מרגש אף אחד והיבואן מחזיק GTR במלאי. בפועל, ישראל אט נהפכת למעצמת רכבי על למרות כל הקשיים הבירוקרטיים והמיסים הכבדים. 

 

אין שום סיבה שלא תהיה פה קוניגסג או כל רכב אחר, פרט לסיבה שמי שיכול להרשות לעצמו לא רצה כזו. 

 

וזה עוד לפני שהגענו לאלה שעברו שדרוגים, כולל אחת עם קרוב ל-2000 כ"ס ותשמש למירוצי דראג.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 16.10.2020 בשעה 15:53, LotusElise כתב:

GR8Day יש בארץ מכוניות ב 15-20 מיליון ש"ח?

ה koenigsegg  הכי זולה עולה יותר מכל המכוניות של שריקי ביחד.

 

כנראה שכן...

 

Today is a great day!

Just like every day...

×
×
  • תוכן חדש...