Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני במקומך הייתי מתקין את המצלמה פה:

IMG_1146.jpg

 

מאחורי המראה, לא מפריע לך ואף אחד לא רואה אותה.

אם אתה רוצה לראות סרטונים אז תוריד את המצלמה, זה עדיף מאשר להוציא את הכרטיס זיכרון וגם יותר נוח.

פורסם
מבחינתי, על הפנים.

מסתיר, וגלוי מידי.

התאורה של המסך במיוחד בנסיעה בלילה, תפריע מאוד.

החלטה שלך, אי אפשר להתווכח עם מה שנוח לך.

 

אני במקומך הייתי מתקין את המצלמה פה:

[ATTACH=CONFIG]448404[/ATTACH]

 

מאחורי המראה, לא מפריע לך ואף אחד לא רואה אותה.

אם אתה רוצה לראות סרטונים אז תוריד את המצלמה, זה עדיף מאשר להוציא את הכרטיס זיכרון וגם יותר נוח.

בהתחלה זה היה מאוחרי המראה וזה לא היה נוח להוציא משם תכרטיס זיכרון ודווקא לא רואים אותה כל כך מבחוץ

וזה לא מפריע בנהיגה

פורסם
אתה לא צריך להוציא את הכרטיס זיכרון פשוט תשלוף את המצלמה.

איך אני אשלוף תמצלמה נשמה? זה מודבק חזק לזכוכית

פורסם

איך האמינות של כל המצלמות הזולות האלה לאחד שעובד כעשר שעות ביום עם הרכב ומכבה ומניע כ50 פעם ביום את הרכב. פעם שעברה המצלמה הפסיקה לעבוד אחרי שלושה חודשים, יכול להיות שזה קשור לזה או סתם חוסר מזל?

פורסם
איך האמינות של כל המצלמות הזולות האלה לאחד שעובד כעשר שעות ביום עם הרכב ומכבה ומניע כ50 פעם ביום את הרכב. פעם שעברה המצלמה הפסיקה לעבוד אחרי שלושה חודשים, יכול להיות שזה קשור לזה או סתם חוסר מזל?

כנראה אתה משתמש במצלמה שכוללת סוללה, בגלל החום והעומס הסוללה מתפגרת.

 

תנסה לקנות מצלמה עם קבל.

פורסם

אני רוצה לקנות מצלמה A118C גם מאחורה, עכשיו חשבתי לחבר ישירות למצבר, במקום להעביר למצת ולעשות גם מפצל

ישירות למנוע ניראה יותר קל ויותר פשוט, איזה חלק אני צריך לקנות בשביל לחבר למצבר או שזה בכלל פיוז?

כי אני לא יודע לאן לחבר

 

תודה

פורסם (נערך)

סלט, אתה עושה סלט.

אתה צריך לחבר את המצלמה למתח שעובד רק כאשר הרכב עם סויץ פתוח/מונע.

אם יש לך מאחורה, שקע 12v או צרכן שעובד תמיד כאשר הרכב מונע, זכית.

אתה לא יכול לחבר אותה לתאורה של הבגאז'.

תצטרך לשרשר את הכבל לקידמת הרכב, אין ברירה.

שם נמצאת תיבת הפיוזים, אליה אתה מחבר מפצל פיוזים(fuse spliter), ואליו אתה מחבר שנאי שמתחבר למצלמה.

 

בקיצור תכנס ליוטיוב, תכתוב dvr hard wire ומשם תחכים יותר.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
סלט, אתה עושה סלט.

אתה צריך לחבר את המצלמה למתח שעובד רק כאשר הרכב עם סויץ פתוח/מונע.

אם יש לך מאחורה, שקע 12v או צרכן שעובד תמיד כאשר הרכב מונע, זכית.

אתה לא יכול לחבר אותה לתאורה של הבגאז'.

תצטרך לשרשר את הכבל לקידמת הרכב, אין ברירה.

שם נמצאת תיבת הפיוזים, אליה אתה מחבר מפצל פיוזים(fuse spliter), ואליו אתה מחבר שנאי שמתחבר למצלמה.

 

בקיצור תכנס ליוטיוב, תכתוב dvr hard wire ומשם תחכים יותר.

בגלל זה אמרתי שאני לא כל כך מבין בקטע של לחבר מקדימה, אפשר קישור לחיבור של הפיוזים?

וכן אני יודע שצריך לקמבן גם פה מצד ימין ישר עד לפיוזים

אגב י שלי טויוטה יאריס 2015 והפיוזים נמצאים ליד המנוע

פורסם

יש לך פיוזים גם בתוך הרכב, אל תדאג, יש הכל מהכל.

 

תחפש אותם מתחת להגה או בצדדים.

רמז, אתה צריך להוציא חלק פלסטיק בכדי לראות אותם.

תראה ביוטיוב וידאו או שניים ותבין על מה מדובר.

אם אתה מרגיש שזה גדול עליך, תפנה למתקין מערכות שמע או חשמלאי רכב ותבקש מהם שיתקינו לך. זה יעלה לך בין 100-150₪.

פורסם

עדכון:

הוחלפה הסוללה בG1W- קניתי סוללה מאלי אקספרס בעלות של כ2 דולר.

הלחמתי את הסוללה החדשה.. והמצלמה חזרה לשמור את הקבצים האחרונים :)

פורסם

טוב מאוד, wellcome back.

תערוך את ההודעה ותפרסם קישור לסוללה שקנית, אני מניח שיש עוד אנשים עם g1wh גמורות שישמחו לחדש אותן.

 

אם יהיה שינוי בתפקוד המצלמה/ היא תתפגר בשנית, תעדכן אותנו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...