Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היום התחילו המבצעים באליאקספרס, יש אחלה הזדמנות למי שחיפש בימים האחרונים כאן מצלמות
קופון AMSUMMER7 נותן 7$ הנחה בקנייה מעל 50$
ו-AMSUMMER10 נותן 10$ הנחה בקנייה מעל 100$

אפשר למצוא שיאומי 70mai Pro במחיר 44$
http://s.click.aliexpress.com/e/_dS86ygm
 

או Viofo a129 duo ב$119.92 שזה באמת אחלה מחיר
http://s.click.aliexpress.com/e/_d8Xjl14


Viofo A119 V3 מחיר מקורי  $87.5
http://s.click.aliexpress.com/e/_dZZjjN4 


תעתיקו את הכתובת לשורת החיפוש, אחרת משום מה זה לא מגיע לדף המוצר

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

מעולם לא הייתה לי מצלמה לרכב, אז סליחה מראש אם זו שאלה מפגרת: האם צריך לקנות 2 מצלמות? אחת לקדימה ואחת לאחורה?

ולאן בדיוק מחברים אותן? לשקע 12v?

עריכה אחרונה על ידי Tibbyle
פורסם

לא חובה, הרוב המוחלט מתקינים רק מצלמה קדמית. המצלמה האחורית פשוט מוסיפה עוד זווית צילום (תמיד יתרון).
יחד עם כל מצלמה מגיע כבל טעינה וחיבור מטען לשקע המצת ברכב.
להמחשה:
Car Power Cable Type A – Cansonic Dash Cam

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

@FiS

יש איזה מצלמה שמצלמת 180 מעלות? לפעמים יש נהגים ״נחמדים״ שאוהבים לדפוק את האוטו ולא להשאיר פרטים.

כמובן שזה יכול לקרות גם מאחורה, אבל מה נעשה.

פורסם

אין 180°, רוב המצלמות הסטנדרטיות שמומלצות נעות סביב 130°-165° וזה באמת מספיק.
הערה קטנה: זווית צילום רחבה לא מעידה על איכות הצילום או המצלמה עצמה.
 

ציטוט

לפעמים יש נהגים ״נחמדים״ שאוהבים לדפוק את האוטו ולא להשאיר פרטים.

הייתי ממליץ לך על מצלמה עם סוללה פנימית שיש לה חיישן תזוזה.
בזמן שהרכב כבוי בחנייה החיישן יכול להרגיש בתזוזה קלה של הרכב כתוצאה מפגיעה של רכב אחר או אדם שנשען על הרכב
ולהדליק את המצלמה לתיעוד של המקרה.

תסתכל 7 הודעות למעלה, המלצתי על 70mai Pro לדוגמה
 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

איכות צילום טובה יותר, המצלמה מבוססת קבל חשמלי (אין סוללה פנימית, ז"א נדלקת כשמסובבים סוויץ' ונכבית כשמוציאים את המפתח מהסוויץ') באופן כללי VIOFO חברה עם מוניטין טוב.
החיסרון היחיד הוא שאין לה wifi כמו ל70mai pro ולכן אם רוצים להוציא סרטון יש צורך להוציא את המצלמה מהתושבת ולחבר למחשב.
 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 10 דקות, Tibbyle כתב:

אם היא צריכה שהרכב יהיה דלוק אז איך היא יכולה להידלק במצב חניה ולצלם?

ל70mai Pro יש סוללה פנימית ולכן גם כשהרכב כבוי יש לה מקור מתח.
לViofo אין סוללה פנימית ולכן תלויה במתח שמגיע מהרכב (סוויץ' מסובב). יש עוד אופציה לחבר אותה אל קופסת הפיוזים כך שהיא תעבוד גם כשהרכב כבוי.
תריץ על זה חיפוש כאן בשרשור, זה נושא שחוזר על עצמו כל מספר עמודים.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אני מאוש אוהב את transcend 520 כבר כמה שנים.

מצלמה חיצונית ומצלמה פנימית.

 

לאחרונה אני חושב שקיצרתי ולכן עושה בעיות.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

תודה FIS. הזמנתי A129 דואו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...